کد خبر: ۱۰۸۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
مشاور وزیر ارشاد گفت: در روزگاری که نظام سلطه و استکبار اهانت به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) را جزء برنامه‌های خود قرار داده است، شرط مودت نیست که خاموش بنشینیم و باید با قلم و قدم پاسخگوی اهانت آنان باشیم.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، عفت شریعتی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فرهنگی -بصیرتی بانوی فضیلت به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در روزگاری که نظام سلطه و استکبار به ساحت مقدس معصومین اهانت می‌کنند و این امر را جزء اهداف و برنامه‌های شیطانی خود قرار داده‌اند و نیز در زمانی که نیروهای شیطانی از هیچ شیطنتی به این منظور فروگذاری نمی‌کنند، شرط مودت نیست که خاموش بنشینیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی- بصیرتی بانو افزود: در همین راستا یکی از اهداف جشنواره پاسخگویی به اهانت این استکبارگران است.

شریعتی ادامه داد: امروز ایرانیان باید با قلم و قدم برای دفاع از کیان حق و حقیقت بپا خیزند.

وی هدف دیگر از برگزاری این جشنواره را حفظ جایگاه زن در اسلام عنوان کرد و ابراز داشت: لازم است که به جایگاه خطیر و سرنوشت‌ساز زنان در جامعه اسلامی از بعد تعلیم و تربیت پرداخته شود به گفته وی حضرت خدیجه (س) به عنوان الگویی از زن مسلمان در تمامی ابعاد مطرح است و شناسایی این بانوی مسلمان همان شناسایی زن و جایگاه و وظیفه اوست.

مشاور وزیر فرهنگ و وزیر اسلامی با بیان اینکه تفهیم و تعلیم سبک زندگی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است خاطرنشان کرد: چه خوب است که با باز کردن بحث زندگی ائمه معصومین (ع) سبک زندگی در جامعه اسلامی تفهیم و تعلیم یابد البته در این زمینه لازم است تمامی مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها