کد خبر: ۱۰۸۷۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در ساری خبر داد.

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: در این هفته ملاقاتی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دارم و درباره مسائل مختلف فوتبال از جمله حضور دو باشگاه و پرطرفدار پایتخت پرسپولیس و استقلال تهران برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه ساری صحبت‌هایی خواهیم داشت.

وی افزود: اگر مدیران دو باشگاه بزرگ ایران پیشنهاد ما را بپذیرند در زمان معین، این تورنمنت با حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال و دو باشگاه از مازندران به میزبانی ساری در استادیوم شهدا برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه با انتقاد از کندی برخی از پروژه‌های ورزشی در استان اظهار داشت: در بعضی‌ها از پروژه‌ها نظارت خوبی از سوی مسئولان شهرستانی انجام نمی‌شود و پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود و یا اصلا پیشرفت آنها به چشم نمی‌آید.

سعادتمند با اشاره به استانداردسازی سالن‌های ورزشی در استان گفت:  مازندارن قطب ورزشی کشور است که در حال حاضر در استان سالن استاندارد نداریم و اگر وجود داشته باشد، بسیار اندک است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با بیان اینکه سال‌ها است که دو پروژه مهم مرکز استان پیشرفت چندانی نداشته است گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اختصاص اعتبار لازم، پروژه پیست دوچرخه‌سواری و سالن 6 هزار نفری ساری هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها