کد خبر: ۱۰۹۶۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: سرویس‌های جاسوسی برای مصادره کردن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بر مبنای اهداف خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عصر امروز و در سلسه نشست‌های اخلاق انتخاباتی، انتخابات اخلاقی که در دادگستری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: حساسیت انتخابات سال آینده ریاست جمهوری برای تمام افراد مشخص و روشن است و در این راستا نیز سرویس‌های جاسوسی مخالف نظام سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای برای این انتخابات و نیز به منظور مصادره کردن آن بر مبنای اهداف و برنامه‌های خود داشته‌اند.

شعار انتخابات آزاد زیر سئوال بردن دموکراسی نظام از ابتدا

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه در  ارتباط با عنوان کردن شعار انتخابات آزاد، گفت: انتخابات آزاد یک امر ضروری است اما اینکه عنوان می‌شود باید انتخابات آزاد برگزار شود به معنای آن است که تا قبل از آن هیچ‌گونه انتخابات آزادی برگزار نشده و قرار است از این به بعد این نوع انتخابات را داشت.

پژمانفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با مطرح کردن برگزاری انتخابات آزاد، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود اظهار داشتند مگر تاکنون انتخابات آزاد نداشته‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ادامه داد: افراد هنگامی‌ که سخن می‌گویند معمولا کلام خود را زینت می‌دهند تا مخاطب را جذب کلام خود کنند، در ارتباط با شعار انتخابات آزاد نیز باید گفت افرادی ‌که این شعار را مطرح می‌کنند در واقع نوعی هجمه به نظام را با زیر سئوال بردن کل انتخابات برگزار شده در ایران دنبال می‌کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر انتخابات آزاد تاکنون در برگزاری انتخابات در کشور شکل نگرفته است چرا با هر انتخابات مسیر کلی عوض می‌شود به عنوان مثال اگر جریان انتخابات دولت‌ها را بررسی کنید متوجه می‌شوید که مسیر کلی در 2 خرداد و یا سال 84 عوض شد.

پژمانفر با طرح سئوالی در مورد برگزاری انتخابات آزاد در سایر کشورها عنوان کرد: اگر انتخابات در کشورما آزاد نبود چرا مسیر پس از انتخابات عوض شد و یا آن‌که چرا در سایر کشورها که دم از آزادی انتخابات می‌زنند، هنوز جریان انتخابات در کشور آنان بر اساس دو قطبی بر‌گزار می‌شود و تغییرات وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها