کد خبر: ۱۱۰۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس، رئیس جمهور، هشتاد و نهمین سفر استانی خود را به همراه جمعی از وزرا، معاونان و مشاوران به سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
احمدی نژاد در بدو ورود به استان مورد استقبال رسمی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، علی‌محمد آزاد استاندار و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رئیس جمهور قرار بود رأس ساعت 9 صبح در استادیوم ورزشی 17 شهریور زاهدان حضور پیدا کند و با مردم سیستان و بلوچستان سخن بگوید که به ساعت 10 موکول شد.
شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر با حضور مسئولان فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، حضور در نشست هیئت دولت و بررسی پیشنهادهای سفر سوم، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی سیمای مرکز سیستان و بلوچستان از برنامه‌‌های رئیس جمهور در این استان است.
در این سفر وزیر کشور (مصطفی محمدنجار) در زاهدان، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی (مرضیه وحید دستجردی) در شهرستان خاش، وزیر نیرو (مجید نامجو) در ایرانشهر، وزیر دادگستری (مرتضی بختیاری) در دلگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (سیدمحمد حسینی) در نیکشهر، وزیر تعاون (محمد عباسی) در زابل، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (رضا تقی‌پور) در سیب و سوران، وزیر جهاد کشاورزی (صادق خلیلیان) و آموزش و پرورش در چابهار، وزیر امور خارجه (علی اکبر صالحی) در هیرمند، وزیر کار و امور اجتماعی (عبدالرضا شیخ‌الاسلامی) در زابل و وزیر مسکن و شهرسازی (علی نیکزاد) در سراوان حضور پیدا می‌کنند و مسائل مربوط به این شهرها را بررسی می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها