کد خبر: ۱۱۰۶۴۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
مسئولین آستان قدس رضوی در اقدامی عجیب سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در حرم امام رضا(ع) را لغو کردند و به جای وی، حجت الاسلام حسن روحانی از روحانیون اصلاح طلب را جایگزین کردند!
مسئولین آستان قدس رضوی در اقدامی عجیب سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در حرم امام رضا(ع) را لغو کردند و به جای وی، حجت الاسلام حسن روحانی از روحانیون اصلاح طلب را جایگزین کردند!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از حمایت مشکوک برخی از مسئولین آستان قدس از یک فیلم ساز پرحاشیه که جنجال های فراوانی در عرصه رسانه به راه انداخت، اینک شنیده های خبرنگار بی باک حاکی است که یکی از مسئولین آستان قدس رضوی بعد از اطلاع از برنامه سخنرانی حجت الاسلام روانبخش در حرم امام رضا(ع)، دستور لغو برنامه های این سخنران انقلابی کشور و جایگزین کردن حسن روحانی به جای او را صادر می کند!

بنابر شنیده های خبرنگار بی باک قرار بود که از 14 بهمن به مناسبت دهه فجر و به مدت 4 روز حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در جمع زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) سخنرانی کند که با وجود هماهنگی های صورت گرفته و دعوت انجام شده از سوی مسئولین مربوطه، یک آقازاده از این موضوع مطلع شده و دستور لغو آنرا صادر می کند.

حال با این اوصاف مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند که آیا از دیدگاه آنان افرادی چون ناطق نوری و حسن روحانی که در سالهای اخیر همواره مورد اعتراض مردم ولایی ایران اسلامی بوده اند به گونه ای که از خوف واکنش های مردمی، کمتر حضوری از آنها در مراسمات عمومی شاهد هستیم بر شخصیت های ولایی و انقلابی چون حجت الاسلام روانبخش و دیگر چهره های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اجر و قرب بیشتری دارند؟!

به هر حال ماجرای حمایت پرسروصدای اخیر برخی مسئولین آستان قدس از یک فیلم ساز معلوم الحال زن و لغو سخنرانی روحانیون انقلابی و ولایی و جایگزین کردن چهره های مطرود ملت، امری نیست که مردم بتوانند براحتی از آن بگذرند و قطعا به جایگاه و اعتبار مسئولین آن آستان مقدس در انظار عمومی لطمه وارد خواهد کرد که تدبیر و ورود قاطع شخص حضرت آیت الله واعظ طبسی را در این میان می طلبد تا خدایی نکرده برخی افراد و جریانات با سوء استفاده از نام و جایگاه وی، اغراض و اهداف سیاسی خود را دنبال ننمایند و مردم را به همه مسئولین و خدمتگذاران آن آستان نورانی بدبین نکنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها