کد خبر: ۱۱۱۵۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسئولان باید با تعامل به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مسئولان باید بدانند که اختلافات آنها را نه نشانه دلسوزی بلکه نشان خیانت آنان می‌دانند.

به گزارش 598، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: مسئولان باید با همدلی و تعامل نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند و هر گونه تشویش اذهان و ایجاد نگرانی در جامعه نوعی بحران‌سازی در کشور است و این بحران‌سازی نتیجه عدم همدلی، همکاری و عدم درک صحیح و واقع‌بینانه از شرایط امروز کشور از جانب مسئولان نظام است.

وی افزود: برخی از افراد در میان مقامات و مسئولان علی‌رقم علم و آگاهی به شرایط فعلی کشور نسبت به مسائل موجود بی‌توجه هستند که از جمله آن می‌توان به استیضاح وزیر کار اشاره کرد که با توجه به تحلیل واقع‌بینانه برخی از افراد این استیضاح در ماه‌های پایانی عمر دولت نتیجه مثبتی را به همراه ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای اصرار دارند تا عامدانه به اختلافات و فضای تشویش و نگرانی ادامه دهند و البته امروز این اختلافات به جایی رسیده است که مردم آن را حمل بر دلسوزی مسئولان نظام نمی‌کنند بلکه آن را حمل بر خیانت آنها می‌کنند که علی‌رغم صبر و متانت مردم باز هم به اختلافات خود ادامه می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
اگر اتفاقات مجلس به نفع احمدی نژاد بود جنجال می کردید اما حالا خیلی ساده از کنار موضوع گذشتید ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
درود بر تو مرد قدوس.
پاسخ
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
از حضرت آقا می خواهم که خودشان این مسئولین را گوش مالی دهند و مطمئن باشند مردم هم گوش به فرمان ایشان هستند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها