کد خبر: ۱۱۱۵۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
امام جمعه میامی گفت: قبل از انقلاب اسلامی، زن به ابزاری برای سوء‏استفاده‌های طاغوتیان تبدیل شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی شامگاه یکشنبه در جمع کمیته نیروهای مسلح شهرستان میامی که به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به شباهت‌های دوران جاهلیت و رژیم پهلوی اظهار داشت: در دوران جاهلیت، محتوای شعرها اغلب غارتگری بود و به زن هم به عنوان عنصر پلیدی نگاه می‌کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در دوران پهلوی هم سعی داشتند زن را به ابزاری برای سوء استفاده‌های خودشان تبدیل کنند و حجاب را از او بگیرند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه پیامبر(ص) الگو و اسوه ما هستند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نیز همانند پیامبر با صبر و ملاطفت با مردم برخورد کرد تا این جهالت‌ها را از بین ببرد و اسلام را به مردم بهتر معرفی کند.

موسوی بیان داشت: ورود امام خمینی(ره) به ایران بسیار شبیه به بعثت حضرت رسول اکرم(ص) بود که مردم را از جهالت نجات داد.

مهم‏ترین وظیفه امروز پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ نظام است

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان میامی نیز در این مراسم بیان داشت: آرامش امروز مدیون رشادت‌های غیورمردانی است که از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند.

عباس‏علی کاظمی ادامه داد: مهم‏ترین وظایف ما در عصر کنونی پشتیبانی از ولایت ‌فقیه، حفظ نظام جمهوری اسلامی، عهد و پیمان با امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: در ایام‏الله دهه فجر دو کمیته نیروهای مسلح شامل کمیته بسیج که مسئول اجرایی برنامه‌هاست و کمیته نیروهای مسلح که متشکل از سپاه و نیروی انتظامی است، تشکیل شده است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان میامی گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن و غبارروبی مزار شهدا از اهم برنامه‌های این کمیته‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از میامی، کمیته نیروهای مسلح شهرستان میامی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها