کد خبر: ۱۱۲۶۴۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
اين روزها و در آستانه انتخابات پيش روي شاهد تابلوها و پلاكاردهايي هستيم كه هر يك از شخصيت ها و گروههاي سياسي براي معرفي خود، در دست گرفته اند. اما آنچه روي اين تابلوها نوشته شده ملاك ارزيابي نيست بلكه براي پي بردن به هويت واقعي اين شخصيت ها و احزاب بايستي تابلوها را با شناسنامه هاي سياسي آنها مقايسه كرده و به ارزيابي نشست.
حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان كه پيش از ظهر روز پنج شنبه در ششمين همايش سراسري سازمان بسيج جامعه پزشكي در تالار امام خميني دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي سخن مي گفت، به جمله معروف حضرت امام(ره) كه از جنگ تا رفع فتنه در جهان خبر داده بود اشاره كرد و گفت: بعد از پذيرش قطعنامه، برخي زبان به طعنه گشودند كه اگر جنگ تا رفع فتنه بود، چرا پايان پذيرفت؟ آنها نمي دانستند كه درگيري نظام اسلامي با آمريكا و متحدانش ريشه در ماهيت طرفين درگير دارد و با خاتمه جنگ تحميلي پايان نمي پذيرد، بلكه فقط ميدان هاي درگيري تغيير مي كند. مدير مسئول كيهان افزود؛ آيا از نخستين روزهاي بعد از پيروزي انقلاب تاكنون مي توان يك مقطع زماني را آدرس داد كه در آن با نظام سلطه درگير نبوده ايم؟ وي با اشاره به نمونه هايي از اين درگيري ها گفت؛ دشمن عرصه هاي مختلف را تجربه كرده و ناكام مانده است و امروز هم، چالش هسته اي فقط يك بهانه است. وي با ارائه اسنادي از مقامات رسمي آمريكايي نظير «جرج فريدمن» و گزارش «ديويد فروم» اظهار داشت: چالش هسته اي براي توجيه تحريم هاست نه آن كه تحريم ها به خاطر فعاليت هسته اي كشورمان باشد.
شريعتمداري در ادامه گفت: دشمن طي 10 سال گذشته دو خط استراتژيك را عليه ايران اسلامي به كار گرفته است. فاز اول، محاصره نظامي بود كه با حمله به افغانستان و عراق آغاز شد و جنگ هاي 33 روزه و 22 روزه پروژه هاي مياني آن بود كه تماما با شكست روبرو شد. مدير مسئول كيهان از «جنگ نيابتي» به عنوان فاز دوم ياد كرد و گفت؛ دشمن در جنگ نيابتي به جاي آن كه خود مستقيما وارد صحنه شود، ديگران را به نيابت از خود به كار مي گيرد. مدير مسئول كيهان توضيح داد كه جنگ نيابتي مي تواند ميان كشورها باشد نظير تركيه و عربستان و قطر كه به نيابت از آمريكا و اسرائيل با سوريه مي جنگند. ويا بهره گيري از ستون پنجم در داخل يك كشور باشد، مانند فتنه 88 كه در آن، نتانياهو از فتنه گران با عنوان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران ياد مي كرد و شيمون پرز با صراحت مي گفت؛ سبزها به نمايندگي از اسرائيل با نظام اسلامي درگير شده اند.
شريعتمداري در تشريح شرايط كنوني گفت؛ مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس در جريان فتنه 88 همه توان و سرمايه خود را به ميدان آورده و آنها را به مهره هاي سوخته تبديل كردند و امروزه در ميدان واقعي نيروي درخور توجهي ندارند و به همين علت و با دستور هيلاري كلينتون و هزينه چندصد ميليون دلاري آمريكا به فضاي مجازي و سايبري كوچ كرده اند، چرا كه در فضاي سايبري نيروها قابل شمارش نيستند و يك نفر مي تواند با بزرگ نمايي سايبريك خود را چند هزار نفر جا زده و رجز بخواند!
مدير مسئول كيهان گفت؛ ماموريت كنوني اين عده اندك و كم شمار، سياه نمايي، تفرقه افكني، ترساندن مردم از آمريكا و در مواردي نيز تلاش براي پاك كردن ننگ وطن فروشي از پيشاني سران و عوامل فتنه است. وي گفت؛ به عنوان مثال با همين ترفند قصد داشتند در سازمان نظام پزشكي رخنه كنند و كساني را كه به هيچ چيز مردم رحم نكرده بودند، در جايگاه سلامت و درمان مردم بنشانند.
شريعتمداري در ادامه به چند فرمول براي شناسايي ماموران داخلي دشمن و مقابله با ماموريت آنان اشاره كرد و گفت؛ مردم در طول سي و چند سال گذشته آبديده شده و تجربه فراواني آموخته اند. اين بصيرت را مي توان در مقايسه ميان رجزخواني هاي چند ماه اخير دشمن با حضور حماسي مردم در 22 بهمن بار ديگر به وضوح و با صراحت ديد.
در صفين از نيزه فريب زخم برداشتيم
به گزارش خبرنگار كيهان، حسين شريعتمداري پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر در مسجد جامع دماوند نيز سخنراني كرد. وي در اين مراسم كه با حضور انبوه مردم و مسئولان شهر دماوند تشكيل شده بود گفت؛ در احد از تنگه غنيمت شكست خورديم و كساني كه بايد مراقب تنگه باشند، به هواي غنيمت تنگه را رها كردند و خالدبن وليد را كه به كمين نشسته بود نديدند. در صفين از نيزه جهالت زخم برداشتيم و شماري از سپاهيان مولايمان حضرت امير عليه السلام با پاره هاي قرآن كه بر نيزه شده بود فريب خوردند و قرآن ناطق را در ميدان تنها گذاشتند. در مدينه با خيانت خواص پيكر مطهر امام حسن مجتبي(ع) تيرباران شد و در كربلا غنيمت خواهي، فريب، خيانت خواص و همه پليدي ها دست به دست هم دادند و حسين عزيز ما و فرزند رسول خدا(ص) را به خاك و خون كشيدند و نوبت كه به عصر خميني (ره) رسيد با همه آن تجربه ها كه اندوخته بوديم بر نظام سلطه تاختيم و بر اساس اسلام ناب محمدي (ص) طرحي نو درانداختيم تا امروز كه پيچ بزرگ تاريخ را رقم زده ايم. مدير مسئول كيهان در ادامه به مقايسه شرايط كنوني با شرايط آن روزها در صدر اسلام پرداخت و گفت؛ امروزه نگاه مردم به خواص نيست كه با لغزش خواص بلغزند، بلكه نگاه ها به رهبر و ولي امر مسلمين دوخته شده است و خواص در صورت آلودگي و لغزش، به جاي لغزاندن ديگران، خود رفوزه شده و سقوط مي كنند. شريعتمداري گفت؛ فتنه 88 اگرچه بي خسارت نبود ولي بركات فراواني هم داشت كه از جمله آنها، شناسايي افراد و جريانات آلوده بود كه بسياري از مردم احتمال همكاري آنها با بيگانگان را نمي دادند. مدير مسئول كيهان افزود؛ سران و عوامل فتنه و كساني كه با آنها همراهي كرده يا در مقابل جنايات آنان سكوت كرده بودند، مانند چوب كبريت هايي هستند كه يك بار آتش گرفته و سوخته اند. وي، تلاش مدعيان اصلاحات براي بازسازي چهره خود را بي حاصل ارزيابي كرد و گفت؛ طرح شعارهايي نظير «انتخابات آزاد» نشانه ترس و نگراني آنها از وزن كشي در انتخابات است چرا كه مي دانند در ميان مردم پايگاهي ندارند و اگر در انتخابات نامزدي معرفي كنند و يا از هر نامزدي حمايت كنند راي اندكي مي آورند و بي ريشه بودن آنها بيشتر از پيش برملا خواهد شد. به همين علت از هم اكنون سعي در زير سؤال بردن سلامت و آزادي انتخابات آينده را دارند تا بي پايگاه بودن خود را در پوشش دروغين آزاد نبودن انتخابات پنهان كنند. شريعتمداري، تهديدهاي گاه و بيگاه دشمن به حمله نظامي را با هدف حفظ پرستيژ و سرپوش نهادن بر شكست هاي پي درپي آمريكا و متحدانش ارزيابي كرد و با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب كه گفته بودند ايران در جنگ هاي 33 روزه و 22 روزه دخالت داشته است گفت؛ پيام حضرت آقا به دشمن اين بود كه شما در مقابله با حزب الله و حماس كه تحت حمايت ما بودند شكست خورده ايد بنابراين چگونه درباره حمله به ايران رجز مي خوانيد؟!
مدير مسئول كيهان در همين زمينه به گزارش نشريه آمريكايي «ويكلي استاندارد» اشاره كرد كه نوشته بود؛ همه روساي جمهور آمريكا از كارتر تا بوش پدر، ريگان، كلينتون، بوش پسر و اوباما در يك نقطه با امام خميني(ره) اشتراك نظر داشتند و آن اين كه «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.»
شريعتمداري در پايان اين نشست در پاسخ به سؤال يكي از حاضران كه به ماجراي روز يكشنبه مجلس اشاره كرده بود، گفت؛ همه مسئولان محترم بايد بدانند كه حرمت آنها در ميان مردم در پيروي آنان از توصيه هاي رهبري است و بيرون از اين حلقه جايگاهي ندارند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها