کد خبر: ۱۱۳۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

يك قاچاقچي فراري در منطقه لاديز ميرجاوه شهرستان زاهدان در درگيري طايفه اي كشته شد.  

به گزارش زاهدان پرس، براساس گزارش رسيده به ماموران انتظامي شب گذشته فردي به نام 'قيصر.ر' در حالي كه قصد داشت در منطقه لاديز به گله گوسفندان خود سركشي كند مورد هجوم سه ضارب مسلح كه در كمين وي بودند قرار گرفت و به همراه چوپان خود به شدت مجروح شد.

دو مجروح اين حادثه به بيمارستان منتقل شدند كه قيصر.ر بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بيمارستان فوت كرد.

بر اساس تحقيقات انجام شده، انگيزه ضاربان انتقام جويي بر سر اختلافات قومي و قبيله اي بوده است كه ماموران پليس امنيت عمومي سيستان و بلوچستان به منظور جلوگيري از افزايش ناامني و درگيري هاي طايفه اي تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي ضاربان در دستور كار قرار دادند.

براساس اين گزارش، در بررسي هاي پليس مشخص شد قيصر.ر به اتهام حمل و نگهداري يك تن و 500 كيلوگرم مواد مخدر و سلاح غيرمجاز تحت تعقيب مراجع قضايي نيز قرار داشته است.

به گزارش مركز اطلاع رساني پليس، همچنين در حادثه تيراندازي كه بعد از ظهر روز گذشته در خيابان سعدي شهر خاش به وقوع پيوست چهار نفر به نام هاي 'پرويز، مسعود، محمد و صدام.ر' بر سر اختلافات قبلي و به منظور انتقام جويي با يك قبضه سلاح كمرشكن با حضور در محل كار دو نفر به نام هاي 'سعيد و عبدالواحد.ر' به صورت هوايي تيراندازي كرده و متواري شدند.

اين حادثه تيراندازي كه خوشبختانه هيچگونه مورد خاصي در پي نداشت با حضور به موقع پليس و همكاري ريش سفيدان، بزرگان و معتمدان ختم به خير شد و از گسترس نزاع و درگيري طايفه اي جلوگيري به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها