کد خبر: ۱۱۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

در اقدامي مشکوک برخي زنان بي‌حجاب با سگ در گلزار شهدا به پرسه‌زني مي‌پردازند.

به گزارش نشريه يالثارات، در پي غفلت مسئولين فرهنگي و نگاه سياسي به مسائل فرهنگي، بيم آن مي‌رود تا آخرين سنگرهاي فرهنگي کشور در تسخير فرهنگ مبتذل غرب درآيد.گلزار شهداي بهشت زهراي تهران منزلگاه بيش از ۳۰ هزار شهيد والامقام دوران انقلاب و دفاع مقدس مي‌باشد که سفارش و تاکيدشان بر حفظ انقلاب و ارزشهاي آن به ويژه حفظ حجاب اسلامي بوده است.

اینک در اين مکان مقدس و در اين سنگر بزرگ فرهنگي، سربازان فرهنگ غرب با ظاهر‌هاي بزک کرده مشاهده شده‌اند؛ آناني که مزار شهدا را با پارک اشتباه گرفته‌اند. مدتي قبل مشاهده شد برخي از دخترکان بي‌حجاب با همراهی وحوش (سگ) در اين مکان مقدس به ويژه قطعات شهدا پرسه‌زني و خودنمايي مي‌کنند. اين نوع حضور آن هم در اين مکان مقدس آزردگي خاطر خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران را به همراه داشته است. آيا باز هم بايد سکوت کرد؟

پرواضح است که اين وضعيت نشات گرفته از سياست‌هاي دولت در ناديده گرفتن قانون عفاف و حجاب و همچنين عدم برخورد با بي‌حجابي در شهر مي‌باشد.

گفتنی است گلزار شهدا، مامني براي علاقمندان و دلسوزان ارزشهاي انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت مي‌باشد، مامني براي آناني که نامهرباني و بي‌مهري‌هاي سياسيون برفرهنگ به ويژه عفاف و حجاب و نيز تاراج عفت و حياي زنان در خيابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترين محل براي درد دل با شهدا و جلاي دل مي‌دانند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها