کد خبر: ۱۱۳۶۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امام خمینی (ره) 34 سال پیش اسرائیل را غده سرطانی معرفی کرد و شعار مرگ بر اسرائیل را سر داد و امروز شاهد آن هستیم که در 70 شهر آمریکا مردم این شعار را سر می‌دهند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رضایی در آیین برگزاری یادواره شهدای فرهنگی آبپخش اظهار داشت: امروز بحث از شهید و شهادت، فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، پی بردن به افکار، اندیشه‌ها و ارزش‌هایی که در فکر شهدا تجلی پیدا می‌کرد، کار بسیار سختی است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه شهدا نمودی از افکار و اندیشه‌های روشن شهدا است و تمامی آحاد جامعه باید با مطالعه وصیت‌نامه‌های نورانی شهدا با اهداف و آرمان‌های والا و ارزشمند ایشان آشنا شوند.

رضایی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 جبهه حق را مقابل جبهه باطل سازمان‌دهی کرد و ابهت ابرقدرت‌های جهان و دنیای شرق و غرب را در هم شکست.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 پس از حکومت پیامبر اکرم(ص)، امام علی (ع) و امام حسین (ع) شاهد شکل‌گیری حکومت اسلامی و حاکمیت اسلام بر جامعه بودیم و یکی از آرزوهای بزرگ علمای بزرگ اسلام و شیعه با پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یافت.

این مسئول اذعان داشت: اگر به اعترافات سیاستمداران صاحب‌نظران غربی نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی ایران در مسیر اهداف و آرمان‌های خود به موفقیت رسیده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: موفقیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برکت خون شهدایی است که امروز خونشان روشنی‌‌بخش مشعل ما است و ما را در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی راهنمایی می‌کند.

رضایی با بیان اینکه شهدا نظاره‌گر ما هستند، تصریح کرد: امروز شهدا بر آسمان ایران اسلامی مانند ستاره می‌درخشند و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند.

وی افزود: اگر با وجود تهدید، تحریم و هجمه‌های فراوان دشمنان، مردم حضوری پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن داشتند، نشان از بصیرت و آگاهی ملت ایران است و به همه جهانیان فهماند که امت مسلمان ایران گوش به فرمان رهبری هستند و با تمام وجود آماده عمل به فرامین رهبری هستند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز داشت: بعد از شهادت شهید مصطفی احمدی روشن شاهد تظاهرات خیابانی مردم در 70 شهر آمریکا و کانادا بوده‌ایم و مردمی که عکس‌های شهید احمدی روشن را در دست داشتند، فریاد می‌زدند که دشمن امروز ما عراق، افغانستان و ... نیست، بلکه دشمن اصلی ما رژیم صهیونیستی است که دولت آمریکا را سازمان‌دهی می‌کند.

رضایی گفت: امام خمینی (ره) 34 سال پیش اسرائیل را غده سرطانی معرفی کرد و شعار مرگ بر اسرائیل را سر داد و امروز شاهد آن هستیم که در 70 شهر آمریکا مردم این شعار را سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران تمامی کشورهای غربی و اروپایی را درنوردیده و این مهم همان صدور انقلاب اسلام که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شعار آنرا سر داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها