کد خبر: ۱۱۴۲۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي استقلال خواستار جلسه اي با كي روش براي حل مشكل رحمتي در تيم ملي شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امير قلعه نويی سرمست از برد پرگل تیمش مقابل فجر، زودتر از دیگر استقلالی ها به فرودگاه شیراز رسید. آبی ها ساعت 23:35 دقیقه باید با پرواز ایران ایر می پریدند اما ژنرال ساعت 22به فرودگاه آمد. هواداران استقلال برای گرفتن عکس یادگاری وی را دوره کردند و برای دقایقی نظم فرودگاه به هم ریخت. ماموران خیلی سریع امیر را به سالن ترانزیت فرستادند تا نظم در فرودگاه حاکم شود.


کي روش که به همراه همسرش راهی شیراز شده بود هم در سالن ترانزیت بود. او باید با پرواز ساعت 23:15دقیقه ماهان به تهران برمی گشت. رویارویی امیر و کي روش باعث شد تا آنها دقایقی با هم همکلام شوند. مکالمه این دو به زبان انگلیسی صورت گرفت و این امر برای شاهدان جالب بود زیرا امیر به خوبی به زبان انگلیسی حرف می زد.


کي روش برد استقلال را تبریک گفت و امیر خواستار برگزاری یک جلسه با او بود که سرمربی تیم ملی گفت هفته آینده نیستم اما وقتی برگشتم با شما تماس می گیرم و زمان جلسه را هماهنگ می کنم.


قلعه نويی به او گفت که بنشینیم و مشکل رحمتی را حل کنیم تا تیم ملی با تمام قوا به مصاف حریفان بروند و کب روش هم با لبخندی گفت «انشاالله». انشاالله گفتن مربی چشم آبی همه را به خنده واداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها