کد خبر: ۱۱۵۰۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
ماجراي عادل و قلعه‌نويي شبيه يک مسابقه طناب‌کشي شده؛ مسابقه‌اي که البته حالا حالاها ادامه دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ هواداران پرسپوليس روز بازي حساس تيمشان مقابل سپاهان بار ديگر عادل فردوسي‌پور را به شدت تشويق کردند و دوباره با شعار «عادل با عدالت... اي مافيا خجالت» حمايت خود را از او اعلام داشتند.


صبح روز مسابقه رويانيان گفته بود فردوسي‌پور وجدان بيدار فوتبال کشور است و همين مسئله هواداران پرسپوليس را شارژتر کرد. فردوسي‌پور هفته قبل از آن به شدت با قلعه‌نويي درگير شد و کار به جايي کشيد که سرمربي استقلال صراحتا او را مافيا و دلال معرفي کرد و گفت ما از آقايان بازيکن نگرفته‌ايم، عليه‌مان جوسازي مي‌کنند!


عادل هم البته از خودش دفاع کرد اما به هر حال اين روزها برخي از هواداران استقلال (نه همه) که تحريک شده‌اند عادل را يک پرسپوليسي مي‌دانند و پرسپوليسي‌ها او را حمايت مي‌کنند. با تمام اين اوصاف بايد گفت عادل در نوجواني پرسپوليسي بوده اما انصافا در گزارش‌ها و اجرايش عدالت را رعايت مي‌کند و اين‌طور نيست که جانبدارانه عمل نمايد هرچند که برخي به زور مي‌خواهند او را رنگي جلوه دهند و بگويند طرفدار فلان تيم است. اولين‌بار بحث پرسپوليسي بودن عادل را فراز کمالوند، سرمربي سابق تراکتورسازي و فعلي شهرداري تبريز مطرح کرد که خود از همدوره‌اي‌هاي فردوسي‌پور بود.


به هر حال امروز مخالف شماره يک مجري محبوب 90 کسي نيست به جز امير قلعه‌نويي که تيمش در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد و از چند روز ديگر وارد ليگ قهرمانان آسيا مي‌شود.


با توجه به جميع جهات به نظر مي‌رسد کشمکش استقلالي‌ها با فردوسي‌پور کماکان ادامه داشته باشد چون قلعه‌نويي بدترين حرف‌هاي ممکن را که مي‌شد به يک مجري زد به عادل زد و به قول معروف شمشير را از رو بست به طوري که حتي شايعه شده عادل از او شکايت کرده و اگر اين خبر صحت داشته باشد قلعه‌نويي بايد ثابت کند که فردوسي‌پور مافياست و برادرش کار دلالي مي‌کند! ماجراي عادل و قلعه‌نويي شبيه يک مسابقه طناب‌کشي شده؛ مسابقه‌اي که البته حالا حالاها ادامه دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها