کد خبر: ۱۱۵۴۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: پلیس طی یک شبیخون در شب گذشته به یک مركز سولاریوم در خیابان شریعتی چندین جوان شرور را دستگیر كرد.
سرهنگ علیرضا محرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برابر خبر واصله مبنی براین که چند جوان شرور به هویت های سعید 23 ساله و داوود 25 ساله که از اراذل و اوباش به نام منطقه شریعتی تهران هستند در مخفیگاه خود در آدرس خود خیابان شریعتی محدوده خیابان ملک به همراه افرادی تجمع و اقدام به فروش مواد مخدر و شرب خمر کردند.





رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه افزود: به دنبال این موضوع مراتب در دستور کار عملیات مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع دستورالعمل طی شرحی به دادسرای ناحیه 33ارسال و با هماهنگی های قضایی اکیپی از عوامل این پلیس در ساعت 22 و 50 دقیقه سوم اسفند ماه سال جاری به آدرس ذکر شده اعزام شدند.




سرهنگ محرابی ضمن اشاره به حضور عوامل این حوزه در تمامی نقاط اطراف محل مورد نظرافزود: ماموران با رعایت حقوق شهروندی و مواضع شرعی و قانونی وارد محل مورد نظر شده که بدو ورود مشخص گردید سالن سولاریوم به صورت غیرمجاز تاسیس کرده اند و تعداد 5 نفر به هویت های سعید ، داوود، پوریا، محمد و علی در حال شرب خمر و استعمال مواد مخدر هستند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان گفت: در بازرسی از محل فوق ماموران موفق به کشف 670 عدد انواع قرص بدن سازی غیرمجاز، 46 عدد انواع آمپول بدن‌سازی و 53 بطری انواع مکمل های بدن سازی شدند.

لازم به ذکر است، متهمان جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به مقر انتقال داده شدند و پرونده شان به مقام قضایی ارجاع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها