کد خبر: ۱۱۵۸۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
در نوروز ۹۲ شبکه دو سیما ۱۳ فیلم به روی آنتن می‌برد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، شبکه دو سیما فیلم‌های تلویزیونی پنجره، در انتظار صبح، بهترین همسایه دنیا، چند روز مانده به عید، قطب نما، اگر باران ببارد، قصه‌گو، نشانی، مثل یک خواب،  لباسی برای خدمت، پسرک روزنامه فروش، جهیزیه پر ماجرا و زیر یک سقف را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده است.
 
این تله فیلم‌ها با موضوعات اجتماعی و متنوع تولید شده و گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه زندگی با افزودن چاشنی طنز به برخی از این تولیدات تلاش می‌کند تا نوروز شادی را برای مردم رقم بزند.
 
«پنجره» که به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی رهبر قنبری تهیه می‌شود، در مرحله تصویربرداری قرار دارد. این تله فیلم درباره پسر نوجوانی است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای کشور زندگی می‌کند و کار آنها ریل‌چینی خط راه آهن است. پسر در اوقات بیکاری خود نقاشی می‌کشد. روزی که از مدرسه برمی‌گردد ناخودآگاه متوجه مغازه‌ای می‌شود که تابلوهای نقاشی نیمه‌کاره‌ای در آنجا وجود دارد. توجه‌اش به آنها جلب شده و به دنبال صاحب نقاشی‌ها می‌گردد؛ تا اینکه متوجه می‌شود این نقاشی‌ها متعلق به نوجوانی است که شهید شده و ...
 
قربان نجفی، نسرین نکیسا، یلدا قشقایی، حسین حسین‌زاده، مریم حیدری فر در این تله فیلم نقش آفرینی می‌کنند.
 
علی مهام تله فیلم «در انتظار صبح» را نیز برای پخش در ایام نوروز آماده کرده است. این تله فیلم به کارگردانی سیدرحیم حسینی و با نقش آفرینی میرطاهر مظلومی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، نقی سیف‌جمالی، رضا جهانی و جواد شیدائیان تولید شده و نوروز 92 روی آنتن شبکه زندگی خواهد رفت.
 
از دیگر تولیدات نوروزی گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیما می‌توان به بهترین همسایه دنیا اشاره کرد. این تله فیلم به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی یکتا روی آنتن تلویزیون می‌رود.
 
«بهترین همسایه دنیا» که اکنون تصویربرداری آن به پایان رسیده است داستان همسایگی یک دزد معروف طلافروشی (شجاع کاوه) و یک پلیس (صدیق) را روایت می‌کند. از قضا پلیس نیز مأموریت دارد تا این دزد را دستگیر کند و در طول داستان اتفاقات جالبی برای آنها رخ می‌دهد...
 
«چند روز مانده به عید» نیز به تهیه‌کنندگی محمد تقی یازرلو و کارگردانی حسین سحر خیز نوروز 92 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این تله فیلم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
تصویربرداری تله فیلم «قطب‌نما» به تهیه‌کنندگی انوش جعفریان و کارگردانی وحید حسن‌زاده نیز به پایان رسیده است.
 
این فیلم تلویزیونی روایت زندگی نوجوانی 13 ساله به نام قاسم است که خانواده‌اش به بحران مالی شدیدی مبتلا شده‌اند. وی تلاش می کند با فعالیت خود در رفع این مشکل کمک کند.
 
تولید تله فیلم «اگر باران ببارد» به تهیه‌کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی  بیژن شکرریز نیز مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. این فیلم تلویزیونی داستان مجید پسر بچه 9 ساله ناشنوایی را به تصویر می‌کشد که در روستایی در نزدیکی شهر ساری زندگی می‌کند. او با کسی در ارتباط نیست و جز دوستش سنگ صبوری ندارد. دوستی که بعد به همراه خانواده از روستا مهاجرت می‌کند و همین مسئله سبب افسردگی مجید می‌شود و این شروع ماجراست...
 
همچنین نوروز 92 مصطفی کوشکی فیلم زندگی استاد مهدی آذر یزدی، نویسنده شناخته شده کودکان و خالق مجموعه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» را در قالب تله فیلم «قصه‌گو» به شبکه دو می‌آورد. این تله فیلم به تهیه‌کنندگی سیداحمد سیدپایداری آماده پخش شده است.
 
«نشانی» از دیگر فیلم‌های تلویزیونی نوروزی شبکه زندگی است. این تله فیلم به تهیه‌کنندگی علی حجازی مهر و کارگردانی فیاض موسوی در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
تصویربرداری تله فیلم «مثل یک خواب» به تهیه‌کنندگی فاطمه مسلمی و کارگردانی رضا غفاری اعتبار نیز به پایان رسیده و این تله فیلم نوروز 92 از شبکه دو پخش می‌شود.
 
«مثل یک خواب» درباره زوجی به نام مانا و رضا است که به سبب مشغله‌های روزمره از یکدیگر فاصله گرفته‌اند تا اینکه یک خواب امیر را هشیار می‌کند و تلاش او برای پر کردن فاصله‌هایی که بین او و مانا ایجاد شده آغاز می‌شود.
 
فیلم تلویزیونی «لباسی برای خدمت» نیز برای پخش در نوروز 92 ساخته شد. این فیلم در 78 دقیقه برای نوجوانان ساخته شده و درباره سرباز 23 ساله‌ای که 5 ساعت مرخصی شهری می‌گیرد و به خانه خواهرش می‌رود تا خود را برای ملاقات با نامزدش آماده کند. غافل از این‌که علاقه شدید خواهر زاده‌هایش به لباس نظامی اتفاقات غیر قابل پیش بینی را برای او رقم می‌زند و برایش دردسر ساز خواهد شد. هادی شریعتی این تله فیلم را کارگردانی کرده است.
 
تله فیلم «زیر یک سقف» به تهیه‌کنندگی پژمان لشگری پور نیز اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو همچنین در تدارک تله فیلم «پسرک روزنامه فروش» است. این تله فیلم را صدرا عبداللهی تهیه می‌کند و محمد جواد رجب‌زاده کارگردانی آن را بر عهده گرفته است.
 
«جهیزیه پر ماجرا» نیز به تهیه‌کنندگی حسین مروی در مرحله پیش تولید قرار دارد. این تله فیلم درباره چند نوجوان است که برای تهیه جهیزیه خواهر یکی از بچه‌ها که دچار مشکل مالی است دست به کار می‌شوند و می‌خواهند با تصورات نوجوانانه شان به آن‌ها کمک کنند. یکی از بچه‌ها در این بین دروغی می‌گوید که این دروغ منجر به حوادثی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها