کد خبر: ۱۱۶۴۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
زهره طبيب زاده در گفتگو با خبرنگار پارلماني پایگاه ۵۹۸:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: علی مطهري قدري درگير منطق ارسطويي و مغالطه هاي فلسفي ارسطويي شده و بيشتر مواضع سياسي اش هم برمي گردد به مطالعات خاصي كه فقط در رشته فلسفه داشتند و ایشان قدرت تبيين و انطباق مسائل سياسي را با ديدگاه هاي فلسفي ندارند و چون بضاعت علمي لازم در اين عرصه را ندارند اظهار نظرهاي غير منطقي مي كنند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، به دنبال توزیع نامه ای در صحن علنی مجلس علیه بیانیه فراکسیون اصولگرایان توسط آقای علی مطهری و هم فکرانش خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در این خصوص با خانم زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به گفتگو پرداخته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم با اشاره به انتشار این نامه توسط آقای مطهری بیان داشت: بنده فكر مي كنم كه آقاي مطهري با توهين به افراد و مخالفت و عناد با دولت و سيستم موجود در حاكميت حضور خودش را در فضاي سياسي كشور توجيه مي كند. مقام معظم رهبري فرمودند كشيدن اختلافات مسئولين بين مردم و برانگيختن احساسات مردم خيانت است. بعد هم صراحتاً فرمودند كه اصل استيضاح كار غلطي بود.

دکتر طبیب زاده افزود: بنده يك اصطلاحي را به كار بردم در خصوص اینکه افراد كودن به لحاظ سياسي و افراد بصير به لحاظ سياسي كساني هستند  كه به موقع بتوانند ديدگاه هاي مقام معظم رهبري را تحليل كنند و در اثر تحليل اين ديدگاه ها در بزنگاه هاي سياسي بتوانند نيت خواني كنند که به اين فرد مي گويند بصير.

نماینده مردم تهران گفت:كودن هاي سياسی كساني هستند كه وقتي حتي مقام معظم رهبري صراحتاً مطلبي را عنوان مي كنند و این مطالب را عوام كه تحصيلات دكترا هم ندارند و فاقد هرگونه تحصيلات آكادميك دانشگاهي اند مي فهمند كه مقام معظم رهبري از روي يك بصيرت و مصلحت انديشي براي كل نظام مواضع سياسي خودشان را اتخاذ مي كنند نه از روي خوش آمدن اين مقام و آن مقام؛ به سیاست مداری که این را نمی فهمد می گویند کودن سیاسی.

وی تصریح نمود: كسي نام خود را روشنفكر و نخبه سياسي مي گذارد اما از مردمي كه سواد خواندن و نوشتن هم ندارند به لحاظ قدرت تحليل ضعيف تر هستند، این سیاسیون متاسفانه به لحاظ سياسي يا به شدت ناآگاهند  كه اينگونه موضع گيري مي كنند يا تبعيتشان از فرمايشات مقام معظم رهبري يك تبعيت سياسي است يعني هروقت تشخيص بدهند كه به لحاظ سياسي جايي مواضعشان با مقام معظم رهبري هماهنگي دارد از مواضع ايشان را تاييد مي كنند و هر جا كه احساس كنند كه خودشان از مقام معظم رهبري تشخيص بهتري دارند و آن را اصلح بدانند براي خودشان اين حق را قائلند كه در مقابل ديدگاه هاي مقام معظم رهبير بايستند كما اينكه در صحبت هاي اخير آقاي مطهري اصلح بودن ديدگاه هاي خودشان را نسبت به مواضع مقام معظم رهبري شاهد بودیم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: كسي منكر وظايف نمايندگي و احساس تعهد و مسئوليت نماينده در قبال مسائل سياسي جامعه نيست امام به عنوان مثال زمانی که شما سر چهار راه هستيد و چراغ سبز می شود و اجازه عبور داريد اما وقتي كه ببينيد از طرف ديگر يك ماشين اورژانس در راه است كه يك بيمار در آن است در اينجا شما حق داريد از چراغ قرمز عبور كنيد اما اولويت را به آن ماشين اورژانس مي دهيد كه حامل بيمار است. بنابراين شما از حق خودتان گذشتيد تا يك حق بالاتري كه حق حيات يك انسان است به نتيجه برسد.

وی افزود: بحث ما با آقاي مطهري دقيقا بر سر همين است حق نماينده است كه وزير را استيضاح كند و از رئيس جمهور سئوال كند. آيا استفاده از اين حق در حال حاضر در چند ماهه آخر دولت با خرد سياسي و عقلانيت هماهنگي دارد؟

طبیب زاده تصریح نمود: ما مي گوييم مقام معظم رهبري براساس عقلانيت آمده اند و فرمودند که اکنون به مصلحت نيست كه شما استيضاح كنید نه براساس يك حكم تكليفي فقهي، آقاي مطهري مي گويد هرجا كه مقام معظم رهبري حكم حكومتي بدهند ما عمل مي كنيم. حكم حكومتي برچه اساس است براساس مباني فقه است؛ فقه جداي از مسائل سياسي نيست آيا آقای مطهري فقه را در محدوده آداب فردي معنا مي كنند كه دارند اين حرف را مي زنند مصلحت هاي سياسي  يك نگرش فقهي سياسي به جامعه است.

وی در ادامه بیان داشت: وقتي مقام معظم رهبري مي گويند استيضاح به صلاح نيست يعني فقه حكومتي، يعني به لحاظ حكومتي ايشان اين تشخيص را مي دهند بنابراين آقای علی مطهري شايد خودش را فقيه تر از مقام معظم رهبري مي داند كه باز هم تاكيد مي كنند بر اينكه در انجام استيضاح حق داشتند.

طبیب زاده اظهار داشت: به نظر بنده  آقاي مطهري زحمت ذهن خواني مقام معظم رهبري را به خودشان ندهند چون اصلا توانايي اين را ندارند بنده گمان مي كنم كه ایشان به لحاظ فكري و سياسي بضاعت ذهن خواني فرمايشات مقام معظم رهبري را ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: علی مطهري قدري درگير منطق ارسطويي و مغالطه هاي فلسفي ارسطويي شده و بيشتر مواضع سياسي اش هم برمي گردد به مطالعات خاصي كه فقط در رشته فلسفه داشتند و ایشان قدرت تبيين و انطباق مسائل سياسي را با ديدگاه هاي فلسفي ندارند و چون بضاعت علمي لازم در اين عرصه را ندارند اظهار نظرهاي غير منطقي مي كنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم افزود: در واقع علی مطهري خوراك بي بي سي و voa را فراهم می کند و بنده از شخص ايشان انتظار اعلام نظري غير از اين را از ایشان نداشتم و بالاخره بايد براي اين رسانه ها و سايت الف يك سوژه ي تبليغاتي مثل علی مطهری وجود داشته باشد.

دکتر طبیب زاده گفت: هيات رئيسه كه اجازه كوچكترين تحركی را به مخالفان فكري خودش به عنوان اصولگرايان صاحب كرسي اقليت در مجلس نمي دهد و در بسياري از مواقع جلوگيري مي كند اجازه انتشار دیدگاه های  آقاي مطهري را در مجلس می دهد که یک نماینده به رئيس فراكسيون اصولگرايان توهين مي كند و اجازه انتشار اين نامه را داشته باشد. نقد بنده در درجه اول به هيات رئيسه مجلس است و براي آقاي مطهري چيز جديدي نبود اگر ايشان درست موضع گيري مي كرد عجيب و غير متعارف بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۳۵۰
۴۰۴
اين آقا در دور قبل با ... پدر مرحوم و در اين دوره با رأي .... ... به مجلس راه پيدا كرده و اميدواريم در دوره بعد رفع زحمت نمايند.
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
این نقطها که چه کارها نمیکنه ماهم میخوایم رای بیاریم ادرس نقطه ها رو بدید
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۴۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱۸
تقصیر اقای ضرغامی که رفت واسطه شد هات برد ...
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۲۶۳
۲۴۲
شاید این بهترین مصداق تعریف برای این کوچک مرد بزرگ قد کم ... است که شنیدم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
از ادبیات مخالفینش می شه به حق بودنش پی برد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
آقا یا خانم ناشناس از ادبیات علی مطهری در مخالفت با دیگران چه چیزی را می شود فهمید مثلا وقتی علی مطهری به نماینده مردم می گوید پفیوز خفه شو بتمرگ و...
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
خیلی با این ادبیات مشکل داری؟
برو ادبیات شخص مطهری رو دنبال کن میفهمی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
خفه شو بتمرگ سرجات ( ادبیات علی مطهری )
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۵۷
۲۸
مگر حوزه علمیه فقه را در حوزه ای غیر از آداب فردی هم معنا می کند؟
پاسخ
ازاده
AUSTRALIA
۰۴:۳۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
در مباحث فقهی تمامی اعمال انسان از بعد فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بررسی می شود و نمود ان رسالات مراجع دینی است که یکی از مهمترین موارد ان اعتقاد به ولایت و امامت می باشد که مهمترین رکن حرکت اجتماعی و سیاسی است. حتی احکام اقتصادی ، خمس ، زکات و احکام اردواج نیز دایر بر ابعاد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی جامه می باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
خوب اینها که گفتی همه آدابی است فردی که نتایج اجتماعی دارد، یعنی فقه محدود به حوزه فرد است اما به طور طبیعی رفتار های فرد ثمرات و بروز اجتماعی هم دارد و گرنه در حوزه کسی فقه را به غیر حوزه رفتار فردی تسری نمی دهد
مرابط
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
حتما فقه حكومتي ومساييل مستحدثه را دانشگاه باآن درس خواندن هاي آبكي تبيين كرده درس خارج فقه رسانه بيمه مساييل ژزشكي الآن درسهايش درقم داير مي باشد ولي نه ازطرف مراجع بلكه ازطرف مجتهدين غير مشهور
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۷۸
۱۷
افراد كودن به لحاظ سياسي و افراد بصير به لحاظ سياسي جالب بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
این خانم فکر می کنه با کنار هم گذاشتن این کلمات چی رو کشف کرده؟ فقط به ما کمک کرده مرام فکری خودش رو و بی ادبی گفتاری و رفتاری خودش رو نشون بده.
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
کسی که با مغالطه داره فضای کشور رو متشنج میکنه و خودشو به گیجی زده چه باید کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
اقای ناشناس پس معنی ادب از نظر شما علی مطهری است
ایا کلماتی چون خفه شو بتمرگ پفیوز که علی مطهری از پشت تریبون مجلس رسمی به نماینده مردم بکار برد نشان از ادب ایشان است
براستی بیان اینکه علی مطهری بگوید بنده بزرگ زاده ام و کوچک زاده ریشه روسی است نشان از خود بزرگ بینی و غرور و تکبر ندارد
براسی اینکه علی مطهری با رای مردم مخالفت می کند و از با ولایت فقیه مخالف است نشان از انجراف فکری او نیست
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۵
۱۶۲
به نظرم بیانات آقای مطهری بعداز بیانات رهبری درست بود ومعنای التزام به ولایت فقیه همفکرشدن با اونیست ونیز این راهم توجه داشته باشیم نظر ولی فقیه همیشه مصاب نیست همانطور که امام خمینی خودش ...
پاسخ
احمد 67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
یاد وصیت نامه یه شهید افتادم :
اگه جلوتر از ولی فقیه باشید جزو مارقین میشوید و اگر عقب تر راه بیافتید جزو ناکثین .پس فقط پا جای پای ولی فقیه بگذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
خانم یا اقای حسینی خودت فهمیدی چه گفتی مخالفت با رهبری کردن مخالف با رهبری نیست
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
چرا نظر بنده در مورد جریان انحرافی و جریان بگم بگم رو انتشار ندادید . شما هم از همون قماش هستید......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۵
۱۱۳
مراجع تقلید در قم چندین بار از مواضع آقای مطهری تقدیر و تشکر کرده اند، بصیر باشید خانم نماینده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
... فکر نمی کنم مراجع از اینکه کسی بگوید پفیوز تبری می جویند و این فعل را حرام می دادند می توانید به رساله مراجع رجوع کنید تمام مراجع فحاشی را حرام می دانند
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
چرا اسم نمیرید.
کی و چه موقع ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
مراجع کی و کجا از مواضع علی مطهری دفاع کردند
مگر علی مطهری به غیر از فحاشی و مخالفت با نظام ومردم و دفاع از فتنه گران و ساکتین فتنه موضع دیگری داشته
سیدپیمان
GERMANY
۰۳:۰۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
آقای ناشناس !

مراجع با یکی از مراجع کدام ؟

درصورت امکان ومستند لطف بفرمائید با نام آن مرجع دفاعتان را از این شخص خود باور ادامه دهید و من حقیر را هم در کنارتان جای دهید .
درضمن بد نیست وجا دارد زمان تقدیر همان مرجع ویا مراجع عزیزومحترم در قبال ایشان را ذکر بفرمائید /
عباس شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
چرا تهمت می زنید. کدام مرجع به مطهری گفته که دستت درد نکنه که به فلانی گفتی پفیوز. ظاهرا این مراجع مثل خود شما ناشناس هستند
محمود فضلیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۹
۵۳
قابل توجه دکترحدادعادل که میگفت به احترام پدرش حرف نمیزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۲
۱۴۳
اصطلاح خانم طبیب زاده درحق مطهری صحیح است .برای هیات رئیسه باید گفت بسیار بسیار متاسفیم
پاسخ
غلمرزو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۳۵
۷۹
پسر نوح با علي مطهري بنشست ،آمريكاييها به او جايزه اسكار دادند !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۶۸
۷۵
علی مطهری اگر شهید مطهری بوند قدری ادب بهت یاد می دادند تا به نماینده دیگر فحاشی و بی ادبی نکنی
علی مطهری با اهانت و بددهانی که در مجلس کرد آبروی برای خود نگذاشت راستی چرا علی مطهری با فحاشی کردن فحاشی را نهادینه کرد
کلماتی چون پفیوز نشان از ادب علی مطهری دارد
پاسخ
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۱۳
۲۵۹
من برای جبهه پایداری متاسفم
که با توجه به این همه اشتباه باز خودشونو بصیر سیاسی می دونن آ خه دیگه مخالفت و اشتباهات نظرات این جبهه با رهبری برای ما محرز شده (و مردم دیگه فهمیدن کی دوسته و کی دشمن)
متاسفم که هر کاری خودشون می خوان می کنند و آخرشم نسبت میدن به رهبری
جالب اینجاست بعدش به خودشون میگن بصیر بعد که می فهمن اشتباه کردن و نظر رهبری این نبوده یه عذر خواهی نمی کنند و حرفاشونو توجیه می کنند

مثل ... که اکثر جبهه پایداری موافق بودن با کار عده ای از مردم تا بیانات رهبری به میان اومد
حالا جرات داشته باشین علنی بگین اشتباه کردیم
دو هفته نشده که رهبری فرمودند هم دیگرو بی بصیرت نخونید حالا اصطلاح کودن سیاسی اومده وسط

آخ ، بمیرم برای رهبری که اینقدر تنهاست و هر کی از در میاد فکر میکنه تابع ولی ولی با کاراش خون به دل آقا میکنه
پاسخ
سیدپیمان
GERMANY
۰۳:۱۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
با سلام آقای عبدالرضا .

مولایمان به مرده هیچ احتیاجی ندارد وهمینطور به افرادی که دوپهلو و ننه من غریبم متوصل ومتوسل میشوند به کسانی که با حربه ی یکی به نعل ویکی به میخ میزنند دیگر کسی وقحی قائل نیست . خودتان دارید بوضوح نقض فرمایش مولایمان را انجام میدهید .. همینقدر که در لفافه دیگران را بی بصیرت مینامید خود دست خود را رو کردید .

رطب خورده ای ومنع رطب کنی ؟؟؟؟
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۲
۷۱
اقاي مطهري به نظر من فقط مي خواد اسمش مطرح باشه حالا به هر طريقي كه شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
سیدپیمان
GERMANY
۱۹:۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۳۰
۳۷۰
با سلام.

علی مطهری فردیست با دهانی بسیار بزرگ ومغزی که یک صدم دهانش است .

به نظر این حقیر این فرد همانطور که خواهر عزیزمان خانم طیب زاده فرمودند این باصطلاح نماینده ی مردم *** حالا کدام مردمش بماند *** دچاریکنوع خودباوری وخود شیفته گی وخود فهمی فاحشی شده اند واز خوش اقبالی شان عده ای ازایشان خود باورتر ومتوهم تردست بترتیب دادن وبرپا کردن یک سیرک سرگرم کننده وخنده آور زده اند .. همیشه ازدوناحیه احساس خوشحالی کردم که از همان دوناحیه هم احساس غم واندوه . 1 . خوشحال از اینکه فوت ومردن برای فردی همچو آن اسوه تقوا و مخلص شهید آیت الله مطهری بسیارکم ارزش وزیبنده نبود 2. خوشحال از اینکه نیستند وشاهد این مهملات گوئی و عصیان این فرزند نادان و بی ادبش را نظاره گر نشدند /

درغم واندوه هستم که 1 .اگر بودند این افراد وحامیانشان بخود اجازه ی اینچنین عرض اندام وهل من مبارز طلبیدنهای کاذب ومضحک را بخود نمیداند . 2 . اگر بودند درصورت ارتکاب وادامه ی این اراجیف را براساس حکم اسلام بدون هیچ گونه ملاحضه ومماشاتی که دارد داده میشود ومیکنند را بپایان میرسانند /

درخاتمه باید ازجاده انصاف وحق نگذریم وبگوئیم که همین ما هستیم که با مطرح کردن این فرد به او امتیاز وبها میدهیم . این حقیر یاد این شعر معروف میافتم .

اظهار عجز نزدستمگرز ابلهیست .
اشک کباب باعث طغیان آتشست .
والسلام /
پاسخ
فتنه شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
آقای سید پیمان ، در خصوص نسبت حجم دهان و مغز علی مطهری با شما موافق نیستم. علی مطهری اتفاقا خیلی زیرک است. مسئله اصلی اینجاست که ایشان سالها پیش (در همین دهه هشتاد) به دامن آقای هاشمی سقوط کرده است. علی مطهری نفر میدانی هاشمی است و دیکته های ایشان را در مجلس تکرار میکند. البته او تنها نفر هاشمی در مجلس نیست منتهی چون فرزند یکی از بزرگان انقلاب است نقشی را که هاشمی برایش تعریف کرده نقش علنی و آشکاری است. یادتان باشد که مهدی هاشمی به نیک آهنگ گفت : کارها تقسیم شده است.
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
متاسفم
حضرت امیر علیه السلام: ادب هر کس صورت و نمودی از عقل اوست
همان طور که رهبری عزیز فرمودند با فرد غیر منطقی نمی توان منطقی بحث کرد.
فقط همین :
تقوا تقوا تقوا

یا علی
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۶۳
۲
من کاری با این اختلافات سیاسی ندارم اصلا در جریان این نامه ها و بیانیه ها هم که توی مجلس به راه افتاده نیستم اما در بیانات این خانم محترم دو جمله ی عجیب غریب به چشمم خورد که بعد از چند سال مطالعه و تحصیل در علوم انسانی تا به حال نشنیده بودم بد نیست خوانندگان عزیز هم توجه کنند
1.درگیری در منطق ارسطویی
2. درگیری در مغالطه های فلسفی ارسطويی

لازم به توضیح است که منطق به زبان ساده و خلاصه علمی ست که روش صحیح فکر کرذن و بازشناسی تفکر صحیح از ناصحیح را می آموزد و ارسطو نخستین کسی ست که به جمع آوری و تدوین موازین این علم پرداخته
حالا من نمیدانم گیر کردن آقای مطهری در منطق یعنی چی؟!یعنی ایشان بی منطق است؟ یا اینکه منطق نخوانده؟! من که نفهمیدم شما اگر فهمیدید بگید ما هم یاد بگیریم از این به بعد از این اصطلاحات و ترکیبات بکار ببریم.
تا اونجایی که من و شما میدونیم مغالطه همینطور که از لفظش پیداست تلاش متکلم در صحیح و مطابق واقع نشان دادن کلام غلط است؛حالا ترکیب این واژه با فلسفه که علم هستی شناسی و معرفت شناسی ست یعنی چه من یکی نمیدانم! اونوقت نسبت دادن این ترکیب بدیع به ارسطوی بخت برگشته چه معنایی داره؟! یعنی ارسطو هم مغالطه گر بوده؟ این بیچاره که اصلا منطق رو تدوین کرد برای مبارزه با سوفسطاییان که اهل مغالطه بودن! حالا ربط جمله ی دوم به آقای مطهری چیه؟ یعنی ایشان مغالطه بلد نسیت بکنه؟! یا اینکه مغالطه رو با منطق و فلسفه قاطی کرده؟! کسی چه میدونه شاید این خانم محترم نماینده ست که همه چی رو با هم قاطی کرده 
پاسخ
دفاع از علوم انسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۳۰
۵
خدمت مخاطبین عزیز باید بگم که اول باید ببینیم که خانم طبیب زاده دارای چه مدرکی است :ایشان دارای دکتری دندانپزشکی هستن بنابر این قاعدتا نباید از فلسفه اطلاعات تخصصی داشته باشند دوم: در مورد اینکه ایشان فرمودن که آقای مطهری فقط مطالعات خاصي كه فقط در رشته فلسفه داشتند و ایشان قدرت تبيين و انطباق مسائل سياسي را با ديدگاه هاي فلسفي ندارندباید به این نکته توجه داشته باشیم این یک اصل ،که کسانی که دارای ذهن مهندسی و پزشکی هستند همیشه به مسائل به صورت جزمی می نگرند به خاطر همین هیچوقت نمیتوانند یک تحلیل صحیح سیاسی داشته یاشند و همینطور حتی نمی توانند در ما نحن فیه در مورد شخص مورد نظر هم یه ارزیابی درستی داشته باشند آ قای مطهری دارای ذهن باز است ذهنی که بر خواسته از ذهنی است که علوم انسانی را درک کرده ، بر خلاف خانم طبیب زاده که دارای ذهن جزمی است فلسفه مادر علوم بالخصوص علوم سیاسی است بنابر این خانم طبیب زاده خاموش
پاسخ
حسن
UNITED STATES
۲۱:۲۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳
آغاز تبلیغات و دیدارهای حسن روحانی در قم

حسن روحانی مدتهاست فکر ریاست جمهوری را در سر داشته و در چندین مورد رسما اعلام حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری دوره آتی را مطرح کرده است .



به گزارش فردونیوزبه نقل از انقلاب نیوز،حسن روحانی که مدتهاست ستادهای تبلیغاتی خود را تشکیل داده است و در طول یکساله گذشته چندین بار بطور رسمی و غیر رسمی حضور خود را در انتخابات مطرح کرده است دیروز دیدارهایی را با برخی چهره های مطرح در قم از جمله آیت الله موسوی اردبیلی , حجت السلام شهرستانی و چندین چهره مطرح دیگر در قم دیدار داشته است که از انها خواسته است در انتخابات از وی حمایت کنند.

حسن روحانی در این دیدار ها که دیروز و امروز در قم انجام شده است رسما از آیات عظام و برخی چهره های مطرح قم خواسته از وی در انتخابات 92 حمایت کنند .

او که از چند دوره قبل فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را داشته است بر اساس خبرهای رسیده ستاد هایی را نیز در چند نقطه از کشور تشکیل داده است.

با این همه تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کاندیدهای احتمالی قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی بصورت رسمی وارد عرصه انتخابات نشود اما باز هم شاهد تبلیغات و دیدارهای انتخاباتی برخی چهره های سیاسی هستیم که متاسفانه زودهنگام وارد عرصه تبلیغاتی انتخابات شده اند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰۵
۸۶
این آقای مطهری با حرفاش فقط میخاد خودشو مطرح کنه تا تو بالاترین براش سوت و کف بزنن !!!
وگرنه هم خودش هم دیگران میدونن که حرفاش همش تو خالیه !!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸۹
علی مطهری هر چی که باشه به صدتا از این نماینده های بی خاصیت می ارزه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳۴
خانم دکتر مگر غیر از دندانپزشکی و حوزه تخصصی جرای لثه تو حوزه های دیگه هم مثل فلسفه، فقه و منطق مطالعه داشتن که اظهار نظر میکنن؟!
پاسخ
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
شمادیگه چرا نظرات ما رامنتشر نمیکنید؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵۳
مطهری هر چی باشد دو رو نیست؟
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
سلام.
خانم طبیب زاده هم دقیقا مثل علی مطهری در فحاشی به دولت و رئیس جمهور کم نمی گذارند و سوژه رسانه های ضدانقلاب و الف بوده و هستند.

فقط در تاکتیک ها با علی مطهری اختلاف نظر دارند.
پاسخ
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
نظری که من نوشتم ولی منتشرنکردید این بود که مطهری دارای تفکرات گروه ... افراطی است وشدیدا خودپسند ومغرور است وهمین تفکرات قاتل پدرش شده واگر جلوی امثال ایشان گرفته نشود نظام آسیب می بیند
پاسخ
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
اگر مطهری یاهرکس دیگر این نظر را دارد باطل است وترویج دیانت منهای سیاست واسلام منهای روحانیت است زیرا امام خمینی فرمود فلسفه عملی فقه حکومت اسلامی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
ممکن دیگران هم اشتباه بکنند و لی اشتبا هات یا عامدانه علی مطهر ی قا بل مقا یسه با دیگران نیست ایشان هر کس را مخا لف نظر ش باشه بهر و سیله ای می خو اهد از میدان بدر کنه و خرابش کنه و خو دش مطرح کنه و شده سو ژه منا سب رسانه دشمن حتی اگر بتو نه قداست بعضی از چیز ها در جمهو ری اسلامی میشکنه
پاسخ
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
خاصیت نماینده به جنجال آفرینی وایجاد آشوب و بلوا درجامعه وبی ادبی به رهبر ورییس جمهور قانونی این کشور نیست بلکه به انجام تکالیف قانونی برمبنای علم ودانش همراه با تقوا ودینداریست شمارو به خدا انصاف داشته باشید مطهری در این مدت که از صدقه سر احمدی نژاد رفته محلس تا بحال حتی یک طرح به نفع ملت داده؟!!
پاسخ
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
وقتی نظرات امثال من را که حاوی هیجگونه توهینی به کسی نیست بلکه حاکی از درد واز سر دلسوزیست منتشر نمیکنید به ما حق بدهید که در صداقت رسانه شما در ادعای اصولگرایی ناب شک کنیم!
پاسخ
مدیر پایگاه
باز دیدکننده گرامی
سلام.
بدلیل مشکلات فنی ، حجم بالای نظرات و همچنین کمبود نیروی انسانی امکان بررسی همه نظرات وجود ندارد .
598 پیشاپیش بدلیل عدم بررسی کلیه نظرات بازدیدکنندگان خود عذر خواهی می نماید.
علی ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
اینجانب نیزاز شک بوجود آمده عذرخواهی میکنم وازپاسخگویی رسانه ارزشی 598متشکرم
پاسخ
علی تقوی فر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
با سلام
من هم با نظر خانم طبیب زاده موافق هستم واقعا آقای علی مطهری یک کودن سیاسی است
چرا که به نظر من علت اینهمه مخالفت ایشان با آقای احمدی نژاد خارج شدن ایشان از مسیر مستقیم انقلابه والا شما کدا م رئیس جمهور را سراغ دارید که اینهمه خدمت کرده باشد
آقای مطهری شما اگر اسم ورسمی پیدا کردید به خاطر شهید عزیز مرحوم پدران است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها