کد خبر: ۱۱۶۵۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
دبیرکل جبهه جوانان ایران‌ امروز با بیان اینکه اعضا یک نفر از هیئت موسس را برای کاندیداتوری معرفی می‌کنند گفت: ما به نفع هیچکس و هیچ گروهی کنار نخواهیم رفت و هفته آینده در کنفرانس خبری کاندیدای جبهه را اعلام می‌کنیم.

مجید گروسی دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه اخیر این جبهه با ستاد استانی‌اش اظهار داشت: در این جلسه قرار شد طی چند روز آینده مسئولان ستاد انتخاباتی استان‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها انتخاب شوند.

گروسی ادامه داد: برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعضا به اجماع رسیدند که یک نفر از هیئت موسس جبهه جوانان ایران امروز برای کاندیداتوری به عرصه بیاید.

دبیرکل جبهه جوانان ایران امروز با تاکید بر اینکه ما به نفع هیچکس و هیچ گروهی کنار نخواهیم رفت، افزود: هفته آینده در کنفرانس خبری کاندیدای جبهه اعلام خواهد شد.

** دوسال است تحت فشار اصلاح‌طلبان هستیم

وی در خصوص انتقاد اصلاح‌طلبان به این جبهه به دلیل نادیده گرفتن اجماع آنها یادآور شد:‌ بسیاری از این افراد باید بازنشسته شده و فعالیت سیاسی را کنار بگذارند اما با این حال ما حدود دو سال است که تحت فشار برخی اصلاح‌طلبان قرار داریم.

گروسی با بیان اینکه طیف خاتمیون شخص‌محور هستند،‌ تصریح کرد: ما با برخی سران نظام دیدار داشته‌ایم و درباره کاندیدای جبهه با آنها مشورت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها