کد خبر: ۱۱۶۶۲۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
بی باک: زبانش صریح و تند است چون از دروغ و نفاق بیزار می باشد، اهل کتمان کردن نیست چون ظاهر و باطنش همین است که می بینید، فسادی در زندگی اش پیدا نکردند از گیر دادن های بیجای رسانه های هرزه نگر کاملا واضح است، باج قبول نمی کند حتی پولهایی که هر از چندی به بهانه عیدی و ... به حسابش ریخته می شود را به یک خیریه می دهد، مال و ثروتی هم ندارد که همچون عده ای از مسئولین به این رسانه و آن رسانه بدهد تا هر روز در وصفش بسرایند، تنها می تواند صدایش را بلند کند و بیرون زدگی رگ گردنش که یادگار دوران افتخارش است را به نمایش بگذارد و بعد رسانه ای که مدیرش بخاطر مفاسد مالی مدتی بازداشت بود و هم اکنون با قید وثیقه آزاد است، با کشیدن کاریکاتور کوچک زاده سعی کرد تا اینچنین او را تحقیر کند و به خانواده و والدینش توهین نماید، آخر توهین به کوچک زاده که جرم محسوب نمی شود!



کوچک است بسیار کوچک، چون در مقابل خداوند متعال، بزرگ پنداری، گردنکشی و سینه سپر کردن هرزگی است، میکروفنش هم عادت کرده که عموما قطع یا نیمه قطع باشد، شاید برای همین بود که دیروز در میانه سخنان کوچک زاده، ابوترابی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت سخنان او را قطع کرد و توضیحاتی داد.

در این حین کوچک زاده با مخاطب قرار دادن ابوترابی فرد گفت: جناب آقای رئیس اجازه بدهید که سخنان من کامل شود. اینگونه که شما در بین سخنان من وارد می شوید در رسانه ها سخنان من نیمه کاره درج می شود و فرمایش شما کامل منتشر می شود و اینگونه عرایض بنده ناقص است. درست است که همه کسانی که اینجا هستند (صحن علنی مجلس) عنوانشان خبرنگار است اما مثل اقشار مختلف که درونشان فاسد نیز وجود دارد برخی از آنان هرزه نگار هستند و نصف حرف های مرا می نویسند.

در ادامه این سخنان ابوترابی ادامه داد: من منظور شما از این موضوع کامل درک کردم و می توان مثل طرح های گذشته شما برخی از مسائل در کلیات موافقیت کنید اما در جزئیات آنها را تغییر بدهید.

همان چند جمله کوچک زاده درباره برخی خبرنگارنماها، هرزه نویسان را عصبانی کرد و وصف حالشان از زبان یک نماینده مجلس را توهین به قشر فرهیخته خبرنگار قلمداد کردند!

علی مطهری یا همان نماینده ای که خود را بزرگ زاده می خواند و افتخار فحاشی در پخش زنده رادیویی از صحن علنی مجلس به کوچک زاده را در کارنامه خود دارد و علاوه بر آن کلکسیونی از استیضاح این و آن و به حاشیه کشاندن کشور را در سبد افتخارات خود دارد، به یکباره قیافه استاد اخلاقی به خود می گیرد و گذشته اش را فراموش می کند و سخن کاملا صحیح و دقیق کوچک زاده درباره بخشی از خبرنگاران هرزه نگار را توهین به همه خبرنگاران (!) قلمداد می کند و برای تحریک خبرنگاران علیه کوچک زاده مي گويد : خبرنگاران مي توانند از کوچک زاده شکايت کنند!

این نماینده پرحاشیه در گفتگو با آريا گفت : آقاي کوچک زاده روز گذشته و امروز سخناني در خصوص خبرنگاران و عکاسان مطرح کرده است که توهين آميز بوده است .

وي در ادامه تاکيد کرد: آقاي کوچک زاده بايد به دليل سخنانش از خبرنگاران عذر خواهي کند .

مطهري درباره احتمال برخورد مجلس با کوچک زاده گفت : مجلس هيچ سازکاري براي اين موضوع ندارد که بتواند با اين گونه نمايندگان برخورد کند مگر اينکه خبرنگاران به هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان شکايت کنند ، شايد از اين طريق بشود با آقاي کوچک زاده برخورد کرد .

حال مهدی کوچک زاده همان نماینده ای که نه ادعای بزرگ زادگی دارد و نه ادعای صدای ملت بودن،

دکتر کوچک زاده در توضیح سخنان خود در مجلس شورای اسلامی و برخی واکنش ها در اینباره به خبرنگار بی باک گفت: بنده به هیچ وجه به خبرنگاران توهین نکردم بلکه معتقد هستم همانطور که در همه اقشار انسان فاسد وجود دارد در خبرنگاران هم آدم فاسد وجود دارد، این ادعای من با آنکه در گذشته شواهدی داشته است اما با آنچه که امروز روزنامه فاسد مغرب منتشر کرد اثبات شد.

کوچک زاده افزود: فحاشی به خانواده یک نماینده هرزنگاری است تا روزنامه نگاری، همه خبرنگاران می توانند صحبت های بنده را منطقی تحلیل کنند.

وی در مورد شغل  خبرنگاری تاکید کرد: ما خبرنگارانی داشتیم که در راه انعکاس خبر به شهادت رسیدند و امروزه هزاران پیرو راستین دارند، کسانی که در پاسخ به صحبت های من کاریکاتور می کشند و زیر آن تیتر می زنند( حرف مفت!) و به پدر و مادر بنده توهین می کنند شایسته عنوان خبرنگار نیستند، بنده از خودم دفاع نمی کنم از خبرنگاران می خواهم که حرفهای بنده را تحلیل کنند از اصحاب رسانه انتظار می رود که ساحت مقدس رسانه را خودشان پاک نگه دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر خبرنگاری نسبت به کار شما انتقاد داشت چگونه این انتقاد را مطرح کند؟گفت: با بیان مبانی و دلایل، انتقاد خود را مطرح کنند، بنده مخالف انتقاد نیستم.

وی همچنین در مورد حضور خبرنگاران و عکاسان در مجلس گفت: هیچ یک از نمایندگان مخالف انعکاس اتفاقات صحن مجلس نیستند، نمایندگان مخالف این هستند که عده ای عکس هایی با زوایای خاصی از نمایندگان بگیرند و خبر تهیه کنند و در نهایت آن را گزارش همه اتفاقات مجلس قلمداد کنند که این بیان انتقاد نیست بلکه عیب جویی است که هرزه در لغت نامه دهخدا به معنای بیهوده است.

کوچک زاده در پایان گفت: می توان در کنار بیان گزارشات مجلس انتقادات را هم مطرح کرد نه فقط به دنبال این بود که چه اتفاق حاشیه ای می توان پیدا کرد و آنرا سوژه قرار داد.

با توجه به قید " برخی " در سخنان کوچک زاده پیرامون خبرنگاران و با توجه به سابقه منتقدان وی از جمله علی مطهری که سابقه فحاشی به شخص کوچک زاده در صحن علنی مجلس را در کارنامه خود دارد و  روزنامه ای که مدیرش بخاطر فساد مالی بازداشت شده بود و هم اکنون با قید وثیقه آزاد است، پر واضح و بدیهی است که هرگونه توهین و اهانت به افرادی چون کوچک زاده سهل ترین کاری است که از دست انسانهای معلوم الحال سیاسی و هرزه نگاران رسانه ای بر می آید و جا دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۸
۱
مطهری بزرگ زاده نیست
پسر کو ندارد نشان از پدر ، تو بیگانه خوانش نخوانش پسر.
پاسخ
سرباز ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۹
حیف کوچک زاده
کاش نمونه دکتر کوچک زاده در مجلس بیشتر داشتیم تا این اوضاع مملکتمون نبود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۵۷
شما هم حرف مفت نزنید
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
حرف مفت ازان کسانی است که در یک جمله 5 کلمه ای هم نمی توانند زبانشان را از توهین پاک کنند!
سید پیمان
GERMANY
۰۳:۲۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
ناشناس !

بسیار خوب عزیز جان چرا برافروخته وبا پرخاش ؟؟
باشد شما حرف مفت بزن عزیز ! اینکه دیگر دعوا و عصبی شدن ندارد .. بفرمائید این صفحه بلند وبالا واینهم شما وانگشتان نازنین شما وحرف مفت زدنتان .خدا قوت
محمدطاهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
ناشناس محترم روزنامه مغرب رو به عنوان الگو ی صحبت کزدن برای خودت انتخاب کردی؟؟؟؟
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۷
۴
حلالت باشی رایی که بهت دادم
زنده باد کوچک زاده
پاسخ
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
درود بر کوچک زاده
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
کشوری که دستگاه قضا نداشته باشد و مجرمین در عرصه بیان و قلم و کوچه و بازار در آن جولان بدهند تنها می تواند ایران باشد که باز مردم یکدیگر را پاره نمی کنند!!! کسی نیست که یقه قوه قضاییه را بگیرد که چرا مملکت شده محل جولان مفت گویان مدعی!!؟ کاش کاریکاتوریستی بیاید و دهان گشاد امثال مطهری و مزدبگیران چون او را نقاشی کند که از آن لجن های دوزخی بیرون می ریزد. که کافر همه را به کیش خود پندارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
وقتی بین دنیا وآخرت فقط دنیا انتخاب شود هرزه گوئی وهرزه پراکنی ،فحاشی (فرزند با بدان بنشسته نوح )وبرخی روزنامه هاونظر دهندگان درسایت همه پیرو شیطان می شوند این وعده الهی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها