کد خبر: ۱۱۶۷۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با انتقاد از اقتصادی لیبرالی و با بیان اینکه ربا جنگ با خداست، گفت: مردم از کاندیداهای انتخابات برنامه اقتصادی می‌خواهند نه جنجال سیاسی.
به گزارش 598 به نقل از فارس، حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز که در جمع دانشجویان دانشگاه اراک سخن می‌گفت، اظهار داشت: در انتخابات آتی با مثلثی از سه قطب سیاسی و از طرفی با مثلث اقتصادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه این سه قطب اقتصادی یکی فریدمنی های فعلی دولت، دیگری نئوکینزی های مجمع تشخیص و دیگری اقتصاد مقاومت است، افزود: مراجع تقلید 80درصد اقتصاد کشور را ربوی می‌دانند.

عباسی با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی از کاندیداها برنامه اقتصادی می‌خواهند نه جنجال سیاسی، خاطر نشان کرد: اقتصاد لیبرال در دنیا به پایان خود رسیده، آمریکا بدهکار ترین کشور دنیاست و مردم آن به دلیل ناتوانی در پرداخت وام خود بی‌خانمان شده‌اند، جنبش 99 % بیانگر مشکلات اقتصادی آمریکاست.

عباسی در ادامه اقتصاد لیبرالیستی را بر پایه ربا دانست و آنرا جنگ با خدا توصیف کرد و گفت: در سندی که تشخیص مصلحت ارائه کرده اقتصاد نئوکینزی را نشان داده و این مدل را با بودجه بیت المال برای بهبود شرایط کشور به مقام معظم رهبری داده‌اند. از طرفی در دولت اقتصاد دانان لیبرال دانشگاه علامه هستند و نظرات فریدمن را مطرح می‌کنند و دانشکده‌های اقتصاد ما ساکت هستند و این پایان لیبرالیزم اقتصادی است.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه مراجع تقلید، مردم و رهبری نسبت به موضع خود در بانک‌ها و ربا که همان جنگ با خداست اعتراض دارند، خطاب به مسئولان اقتصادی افزود: این اقتصاد این قدر به شما فشار می‌آورد و شما را در تنگنا قرار می‌دهد تا به جنگ با خدا بروید. مدل اقتصادی که رهبری با اسم اقتصاد مقاومت مطرح می کنند، توان تحمل همه گونه تحریم و فشار را دارد و اقتصادی اسلامی است.

دانشجویی از عباسی درباره برخی چرایی مسئولیت برخی افراد که اظهاراتی مغایر با اسلام مطرح می‌کنند، پرسید که وی در پاسخ گفت: مدیرت رهبری و امام این گونه بوده که با صبر و بصیرت با این افراد برخورد می کردند و منتظر می ماندند تا مردم آن ها را بشناسند و مردم را از آن ها می‌گرفتند نه آن ها را از مردم، جوامع غربی با ترور و کشتن آن مسئول آن ها را از مردم می گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۶۲
۰
بله که مردم دنبال برنامه ی اقتصادیه اسلامی اند. همان ککه حضرت آقا فرمودن: اقتصاد مقاومتی... والسلام
پاسخ
محقق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱۱
باز اگر انتقاد کنیم 598 ناراحت میشود خواهشا میکنم تمنا میکنم
مطالب مربوط به استاد حسن عباسی را پوشش ندهید
پاسخ
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
"کامل" و "جامع" پوشش بدهند و "منطقی" نقد کنند به نظرم بهترین روش است برای ارتقای فکری-فرهنگی جامعه و فرهنگ انتقاد
سینا حاجی خانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۰
- تشکرات :

شما تنها سایتی هستید که نظرات استاد عباسی را به طور صحیح پخش و نقد میکنید، این برای این سایت باعث افتخار است فارغ از بداخلاقی های دیگران

- انتقادات : (تعریف فیزیکی: نیرویی که باعث پیشرفت میشود را انتقاد میگویند)

تقسیم بندی سایتتان کمی نافرم است کاش کمی منظم تر و دقیق تر بود، فرضا کلمات کلیدی رهبرمان را مبنای تقسیم بندی قرار میدادید، مثلا بخش "گزارشات جنبش نرم افزاری" را اضافه میکردید و مطالب هفتگی استاد را اعم از عنوان کلاس و پلت ها و چند عکس از کلاس و چند خط و کلمه کلیدی(البته با تایید استاد برای جلوگیری از سوء استفاده دیگران) از جلسه میگذاشتید و در مورد استاد پناهیان هم و سایر اساتید عمار و انقلابی همینطور

و بخش بعدی رامثلا میگذاشتید " گزارشات جهاد اقتصادی" و همینطور الی آخر و یه بخش متفرقه ای هم میگذاشتید برای اخبار خارج از منویات رهبری
پاسخ
سیدحسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۵۱
۰
درست است
پاسخ
سین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۰
عالی بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها