کد خبر: ۱۱۶۹۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
فعلا تصمیم دارم تا آخر قرادادم در تبریز بمانم، اگر مسئولین تراکتور تصمیم بگیرند من اینجا خواهم ماند ولی مسئولان تراکتور باید قدم اول را بردارند.سخت است با بله و نه جواب بدهم

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  تونی اولیویرا جمعه شب با حضور در برنامه موج فوتبال به سوالات مجری برنامه در رابطه با بازی این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و لیگ برتر پاسخ داد. این مربی که شدیدا به دلبری کردن مشغول است ، با گله از مشکلات مالی وعده داد که تیمش در حد قهرمانی است و می تواند جام را بالای سر ببرد.بخوانید:

*اولین صحبت من برای هوادران تراکتور هست، واقعا روح این باشگاه و این تیم هواداران هستند، بدون آنها نمیشود گفت تیم تراکتور تیم است و با تمام افتخار اعلام می کنیم که باعث افتخار ماست که پیراهن تراکتور را می پوشیم .

* حرکاتم کنار برایم عادت شده و نمی توانم خودم را کنترل کنم و بدین صورت با این حرکات عشق خودم را به فوتبال نشان می دهم ولی دست خودم نیست و الان که تصاویر را می بینم به خود می گویم این حرکات را نکنم اما دست خودم نیست این از عشق من به فوتبال حکایت می کند.

*ما با جان و دل برای چنین روزهایی کار کردیم .چون بر حسب تجربه ای که در بنفیکا و پرتغال داشتم می دانستم باشگاه تراکتور باشگاه بزرگی است . قبلا در باشگاه بنفیکا کار کرده بودم می دانستم چنین بردهای شیرینی بر رفتار مردم تاثیر می گذارد و به مردم در زندگی اجتماعی شان آرامش می بخشد . ما برای  برد مقابل الجزیره کار کرده بودیم تا مردم را شاد کنیم.

*بازی از لیگ ایران مانده است، ما این چند روز پیش تمام فکرمان را معطوف کرده بودیم به بازی الجزیره. الان  بازیهای اسیایی را از خاطرمان پاک کردیم و دقیقا بعد از بازی با الجزیره تمام فکر ما معظوف شد به بازی با تیم نفت تهران.

*از اول  شروع کارمان در تراکتور که با  کمک همکارانمان  ویکتور،  باغ آبادی و دیگران کار را شروع کردیم و   از اول یک هدف داشتیم . ما روی برنامه کار می کنیم و فکر نکنم در هدفمان تغییر بوجود بیاوریم . ما  به کارمان اعتقاد داریم و سعی می کنیم از آن بهترین راه استفاده کنیم و تقریبا آنجور که کتاب مقدس قرآن می گوید باید با هدف در کارمان و با برنامه کار کنیم.

*من مسیحی هستم،.ما کتاب انجیل داریم و لی خیلی به کتاب قرآن و دین شما  احترام می گذارم. من می گویم که خدای ما یکی است و من چون در بین  مسلمان کار و زندگی می کنم و من می گویم" الله اکبر "و ما هم همین را به بازیکنان تراکتور هم انتقال می دهیم و همانگونه که برای مسلمانان حضرت محمد(ص) خیلی ارزش دارد ایشان برای من هم خیلی با ارزش است .

*وقتی  تیم پیروزی کسب می کند در درجه اول اعتماد به نفس تیم افزایش می یابد، وقتی این پیروزی اتفاق می افتد اتوماتیک خستگی از تن بازیکنان بیرون می رود ،.ما با بازیکنان ذخیره چندان کاری نداریم چون تیم ما در حد رئال و منچستر نیست و ما مجبوریم از نهایت داشته های خودمان استفاده می کنیم . در این بازیها ما روی بازیکنان دخیره چندان حساب باز نمی کنیم .

*باید  جمعیت این شهر  به باشگاه کمک کنند، مردم و مسئولین که این باشگاه و این تیم اماده تر شود . در جریان هستید که تراکتور مشکل بزرگ مالی دارد و ما انتظار داریم از همه که ما را کمک کند، در قیاس با الجزیره که 4 بازیکن خارجی دارد و الشباب و الجیش هم 4 بازیکن خارجی داره که این نشان دهنده قدرت مالی آنها را نشان می دهد، تراکتور به کمک نیاز دارد چون ما پول آنها را نداریم. اما ما در تیم خودمن بیشتر از داخلی ها استفاده کنیم و تنها فلاویو است که در تیم ما بعنوان یک خارجی بازی می کند . چون ما مشکل مالی داریم.گلیسون و جاناتان قبل از پیوستن به تراکتور در باشگاهی حضور نداشتند ولی بازیکنان خوبی هستند و نیاز به زمان دارند تا به آمادگی لازم برسند.

*اگر مشکلات مالی حل شود می توانیم قهرمان شویم و با کمک هواداران قهرمانی در لیگ آسیا هم دور از دسترس نیست

* :وقتی تصمیم گرفتم به تراکتور بیایم  با همکاران خودم مشورت کردم، هوادران تراکتور در قلب من هستند و هیچوت من این لحظاتی که در آن هستیم را فراموش نمی کنم.آنها خیلی خوب از من استقبال کردند و با فرهنگ خاص خودشان با من برخورد کردند فکر می کنم شهرهای دیگر ایران هم اینگونه باشند اما در تبریز این رفتارشان زیاد است. فعلا تصمیم دارم تا آخر قرادادم در تبریز بمانم، اگر مسئولین تراکتور تصمیم بگیرند من اینجا خواهم ماند ولی مسئولان تراکتور باید قدم اول را بردارند.سخت است با بله و نه جواب بدهم، اما  در صورتی که من را بخواهند باید در مورد همکاری مان با هم حرف بزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها