کد خبر: ۱۱۷۱۲۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
«معصومي» مي گوید: مسئولان صدا و سيما افراد خوش ذوقي هستند. برخي شان ذهن بازتري دارند و گاهي اوقات ايده هايي به ما مي دهند، البته گروه ، سوژه هاي مختلف روز را پيدا مي کند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مجموعه طنز و انتقادي «خنده بازار» حدود 2 سالي است که روانه آنتن شبکه سوم سيما شده است و به انتقاد از موضوعات روز جامعه و آسيب هاي اجتماعي مي پردازد و البته در اين بين شوخي با شخصيت هاي مطرح و انتقاد از آن ها را نيز چاشني کار مي کند.

به همين دليل است که مورد استقبال بيشتر مخاطبان و به ويژه مسئولان قرار گرفته است.البته پيش از اين «خنده بازار» از سوي ورزشکاران و هنرمندان مورد انتقاد قرار گرفت و حتي پيامک هاي مختلفي هم درباره آن ساخته شد. به هر حال عوامل «خنده بازار» هم اکنون به شدت سرشان شلوغ است و به گفته يکي از بازيگران، در شبانه روز 14-15 ساعت فشرده کار مي کنند تا آيتم هاي متنوع و خوبي را براي پخش در ايام نوروز آماده کنند. آن چه در ادامه مي آيد گفت وگوي خراسان است با «ابراهيم شفيعي»، «کوروش معصومي» و «يزدان فتوحي».

ابراهيم شفيعي: مردم شخصيت هاي «عمو قناد» و «کوکب» خانم را دوست دارند

«شفيعي» بازيگري است که از ابتداي شروع ضبط «خنده بازار» همراه اين گروه است. او که هم اکنون مشغول بازي در سري جديد اين برنامه طنز است، مي گويد: براي ايام نوروز يک سري آيتم هاي جديد نيز در دست توليد است. من در آيتم جديدي به نام «مناظره» نقش مجري را بازي مي کنم.وي تصريح مي کند: تاکنون در «خنده بازار» شخصيت هاي مختلفي را بازي کردم. يعني در آيتم «هشت» تيپ شخصيت هاي «داريوش مهرجويي» و «محمدرضا شريفي نيا» و در آيتم نود هم نقش آقاي «سنايي» و «فتح ا...زاده» را ايفا کردم البته مردم شخصيت هاي «عموقناد» و «کوکب خانم» که من آن ها را بازي کردم بيشتر دوست دارند.

وي با اشاره به اين که به روز بودن سوژه هاي «خنده بازار» سبب موفقيت اين سريال شده است، مي افزايد: ما اتفاقاتي را که در جامعه رخ مي دهد، در قالب طنز، انتقادي، سياسي يا ورزشي به تصوير مي کشيم.

«شفيعي» ادامه مي دهد: سوژه هاي مختلف بر جامعه خيلي تأثير دارد به طور مثال ما آيتم راهنمايي و رانندگي و پليس نامحسوس را داريم که مي تواند در بخش رانندگي تأثيرگذار باشد. يا در بخش هنري مان به اتفاقات روز مي پردازيم که ممکن است در بخش سينما مؤثر باشد. يا حتي رفتارهاي مردم در هواپيما يا مهمان داران که ممکن است درست هم نباشد، سوژه هايي است که به تصوير مي کشيم؛ هر کدام از اين آيتم ها شاخه اي از معضلات اجتماعي را نمايش مي دهد و مي تواند کمي و کاستي ها را به تصوير بکشد و بر مردم و مسئولان تأثير بگذارد.

«شفيعي» مي گويد: خدا را شکر «خنده بازار» حرف دل مردم را مي زند و خيلي مورد استقبال قرار گرفته است، به همين دليل علاوه بر مردم خود ما هم علاقه منديم که اين سريال ادامه پيدا کند؛ تداوم «خنده بازار» مستلزم اين است که ما ضعف ها را برطرف کنيم.

کوروش معصومي: مردم منتظر غافلگيري در خنده بازار جديد باشند

او در سريال طنز «خنده بازار» تاکنون تيپ شخصيت هاي مختلفي را بازي کرده است. «معصومي» مي گويد: در سري جديد «خنده بازار» که قرار است ايام نوروز روانه آنتن شود، 15 آيتم جديد افزوده مي شود که يکي از آن ها غافل گير کننده است.

«معصومي» مي افزايد: دليل ماندگاري «خنده بازار» به روز بودن سوژه هاست، يعني ما لحظه به لحظه با مخاطب ارتباط داريم و با پخش سريال متوجه واکنش مردم مي شويم، علاوه بر آن «خنده بازار» قالبي درست پيدا کرده که مردم مي پذيرند چرا که مختصر و مفيد است. وي ادامه مي دهد: تاکنون شخصيت هاي مختلفي را بازي کرده ام. از ميان آن ها مردم شخصيت کارمند اداره حال و احوال را که بازي کردم دوست دارند، يعني اين شخصيت کارمند در هر جايي مي تواند باشد و مخاطب با آن همذات پنداري مي کند.

«معصومي» مي افزايد: مسئولان صدا و سيما افراد خوش ذوقي هستند. برخي شان ذهن بازتري دارند و گاهي اوقات ايده هايي به ما مي دهند، البته گروه ، سوژه هاي مختلف روز را پيدا مي کند.وي مي گويد: مشکلي که ما داريم اين است که بينندگان «خنده بازار» را در وقت مناسب و با دقت کافي نگاه نمي کنند.

يزدان فتوحي: نقش «شهيدي فرد» مورد پسند قرار گرفت

«فتوحي» علاوه بر بازي در سريال طنز «خنده بازار»، يکي از نويسندگان اين کار هم هست.«فتوحي» در گفت وگو با ما درباره پخش نوروزي «خنده بازار» مي گويد: هم اکنون مشغول فيلم برداري اين سريال براي پخش در ايام نوروز هستيم و قرار است شخصيت جديدي بازي کنم که هنوز آن بخش فيلم برداري نشده است.

وي با اشاره به موفقيت «خنده بازار» ميان بينندگان مي گويد: مهم ترين چيزي که در «خنده بازار» وجود دارد حرفي است که از دل بر مي آيد و هر آن چه از دل برآيد بر دل نشيند. يعني «خنده بازار» شعار نمي دهد، حرف دل مردم و مسئولان است؛ ما مردم و مسئولان را نقد مي کنيم و يک طرفه به قاضي نمي رويم.

«فتوحي» عنوان مي کند: بعد از گذشت چند قسمت از پخش «خنده بازار» همه استقبال کردند و در حال حاضر خيلي از مسئولان دولتي علاقه مند هستند که نقش شان را در «خنده بازار» بازي کنيم.«فتوحي» تصريح مي کند: خيلي از شخصيت هايي را که تاکنون بازي کرده ايم دوست دارم ولي آن چه که مردم دوست دارند شخصيت «شهيدي فرد» بود که من بازي کردم.

وي ادامه مي دهد: يکي از دوستاني که در رسيدن به شخصيت «محمدرضا شهيدي فرد» به من لطف کرد دوست خوبم «فريبرز عرب نيا» بود که سرصحنه آمد و نکات ريزي درباره شخصيت «شهيدي فرد» به من گفت که خيلي لذت بردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها