کد خبر: ۱۱۷۴۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
دادگاه تجدید نظر اعلام کرد؛
ابتدا مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " در دادگاهی که حضور نداشته و اجازه دفاع پیدا نکرده بود به 91 روز حبس محکوم می شود. نهایتا بعد از طی روند نسبتا طولانی این پرونده، عبدالرحیم دادگر نیا، رئیس محترم شعبه 38 دادگاه تجدید نظر استان تهران مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " را تبرئه می کند.
دادگاه تجدید نظر استان تهران، مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " را که به اتهام انتشار مطالبی درباره محمد شریف ملک زاده به 91 روز حبس تعزیری محکوم شده بود، تائید نکرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از انتشار مطالبی پیرامون محمد شریف ملک زاده دبیر سابق شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و رییس فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهور در پایگاه خبری بی باک، شورای عالی ایرانیان از مدیر مسئول " بی باک " طرح شکایت کرد و قاضی دادگاه شعبه 1057 دادگاه عمومی جزائی تهران در حکمی غیابی و بدون حضور مدیر مسئول این پایگاه خبری در دادگاه برای دفاع از خود، وی را به 91 روز حبس تعزیری به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی محکوم کرد.

مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " که کاملا از زمان این دادگاه بی خبر بوده و اجازه دفاع از خود را پیدا نکرده بود، درخواست واخواهی می دهد اما متاسفانه دادگاه محترم این درخواست را رد می کند تا مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " در دادگاهی که حضور نداشته و اجازه دفاع پیدا نکرده بود به 91 روز حبس محکوم شود.



با همه این مسائل و اتفاقات، مدیر مسئول " بی باک " با صرف نظر از جنجال های مرسوم از رسانه ای کردن این موضوع جلوگیری می کند تا از رسانه خود که تنها وظیفه دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و حقوق ملت شریف ایران را بر عهده دارد، بعنوان ابزاری برای حل و فصل مسائل شخصی استفاده نکرده باشد از همین رو همچنان به قانون احترام می گذرد و بدور از هر گونه شانتاژ و جنجال رسانه ای صرفا از طریق مراجع مربوطه اعتراض خود را به این حکم اعلام می کند.
نهایتا بعد از طی روند نسبتا طولانی این پرونده، عبدالرحیم دادگر نیا، رئیس محترم شعبه 38 دادگاه تجدید نظر استان تهران حکم حبس مدیر مسئول پایگاه خبری " بی باک " را تائید ننمود.
در حکم دادگاه تجدید نظر آمده است: " با توجه به گذشت شاکی و قابل گذشت بودن قضیه معنونه دادنامه را با اجازه حاصل از بند یک از فراز ب ماده 257 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب مصوب 78 نقض مستندا به ماده 179 ناظر به بند 2 ماده 6 همان قانون قرار موقوفی تعقیب صادر و اعلام می نماید این رای قطعی است."
گفتنی است؛ چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب تهران در رابطه با دو مطلب انتقادی درج شده در سایت بی باک نیوز با عناوین « آیا تبعیت از تعیین مصادیق انتخاباتی جامعه مدرسین واجب است؟ » و «لاریجانی از چه می هراسد؟» علیه مدیر مسئول سایت بی باک اعلام جرم کرده بود که نهایتا مدیر مسئول بی باک از دو اتهام مطرح شده تبرئه و در قبال یک مورد به پرداخت ده میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
بی باک ضمن تقدیر و تمجید از سعه صدر دست اندرکاران این پایگاه خبری در قبال همه ناملایمت ها و مشکلات اخیر، به کاربران خود این قول را می دهد تا همچون گذشته تنها برای پیگیری مطالبات مردم و ولایت قدم بر دارد و به هیچ وجه بر اساس حب و بغض های شخصی و سیاسی به دفاع و نقد جریانات و شخصیت ها نپردازد.


گفتنی است؛ پایگاه خبری " بی باک" یکی از معدود رسانه های ارزشی و مستقل کشور می باشد که بخاطر پیگیری مطالبات ملت و ولایت  همواره مورد توجه و احترام اهالی رسانه های ارزشی و دلسوزان نظام بوده است اما علی رغم روشنی مواضع از همان ابتدا با مشکلات زیادی در این راه روبرو بوده است و افراد و جریانات سیاسی و اقتصادی مختلفی از این پایگاه خبری شکایت نموده اند که بدلیل رویکرد اخلاقی و حق مدارانه این پایگاه خبری همه شاکیان این پایگاه خبری از شکایت های خود صرف نظر نمودند و یا اینکه دادگاه محترم بعد از استماع دفاعیات مدیر مسئول این پایگاه خبری وی را تبرئه کرد به جز یک مورد که آنهم ...

این پایگاه خبری تحلیلی در آستانه شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و در سال "همت مضاعف و کار مضاعف" فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که از همان ابتدا مورد استقبال و توجه نخبگان کشور با سلایق مختلف قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
انشاالله نوبت بقیه متحدان بی باک که شما باشید و رجانیوز و سران جبهه پایداری و ساکت انقلاب هم میرسد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
اینا که همه ارزشی اند آقای ناشناس!!
چوب خوردن برای حفظ نظام هر مدلیش برای اینها شیرینه زنندش هم فرقی نمیکنه شما باشی یا ...............
جدیدترین اخبار پربازدید ها