کد خبر: ۱۱۸۰۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی می خواهد به طور رسمی در بازار نقل و انتقال بازیکنان فعالیت کند و با برخی از بازیکنان هم مذاکره کرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اگرچه 6 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر این فصل فوتبال باقی است اما فعالیت غیر رسمی و غیر مجاز در بازار نقل و انتقال فوتبال ایران آغاز شده است. برخی از تیم ها که ثبات بیشتری دارند و وضعیت مدیرعامل و سرمربی فصل اینده آنها مشخص است  از هم اکنون با برخی از بازیکنان تیم های دیگر رایزنی های مخفیانه را آغاز کرده اند.


از سویی دیگر برخی افراد هم که قصد دارند به طور قانونی در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران فعالیت کنند نیز کارشان را آغاز کرده اند. مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران یکی از این نفرات است.


میناوند از هم اکنون با چند بازیکن مطرح فوتبال ایران مذاکره کرده تا مدیر برنامه رسمی آنها شود. گفته می شود بازیکنانی از استقلال و پرسپولیس مد نظر میناوند هسنند و او می خواهد با این نفرات قرارداد امضا کند.


میناوند حتی با دو وکیل بین المللی هم مذاکره کرده و از آنها خواسته که با او همکاری کنند تا اگر بازیکنی برخلاف قول و قرارهای شفاهی و کتبی پورسانت رسمی و قانونی او را پرداخت نکرد با شکایت به مراجع بین المللی مانع از فعالیت آن بازیکن بشود.


به هر حال بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران بهار دلال ها و کارگزران رسمی و غیررسمی فوتبال است و حتی در این فصل برخی از دلال ها بیش از 400 میلیون تومان درآمد دارند. به همین دلیل هم میناوند وارد این بازار شده تا در این شاخه از فوتبال البته از طریق قانونی درآمد کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها