کد خبر: ۱۱۸۱۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
تیم ملی جودو ارمنستان امروز؛ سه شنبه وارد تهران شد.

به گزارش598،  به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی جودو ارمنستان به منظور برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی جودو ایران و کشورهای گرجستان و تونس، با ترکیبی از آقایان و بانوان صبح امروز وارد تهران شدند.

هاوانس داوتیان و آرمن نظریان سرشناس ترین جودوکاران در ترکیب تیم  اعزامی ارمنستان هستند. داوتیان نفر چهاردهم رنکینگ جهانی در وزن 60- کیلوگرم است که دارای مدال برنز جهانی و قهرمان اروپا است. آرمن نظریان نیز در وزن 66- کیلوگرم نفر 28 رنکینگ جهانی و مدال آور اروپا است.

هاکوب ارکلیان، آرتیوم باقداساریان، گر ماکرچیار، گر هارتونیان، آندرانیک چاپاریان، کارن جانویان، گر گر ایوانیان، مهر کاراپتیان، تیگران واروسیان و آرتور واردانیان دیگر جودوکاران ارمنستانی هستند که در ترکیب این تیم با مربیگری "تیگران بابایان" برای تمرین در اردوی بین المللی راهی تهران شده اند.

همچنین سوسه بالاسالیان، آرمنوهی جرجیان، یرجانیک کاراپتیان و رزا خاچاطریان 4 بانوی جودوکار ارمنی هستند که برای تمرین با تیم ملی بانوان نوجوان و جوان کشورمان در اردوی مشترک حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ اردوی بین المللی تهران از فردا؛ 16 اسفند ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و تورنمنت بین المللی (یادواره سرداران شهید حسن تهرانی مقدم و سعید سلیمانی) روز سه شنبه 22 اسفند ماه در سالن افراسیابی انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها