کد خبر: ۱۱۸۴۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
هوگو چاوز سال ۸۸ در حرم امام رضا(ع) گفته بود: ما باید زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح را فراهم کنیم.

به گزارش 598 به نقل از  فارس، 15 شهریور سال 88 که هوگوچاوز به ایران سفر کرده بود، به همراه احمدی‌نژاد عازم حرم امام رضا(ع) شد و در جریان نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود که در تالار آئینه حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، در بخشی از سخنانش مطالبی درباره ظهور حضرت مسیح و امام زمان(عج) بیان کرد که اکنون پس از درگذشت رئیس‌جمهور ونزوئلا شاید بازخوانی سخنان آن شب، خالی از لطف نباشد.

 چاوز در نشست خبری مشترک با احمدی‌نژاد با اشاره به حضور خود در حرم امام رضا (ع) گفت: واقعاً مردم ایران و مردم مشهد توجه بسیار زیادی به خدا دارند و میلیون‌ها زائر بر اساس ایمان قلبی خود به زیارت امام رضا (ع)‌ می‌آیند.

وی افزود: مقبره‌ای که امروز به همراه آقای احمدی‌نژاد افتخار زیارت آن را داشتم مکانی بسیار مقدس است که من به عنوان یک مسیحی این تقدس را به خوبی دریافت کردم.

چاوز با بیان اینکه احساس قلبی خود را نثار امام رضا (ع) می‌کنم تصریح کرد: می‌دانم که احساس مثبتی در همین راستا بود؛ مسیح دوباره زنده خواهد شد و روزی به همراه حضرت مهدی (عج) قدرت را در دست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حضرت مسیح و حضرت مهدی (عج)‌ زنده هستند و دیر یا زود روزی باز خواهند گشت تا دنیای پر از عدالت را محقق کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به دیدار عصر امروز (15 شهریور 88) خود با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌‌ای به ما گفت تا زمانی که شما 2 رئیس جمهور از اعماق دل با هم متحد باشید و اقدامات عدالت‌طلبانه را پیگیری کنید خیلی زود حضرت مهدی (عج) و حضرت مسیح ظهور خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌ما باید تلاش کنیم که آنها ظهور کنند و دنیایی مملو از عدالت داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها