کد خبر: ۱۱۸۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
سید امیرحسین قاضی‌زاده از استراتژی چهارگانه جبهه پایداری یاد کرد و افزود: جبهه پایداری به دنبال اجماع با فرد خاصی نیست.

به گزارش 598، سید امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: کاندیداتورهای انتخابات ریاست جمهوری اگر اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند، صلاحیت ریاست جمهوری ندارند.

وی افزود: کاندیدی که بداخلاقی سیاسی کند صلاحیت ریاست‌جمهوری را نداشته و با عنوان رئیس‌جمهور قابل اعتماد نیست.

قاضی‌زاده با بیان اینکه جبهه پایداری، جبهه گفتمانی است، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری مکانیسمی متفاوت از دیگران داشته و به دنبال ترسیم و ارائه معیار، گفتمان، آرمان و روی کارآمدن کاندید اصلح است.

وی تصریح کرد: جبهه پایداری متشکل از سه شورای مرکزی، مشورتی و فقها بوده و در ذیل آنها، یکی از کمیته‌ها با عنوان کمیته سیاسی وظیفه رصد فضا، شاخص‌ها و معیارها را بر عهده دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای فقها در نهایت وظیفه پردازش و اعلام نهایی نتایج را بر عهده دارد؛ جبهه پایداری تا زمانی که ثبت‌نام‌ها کامل نشده و تائید صلاحیت نسبت به افراد انتخابی صورت نگرفته، گزینه اصلح خود را اعلام نمی‌کند.

قاضی‌زاده از استراتژی چهارگانه جبهه پایداری یاد کرد و افزود: جبهه پایداری به دنبال اجماع با فرد خاصی نیست و استراتژی چهارگانه را برای خود تعریف کرده است.

وی یادآور شد: رسیدن به گزینه اصلح، نرسیدن به گزینه اصلح، ترسیم و ارائه معیار فرد ذی‌صلاح برای کاندیداتوری و واکنش در برابر حوادث خطرساز استراتژی چهارگانه جبهه پایداری را تشکیل می‌دهد.

این عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی نیست، گفت: جبهه پایداری انتخابات را با عنوان وظیفه و تکلیف شرعی دانسته و پیش از رسیدن به کاندیدا به دنبال معیار و ملاک افراد اصلح در انتخابات است.

قاضی‌زاده تاکید کرد: جبهه پایداری در مواقعی که نسبت به بروز و ظهور جریاناتی چون فتنه احساس خطر کند، انجام وظیفه و حتی افشاگری نیز می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
اگر جبهه پا یدار ی عدالت خو اهیش کمتر از احمدی نژاد با شد با اقبال چندانی رو برو نخو اهد شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها