کد خبر: ۱۱۹۲۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مراسم چهلمین روز درگذشت مسعود بهنام صدابردار پیشکسوت سینمای ایران با حضور هنرمندان در استودیو رویایی ایشان برگزار شد.

به گزارش598،به نقل از خبرنگار سینمایی فارس، مراسم چهلمین روز درگذشت مسعود بهنام صدابردار پیشکسوت سینمای ایران در استودیوی بهمن برگزار شد. در این مراسم که عصر روز گذشته در ساعت 19 برگزار شد جمعی از هنرمندان و دوستدارانش برگزار شد.

متولیان این برنامه انجمن صدای سینمای ایران بودند و اکثر دوستان و همکاران مسعود بهنام حضور داشتند.

تفاوت مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت زنده یاد بهنام با دیگر مراسم‌های از این دست  فضای گرم و صمیمی و دوستانه این مراسم بود.

اجرای این مراسم به عهده «نظام الدین کیایی» بود و همکاران وی از جمله حسن زاهدی و بهمن  اردلان  از خاطراتشان با این هنرمند به نام سینما سخن گفتند .

از میان کارگردانان سینمای ایران کیومرث پوراحمد ، کیانوش عیاری و ابوالحسن داودی همچنین فاطمه معتمد آریا و مسعود رایگان از وی و خاطراتش سخن گفتند. 

در این مراسم همسر بهنام گفت: قبل از اینکه به این مکان  بیایم فکر می کردم که چقدر تنهایم اما با دیدن شما تمامی خاطرات گذشته دوباره زنده شد، امیدوارم بعد از بهنام من را تنها نگذارید.

مراسم یادبود مسعود بهنام همراه با یادآوری خاطرات خوبی بود که همین خاطرات تنها  باقی می‌ماند

در این مراسم سید احمد میرعلایی رئیس بنیاد سینمایی فارابی حضور داشت و در میان هنرمندان

همایون اسعدیان، مازیار میری، مسعود رایگان، منوچهر محمدی، کیومرث پوراحمد، فرشته طائرپور، فاطمه معتمدآریا، ابوالحسن داوودی، حسن زاهدی، مهندس دهنوی، وحید نیکخواه آزاد، غلامرضا موسوی، ابراهیم حاتمی‌کیا، غوغا بیات، فرهاد توحیدی، منوچهر شاهسواری، کیانوش عیاری، غلامرضا آزادی، بهمن اردلان و ... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها