کد خبر: ۱۱۹۲۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساخت فیلم زندگی شهید گنجی تاکید کرد.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست هماهنگی و مقدماتی برگزاری همایش بزرگ قرآنی شهید صادق گنجی در محل دفتر مرکزی نماینده مردم دشتستان در شهر برازجان اظهار داشت: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند که باید برنامه‌ریزی لازم را برای این مسئله داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از فعالان قرآنی برازجان برای برنامه‌ریزی این همایش قرآنی افزود: شهدا افتخارات ما هستند و سربلندی و موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خون تک تک شهداست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه شهدا مقام شهادت را دارند و خدمت برای هر کدام از ایشان وظیفه ماست و اجر مساوی دارد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هر ساله شاهد هستیم که یادواره شهید گنجی برگزار می‌شود ولی اثری از شهید گنجی نیست و آوازه و شناختی که باید ایجاد شود وجود ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس انجام اقداماتی برای شناساندن بیش از پیش مفاخر و سرداران شهید به مردم را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با استفاده از فیلم‌سازی، کلیپ، معرفی در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مجازی و فعالیت‌های هنری دیگر می‌توان شهیدان ملی و بین‌المللی که در شهرستان هستند را به‌صورت واقعی به مردم معرفی کرد.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: ما شهید گنجی را با آن عظمت داریم ولی برنامه خوبی برای معرفی وی نداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر چندین سال یادواره برگزار نکنیم و هزینه آن را برای ساخت یک فیلم تاثیرگذار هزینه کنیم اثرات مطلوب‌تری در بین جوانان و آحاد جامعه خواهد گذاشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساخت فیلم زندگی شهید گنجی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم بررسی‌هایی صورت گرفته و تدارکاتی مهیا شود تا تولید فیلمی با موضوع شهید گنجی را شاهد باشیم و از مسئولان انتظار داریم در این مسیر همکاری کنند.

وی ابراز داشت: امروز معرفی شهدا و تبیین سیره آنها باید با تمام امکانات و تجهیزات انجام شود و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها