کد خبر: ۱۱۹۳۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
بررسی نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در دفاع مقدس:
دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 پس از برگزاری سه همایش از سلسله همایش های این دبیرخانه اقدام به برگزاری چهارمین همایش با عنوان "دولت و جنگ" که به بررسی (نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در دفاع مقدس) نموده است. ملکرد دولت در جنگ تحمیلی، نقش دولت ها در جنگ تحمیلی (دولت بنی صدر، دکتر رجایی، آیت الله خامنه‌ای)، اقتصاد و جنگ تحمیلی، دیپلماسی و جنگ تحمیلی و مدیریت تبلیغات و جنگ تحمیلی از موضوعات محور نخست همایش "دولت و جنگ" می باشد.

موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال و دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 با همکاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، همایش ملی "دولت و جنگ" که به بررسی نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در دفاع مقدس می پردازد، را برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 پس از برگزاری سه همایش از سلسله همایش های این دبیرخانه اقدام به برگزاری چهارمین همایش با عنوان "دولت و جنگ" که به بررسی (نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در دفاع مقدس) نموده است.
 
اين همايش با حضور اندیشمندان و نخبگان حوزه و دانشگاه و مسئولین کشوری و لشکری و با موضوع "نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در دوران دفاع مقدس" در  تیر ماه سال آینده در قم برگزار خواهد شد.
 
از عموم محققین، پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه و دیگر متفکرین به منظور ارائه مقالات خود حداکثر تا تاریخ 15 خردادماه سال 1392 در موضوعات ذیل، در این همایش دعوت به عمل آمده است.
 
عملکرد دولت در جنگ تحمیلی، نقش دولت ها در جنگ تحمیلی (دولت بنی صدر، دکتر رجایی، آیت الله خامنه‌ای)، اقتصاد و جنگ تحمیلی، دیپلماسی و جنگ تحمیلی و مدیریت تبلیغات و جنگ تحمیلی از موضوعات محور نخست همایش "دولت و جنگ"  می باشد.
 
محور دوم موضوعات این فراخوان به موضوعاتی چون: رابطه دولت و رهبری در جنگ تحمیلی، رابطه آموزش عالی و نظام دفاعی، نقش و کارکرد مجلس و جنگ تحمیلی، رابطه مدیریت اجرایی و مدیریت دفاعی، روند جنگ در زمان دولت اول  و ضرورت تشکیل ستاد کل نیروهای مسلح و جنگ تحمیلی(ضرورت و کارکردها) اختصاص دارد.
 
نقش دولت در پایان جنگ، دولت نظامی یا سیاسی و جنگ تحمیلی، تفاوت دولت ایران و عراق در جنگ تحمیلی، جنگ در راس امور، از شعار تا واقعیت، ناسازگاری نظام اجرایی با روز دفاع مقدس، قوانین و مقررات اقتصادی نظام دفاعی موضوعات محور سوم فراخوان مقالات همایش "دولت و جنگ" می باشند.
 
لازم به ذکر است متقاضيان شركت در اين همايش ملی جهت كسب اطلاعات بيشتر از شرايط تنظيم و شرايط عمومی مقالات می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.598news.com مراجعه و یا به نشانی قم، خیابان معلم، پلاک 42، موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال مراجعه و یا با شماره تلفن های  7835395- 7833078 – 0251 تماس حاصل فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها