کد خبر: ۱۲۰۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
عضو سابق کمیته داوران فوتبال گفت: من اطلاع داشتم که رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال موافق بودند که خسروی را به عنوان ناظر کنفدراسیون آسیا به ای اف سی معرفی کنند.

به گزارش 598،محمد وفایی عضو کمیته داوران فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حسین عسگری نباید به طور مستقیم درباره ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با ای اف سی نامه نگاری مي کرد بلکه باید زیر نظر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران و به صورت قانونی این اقدام را انجام می داد.

فنایی در ادامه اظهار داشت: اگر عسگری رئیس کمیته دپارتمان بدون اطلاع به کمیته داوران با ای اف سی در مورد ناظر کنفدراسیون آسیا ارتباط برقرار کرده باشد به طور حتم اقدامش تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در آئین نامه داوران آمده است که هرگونه معرفی داور به ای اف سی باید به تصویب کمیته داوران برسد و من و مسعود مرادی به خاطر یک مقدار ناهماهنگی ها بین کمیته داوران و دپارتمان نتوانستیم دوام بیاوریم و استعفا دادیم.

وی در ادامه بیان کرد: کارها در کمیته دپارتمان بدون هماهنگی با کمیته داوران انجام می شود و یک نوع خود مختاری در کمیته دپارتمان وجود دارد به هر حال در تشکیلات دپارتمان داوری کارها به صورت قانونمند انجام نمی شود کمیته داوران کارش سیاستگذاری است و دپارتمان داوری دبیرخانه ای است که وظیفه اش اجرای سیاست های کمیته داوران است.

فنایی عنوان کرد: ظاهر امر این است که دپارتمان داوری در معرض خسروی به ای اف سی کوتاهی کرده است به نظر می رسد این اقدام دپارتمان داوری بدون در نظر گرفتن آئین نامه داوران انجام شده است.

وی بیان کرد: به هر حال شکایت خسروی در فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد هرجا که خسروی شکایتش را مطرح کند بازهم به فدراسیون فوتبال ارجاع می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان از طریق لابی گری توانستند نظر مثبت ای اف سی بر نظارت خسروی در کنفدراسیون آسیا را برگردانند.

گفتنی است؛ علی خسروی مدرس داوری بیان کرده که عسگری رئیس کمیته دپارتمان خلاف قانون عمل کرده و به جای فرستادن نام وی، ممبيني را به کنفدراسیون آسیا معرفی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها