کد خبر: ۱۲۰۷۹۸
زمان انتشار: ۰۸:۰۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
يك گروه فعال و سرخورده در فتنه سال 88 از هاشمي و خاتمي خواست در انتخابات سال آينده نامزد شوند.
به گزارش جرس، گروه موسوم به مجمع محققين و مدرسين در نامه اي نوشت: با احترام به همه بزرگواراني كه تاكنون براي نامزدي اعلام آمادگي كرده يا در فرآيند آن قرار گرفته اند، از همه نخبگان و فرهيختگان جامعه، از حوزه هاي علميه، دانشگاهيان، مديران اجرايي، صنعتگران، بازاريان، و همه احزاب و گروه ها مي خواهد كه با دعوت از چهره هاي توانمند و خدوم، مانند حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني و حضرت حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي، يا هر سياستمدار شناخته شده و كارداني كه بتواند موافقت اكثريت قاطع ملت را جلب و نيروهاي توانمند را براي فعاليت به ميدان آورد، حجت را بر آنان تمام كنند.
اين گروه مدعي شد:بايد توجه داشت كه سهل انگاري در اين امر، موجب مي شود تأثير خون پربهاي شهيدان، زحمات طاقت فرساي ايثارگران، تلاش مجاهدان و خون دل ها و رنج هاي كساني كه براي آزادي و آبادي ايران اسلامي تلاش كرده اند كم شود.
تظاهر به احترام گذاشتن براي خون پربهاي شهيدان و زحمت طاقت فرساي ايثارگران ايران اسلامي در حالي است كه اين گروهك در حوادث 3 سال پيش به دنبال ايجاد فتنه سياسي و مذهبي در قم بود و برخي وابستگان آن در آشوب ها مشاركت داشتند و در همين آشوب ها بود كه عليه نظام و اسلام و انقلاب علني ترين هتاكي ها صورت گرفت.
يادآور مي شود عليرضا محجوب نماينده اصلاح طلب تهران در مصاحبه با خبرگزاري آريا، نامزدي هاشمي و خاتمي در انتخابات رياست جمهوري را امري محال دانست و گفت: آقايان هاشمي و خاتمي به صورت حضوري به ما گفته اند در انتخابات كانديدا نخواهند شد. بنابراين وقتي اين دو شخصيت كانديداتوري خود را رد مي كنند ما نمي توانيم به گونه اي ديگر سخن بگوييم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها