کد خبر: ۱۲۱۱۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
مالک باشگاه داماش گفت:‌ با عابديني به عنوان مديرفني و مديرعامل قرارداد 600 ميليون توماني بستم و يکطرفه اين قرارداد را فسخ کردم.
شهرام قويدل شب گذشته در مصاحبه تلفني با شبکه باران در مورد جدال صورت گرفته بين وي و امير عابديني و برکناري عابديني از مديرعاملي داماش گيلان صحبت هايي را مطرح کرد.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه به نظر مي رسد ريشه اختلاف او و عابديني از برکناري درخشان به عنوان سرمربي تيم شروع شد، گفت: بحث اختلاف نبود است. ما بعد از بازي با ملوان جلسه اي با هم گذاشتيم و قرار شد از کادرفني حمايت شود و البته من به آقاي عابديني گفتم شما به عنوان مديرعامل اختيار داريد که تصميم گيري کنيد.

قويدل ادامه داد: فرداي اين جلسه ديدم که عابديني به خاطر 40 تماشاگر که به صورت خودجوش به حريم رختکن نفوذ کرده و به درخشان انتقادهايي کرده بودند سرمربي را برکنار کرد. پس جايگاه مدير و مديريت اين وسط چه مي شود؟

مالک باشگاه داماش تصريح کرد: چطور تا ديروز من مالک اين باشگاه بودم و پول هم خرج مي کردم اما چند روز است که براي آقايان مالکيت بنده محرز نشده است؟ پس تاکنون که براي اين تيم هزينه مي کردم چه عنواني داشتم؟ آيا خَيّر بودم؟ اين را هم بگويم که شرکت صدرا با داماش ايرانيان فرق دارد. دو روز قبل آقايان جلسه گذاشتند. من تاکنون 5 ميليارد تومان براي اين تيم خرج کرده ام. 900 ميليون تومان هم به قوه قضاييه داده ام. حاضر شدم اين 5 ميليارد تومان را به اين باشگاه ببخشم چون مادرم و خودم گيلاني هستيم اما آقايان مي گويند بقيه پول را هم بده و بعد برو.

وي افزود: در اين چند روز انواع و اقسام توهين و افتراها به من شده است. سوال من اين است که آقاي سراواني با چه سمتي چند روزي است که در رشت عليه من جوسازي مي کند؟ او مدير سابق روابط عمومي باشگاه بوده است.

قويدل تاکيد کرد: بنده روز دوشنبه به همراه هادي طباطبايي که اسطوره فوتبال گيلان است به رشت مي روم و به بازيکنان بخشي از مطالباتشان را مي دهم که البته به صورت چک تضميني خواهد بود. اگر آقايان شيطنت نکنند امور را در دست مي گيرم. من فقط با طباطبايي کار مي کنم و جالب است که آقاي عابديني با حضور طباطبايي به شدت مخالف است اما اگر بخواهند شيطنت کنند من هيچ کار ديگري براي تيم نمي کنم و خودشان بايد پاسخگو باشند.

وي در ادامه صحبت هاي خود در مورد قراردادي که با عابديني امضا کرده است،گفت: من با عابديني به عنوان پيمانکار شرکت تجاري قرارداد بستم و اکنون به عنوان مالک باشگاه اين قرارداد را يک طرفه فسخ کردم. من با وي به عنوان مديرعامل و مديرفني قراردادي 600 ميليون توماني با وي بستم که تا ريال آخر اين قرارداد را پرداخت مي کنم. البته آقاي عابديني براي بازيکنان خارجي و مديربرنامه هاي آنها ارز گرفته که حدود 500 ميليون تومان مي شود که آن را هم مي دهم.

قويدل ادامه داد: من چطور به عنوان مالک بايد پول خرج کنم اما نمي توانم براي باشگاه تصميم گيري کنم؟

وي در ارتباط با اينکه آيا بدهي دارد يا خير گفت: شرکت در تحويل خودروهاي شرکت بدقول شد که حدود 10،20 نفر جلوي شرکت تجمع کرده بودند و متاسفانه عابديني با اين افراد بُر خورد. از سويي وقتي دلار گران شد و هزينه هاي تيم بالا رفت از قوه قضاييه استهلام گرفتيم و مقرر شد چک هاي من براي خريداري داماش از ارديبهشت تا آبان 92 باشد. هنوز که سال 92 نيامده که آقايان جوسازي مي کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها