کد خبر: ۱۲۱۳۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عجیب است ولی حقیقت دارد! شیرین عبادی که به دلیل ضدیت با احکام اسلامی و حمایت از غوغاسالاری غرب علیه ایران و انقلاب اسلامی، مزد احترامات خویش را در قالب جایزه نوبل چند سال پیش از این اخذ کرده است.
عجیب است ولی حقیقت دارد! شیرین عبادی که به دلیل ضدیت با احکام اسلامی و حمایت از غوغاسالاری غرب علیه ایران و انقلاب اسلامی، مزد احترامات خویش را در قالب جایزه نوبل چند سال پیش از این اخذ کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، وی همواره در طی سالهای پس از انقلاب اسلامی مورد حمایت و توجه دستگاه های استکبار که دشمنی و خصومت دیرینه خود را با ملت ایران به کرات به اثبات رسانده بودند قرار می گیرد. دستگاه استکبار در قالب های حقوق بشری و به دورغ اقدامات خویش تحت این پوشش قرار داده و با اینکه در اقصی نقاط جهان بدترین و زشت ترین نقض حقوق بشر را تحت عنوان مبارزه با تروریسم انجام می دهند و کشتارهای وحشیانه ای را مرتکب می شوند، هر گونه اقدام مقابله‌ی عادلانه ای را نقض حقوق بشر می خواند!؟ در محکومیت آن با فشارهای اقتصادی و بین المللی قطعنامه صادر می کند و هر ندای آزادی خواهانه و رهایی بخش را تروریستی جلوه می دهد.

خانم شیرین عبادی که در کارنامه قضایی خود در رژیم پهلوی و در راستای تحکیم پایه های ظلم و ستم آن رژیم ارتجاعی و شکنجه گر، احکام قضایی صادر می نمود و افتخار خویش را قضاوت در چنین رژیم سفاکی که دستانش به خون جوانان و حتی کودکان کشور در بیدادگاه ها و شکنجه گاه هایی همچون کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک (امروزه به عنوان موزه عبرت شهرت یافته) آغشته بود، می داند.

وی پس از انقلاب با ترحم حاکمیت اسلامی به عنوان وکیل نقش آفرینی کرد! و در حالی که اروپا و کمیته نوبل از وی برای مخالفت با لایحه قصاص و احکام اسلامی این حوزه تجلیل می کرد. وی برای اجرای حکم اعدام و قصاص قاتل لیلا فتحی به هر دری کوفت و حتی به اعتراف خودش خواستار حذف قانون دیه برای اجرای آسانتر حکم اعدام متهم شد.

عبادی: این چه قانون ظالمانه ای است که کسی دخترش را از دست بدهد خانه و زندگی و همه چیزش را بفروشد تا بتواند مرتکب را مجازات کند! (شبکه بی بی سی فارسی 18/12/91 ساعت 21:59)

با این وصف خانم مذکور همواره وکیل مدافع تروریستهای جانی که ده ها نفر از مردم بیگناه را به خاک و خون کشیده اند بوده و از این طریق قصد انتقام جویی از ملتی دارد که گناهش استقلال طلبی و طرد بیگانه پرستانی همچون شیرین عبادی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها