کد خبر: ۱۲۱۵۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
اتحادیه خدمات تجاری و دولتی انگلیس اعلام کرده ده‌ها هزار نفر از کارمندان دولت در اعتصابی نیم‌روزه در این کشور شرکت خواهند کرد.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از رسانه دولتی بی‌بی‌سی، «اتحادیه خدمات تجاری و دولتی انگلیس» اعلام کرده است قصد دارد طی روزهای آتی فراخوان دومین اعتصاب سراسری کارمندان دولتی این کشور را صادر کند.

این اتحادیه اعلام کرده است در اعتصاب نیم‌روزه‌ای که در روز 5 آوریل (برابر با 16 فروردین) که پایان سال مالیاتی انگلیس است برگزار خواهد شد 25 هزار کارمند ادارات و سازمان‌های دولتی شرکت خواهند کرد. این اعتصاب در اعتراض به پایین بودن حقوق مستمری و بازنشستگی کارمندان برگزار می‌شود.

اتحادیه خدمات تجاری و دولتی قصد دارد با اعتصابی که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌کند اعتراضات سراسری سه ماهه در این کشور را کلید بزند.

دولت انگلیس این اعتصاب‌ها را بیهوده خوانده است.

روز چهارشنبه قرار است جورج آزبورن، وزیر دارایی انگلیس برنامه بودجه جدید این  کشور را اعلام کند. اتحادیه خدمات تجاری و دولتی انگلیس که اعتصاب روز چهارشنبه را برای همزمانی با اعلام طرح جدید بودجه انتخاب کرده دولت را به امتناع از مذاکره در خصوص کاهش هزینه‌های دولتی متهم کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها