کد خبر: ۱۲۲۰۴۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
حجت الاسلام آقاتهرانی:
نسبت به بیاناتی که حضرت آقا فرمودند باید بیشتر دقت کنیم و این صحبت ها را عملیاتی کنیم، این صحبت ها فقط پارچه نوشته ها و تابلو تبدیل نشود و در عمل خبری نباشد. صحبت هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند در طول سال شاخص ماست و باید به آن دقت کرد و آن را عملیاتی کرد.
598: همه ما مسلمانان نسبت به حضرت زهرا سلام الله علیها احساس داریم، این احساس خوب را نگه داریم و طوری جلو رویم که ان شاء الله رضایت خدای متعال را همراه داشته باشد. این که سال نو ما با نام حضرت زهرا سلام الله علیها همراه می شود، مصداق جمله ی سالی که نکو است از بهارش پیداست می باشد. ما که سالمان را با یاد ایشان شروع می کنیم امیدوار هستیم که سالی باشد که واقعا سال نزدیک شدن به ظهور امام زمان(عج) باشد .
 
حجت الاسلام آقاتهرانی پیرامون در گفتگو با صابرنیوز اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما در سطح کشور باید شعاری باشد که حضرت اقا برای هر سال انتخاب می کنند و این نامی که رهبر انقلاب برای امسال انتخاب کردند باید جزء مهمترین  امور ما قرار بگیرد و دلیلش این است که حضرت آقا با دید بلندی که دارند، می بینند که امروز جامعه ما چه نیازی دارد، چه خلعی وجود دارد و  دشمن چه نقشه ایی دارد، بعد با توجه به این مسائل شعار سال را انتخاب می کنند.

وی پیرامون عملیاتی کردن اظهارات رهبر معظم انقلاب گفت: نسبت به بیاناتی که حضرت آقا فرمودند باید بیشتر دقت کنیم و این صحبت ها را عملیاتی کنیم، این صحبت ها فقط  پارچه نوشته ها و تابلوها نوشته نشود و در عمل خبری نباشد. صحبت هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند در طول سال شاخص ماست و باید به آن دقت کرد و آن را عملیاتی کرد.
 

دبیر جبهه پایداری این گونه بیان داشت که نامی که حضرت آقا برای سال قبل انتخاب کردند، مقداری مورد غفلت قرار گرفت، دوستان ما به خصوص کسانی که خیلی به رهبر معظم انقلاب ارادت دارند مراقب باشند شعاری که ایشان برای سال جدید انتخاب کردند مورد غفلت واقع نشود و مسائلی را که ایشان اشاره کردند باید باور جدی داشته باشیم، روی چشم بگذاریم و عمل کنیم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در آخرهر سال یک رسم خوبی که صورت می گیرد، خانه تکانی است، خیلی خوب است که در کارهایمان هم یک خانه تکانی کنیم و ببینیم که در این سالی که گذشته ما واقعا چه چیزی بدست آورده ایم و چه از دست دادیم.

شاگرد برجسته علامه مصباح پیرامون استفاده از فرصت عمر گفت: بهترین فرصتی که خدای تعالی به ما داده عمر است، عمر انسان خیلی ارزشمند است اولیاء الهی از لحظه لحظه این عمر استفاده کرده اند، یک لحظه عمر ما ارزشش آنقدر بالاست، که ما خیلی از کمالات را ما می توانیم در یک لحظه بدست بیاوریم و از جهت دیگر هم در همین لحظات است که انسان سقوط می کند و به اسفل السافلین می رود، پس یک نگاهی بکنیم وببینیم که در سالی که بر ما گذشت و روزهایی که بر ما گذشت ما چه کردیم چقدر رشد کردیم و چقدر افت کردیم، هر کسی گذشته خودش را نگاه کند و یک برآوردی کند هر قدر هم که تلاش کرده باشد بازهم جای بهتر شدن و بیشتر تلاش کردن دارد و هر چقدر که مسیر طی کرده باشد برای رفتن بازهم مسیر وجود دارد. خدا نکند که آدم کارهایی که نادرست بوده است را انجام داده باشد.

وی  در در ادامه گفتگوی خود با صابرنیوز اظهار داشت: در این سال نو فرصتی مناسبی است که بتوانیم بستگان و خویشان را ببینیم و صله رحم کنیم. صله رحم و دید و بازدید کار بسیار خوبی است اما باید حواسمان باشد که با گناه آلوده نشود، به ویژه این که ایام فاطمیه در پیش است و باید مراقبت بیشتری کنیم.

شاگرد برجسته آیت الله بهجت(ره) پیرامون تقارن نوروز و ایام فاطمیه گفت:همه ما مسلمانان نسبت به حضرت زهرا سلام الله علیها احساس داریم، این احساس خوب را نگه داریم و طوری جلو رویم که ان شاء الله رضایت خدای متعال را همراه داشته باشد. این که سال نو ما با نام حضرت زهرا سلام الله علیها همراه می شود، مصداق جمله ی سالی که نکو است از بهارش پیداست می باشد. ما که سالمان را با یاد ایشان شروع می کنیم امیدوار هستیم که سالی باشد که واقعا سال نزدیک شدن به ظهور امام زمان(عج) باشد .

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس این گونه بیان داشت که همه مردم به ویژه جوانان بیشتر به فکر آیندشون باشند. به دوستانی که همکاران ما هستند و در جایگاههای مختلف کشور خدمت می کنند، در کارها بیشتر مواظب باشند و بیشتر خدمت کنند و کارهایش را که عبادت است به گناه آلوده نکنند و نگذارند که خدایی نکرده این فرصت های خدمت از دست برود، به مردم هرچه می توانیم بهتر وبیشتر خدمت کنیم.

آقاتهرانی در پایان گفتگوی خود با صابرنیوز گفت: ما مردم خوبی داریم، نظام خوبی داریم، رهبر بسیار خوبی داریم و خداوند یاری کند و همه این نعمت ها را برای بیشتر کند و برای ما نگه دارد، اگر قدر این نعمت ها را ندانیم خدای متعال این نعمت ها را از ما می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها