کد خبر: ۱۲۲۳۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598، زهره طبیب‌زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که سابقه فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را نیز در کارنامه خود دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اقدام به واکاوی جریانات و جبهه‌های جاری در جریان منتهی به انتخابات کشور در ماه‌های پیش رو نمود که مشروح آن به صورت زیر منتشر می‌شود:

http://iusnews.ir/cpanelpage/newspics/tabib.jpg

 

خبرنامه دانشجویان ایران: آیا دیر ارائه شدن بودجه توسط دولت، به مسائل انتخاباتی نیز مربوط می‌شود؟

 طبیب زاده: این مسئله‌ای نیست که در مورد آن بتوان با قطعیت اظهار نظر کرد و با توجه به این که این رویه دو، سه سال اخیر دولت است من فکر نمی‌کنم ارتباط مستقیمی با مسئله انتخابات داشته باشد، شاید بیشتر به مسئله هدف‌مندی رایانه‌ها و اختلاف نظری که دولت و مجلس شورای اسلامی در این رابطه با یکدیگر دارند، ربط داشته باشد و مبحثی است که چند سال در حال تکرار است.

خبرنامه دانشجویان ایران: ما شنیده‌ایم که مجلس شورای اسلامی برای انتخابات بودجه‌ای در نظر نگرفته بود و بعد به شورای نگهبان انتقال داده شد و شورای نگهبان نیز گفت انتخابات را با چه هزینه‌ای می‌خواهید برگزار کنید؟

 طبیب زاده: استدلالی که در مجلس صورت گرفت با توجه به این که در موارد ضروری از آن طرح ها می تواند استفاده کند نظر مجلس این بود که همیشه از این طرح ها استفاده کرد و انتخابات را انجام داد و بیش ترین استدلالی که در مجلس مطرح شد این بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: آیا فراکسیون‌های مجلس موضع انتخاباتی در سال 92دارند؟

 طبیب زاده: در فراکسیون رهروان؛ چه سخنگو چه اعضای شاخص فراکسیون مطرح کردند که ما به شدت دنبال این هستیم که از آقای لاریجانی علی رغم میل باطنی وی برای حاضر شدن در انتخابات بخواهیم که ایشان حضور پیدا کند. این صحبتی بود که گهگاه زده می‌شد و از طرف افراد شاخص فراکسیون مطرح می‌شد. در حالی که آقای باهنر نیز که متعلق به آن فراکسیون است کاندید شده است و به صورت رسمی آن را اعلام کرده است.

از این که این دوستان در قبال این دو فرد که هردو از یک فراکسیون هستند چه اقدامی انجام خواهند داد، اطلاعی ندارم، اما از مدت‌ها قبل دوستان فراکسیون اصولگرا در رابطه با انتخابات مطرح کردند که در رابطه با انتخابات به علت تفاوت نظر های در این زمینه در فراکسیون وجود دارد به کاندید های واحدی نمی‌رسند و در رابطه با ریاست جمهوری کاندیدایی نخواهند داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: فراکسیون رهروان چگونه علی‌رغم میل آقای لاریجانی می‌خواهد از وی حمایت کند؟

 طبیب زاده: در این مورد باید از کسانی که مصاحبه کردند بپرسید ولی چیزی که مطرح شد این بود که استدلال یکی از دوستان این بود که آقای لاریجانی در این زمینه به تنهایی نباید تصمیم بگیرند و ما هستیم که این ضرورت را به وی گوشزد می‌کنیم و در واقع درخواست می‌کنیم که برای کاندیداتوری حضور پیدا کنند. در واقع حتی اگر ایشان نخواهند فراکسیون تمایل دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: فراکسیون رهروان تمایل دارند که آقای  لاریجانی باشد.

 طبیب زاده: فراکسیون ظاهراً چهره‌های شاخص فراکسیون که مصاحبه  کردند این حرف را زدند و این که در فراکسیون رهروان رأی گیری شده باشد و تصمیم این گونه گرفته باشند چیزی مطرح نشده است و حداقل بنده این را نشنیدم.

خبرنامه دانشجویان ایران: جبهه پایداری کاندیدای خود را اعلام کرده است؟

 طبیب زاده: جبهه پایداری هنوز به قطعیت نرسیده است اما چهره‌های شاخص از جمله آقای جلیلی، آقای فتاح و آقای لنکرانی که را مطرح کردند، منتها هنوز به قطعیت نرسیدند و اگر به قطعیت برسند حتماً اعلام می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نظر شما چیست؟ آیا کاندیدای خاصی را مد نظر دارید؟

 طبیب زاده: من طبعاً چون عضو یک تشکیلات سیاسی هستم، خلاف مواضع و عملکرد کار تشکیلاتی است که بخواهم در مورد کاندیدای خاصی نطر شخصی خود را اعلام کنم. طبعاً در شورای سیاسی و بعد در شورای مرکزی بحث می‌شود و تمایل افراد در نظر گرفته می‌شود. شرایط خاص سیاسی، آرایش سیاسی نیروها در ماه‌های نزدیک‌تر به انتخابات، همه این مسائل در انتخاب نهایی دخیل است و بنابراین فکر می‌کنم بهتر است به طور فردی اظهار نظر نکنم و چیزی که از جانب تشکیلات مطرح می‌شود، نظر بنده نیز همان خواهد بود.

http://iusnews.ir/userfiles/images/IMAG01481.jpgخبرنامه دانشجویان ایران: نظرتان در مورد عملکرد تشکل های دانشجویی در سال 91 چگونه بوده است؟

 طبیب زاده: همیشه گفته‌ام که تشکل‌های دانشجویی جریان های پیشتازی هستند که عمده این‌ها تشکل هایی هستندکه در خط امام و رهبری عمل می کنند و بسیار هوشیار و زیرکانه عمل کردند و در عرصه مسائل سیاسی حضور فعال داشتند، در بسیاری از مواقعی که بحث‌های حاد سیاسی در مجلس بخصوص در سال 91 حضور دانشجویان را در صحن سیاسی فعال دیدم، چه در رابطه با اصلاح قانون انتخابات تحرک‌های بسیار خوبی داشتند، چه در عرصه مسائل کلان اقتصادی در کشور، سایت‌هایی که عمدتاً توسط جریانات دانشجویی، چه به نام دانشجویان چه در عمل جریان؛ جریان دانشجویی است، نسل سوم انقلاب عملاً این سایت‌ها را هدایت می‌کنند. ما می‌بینیم که این سایت‌ها در خیلی موارد از مسئولین نیز جلوتر حرکت می‌کنند و در ارتباط با آسیب‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند و زودتر از بقیه جریان‌های سیاسی در میدان حضور دارند و به مسئولین هشدار می‌دهند، در ارتباط گیری با مسئولین انتخابات اخیراً حرکت بسیار زیبایی در ارتباط با حفظ گفتمان عدالت‌خواهی توسط جریان‌های دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف شروع شده است و در خواست کاندیداتوری که از فرزندان راستین تفکر گفتمان سوم تیر داشتند، این‌ها به نظر من بسیار ارزشمند هستند و نشان می‌دهد که جریان دانشجویی جلوتر از بسیاری از محافظه کاران نسل دوم انقلاب هستند که اسم خود را اصولگرا گذاشتند اما درگیر کانون‌های ثروت و قدرت و وامداری آن شدند.

بچه‌ها جوان نشان دادند که بسیاری از آرمان‌ها در سلامت هستند و این ایده آل‌ها و ارزش‌های انقلاب و حمایت از مقام معظم رهبری در صف مقدم جریان سیاسی ارزشمند است و قابل تقدیر است و باید از جریان‌های دانشجویی به خاطر این نکته سنجی و حساسیت در عرصه سیاسی تشکر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در رابطه با بیانیه امضا کردن و نامه فرستادن برای دو کاندیدای شاخص که به نوعی وابستگی به جبهه پایداری دارند، بعضی از سیاسیون این گونه می‌گویند که در یک دانشگاه ده هزار نفره، سی صد نفر از دانشجویان که یا به دلیل وابستگی عاطفی به جبهه پایداری دارند یا وابستگی تشکیلاتی به جبهه پایداری دارند، این ملاک نمی‌شود که بگوییم کل جامعه دانشجویی و تشکل دانشجویی پشتیبان گفتمان سوم تیر هستند، نظر شما در این مورد چیست؟

 طبیب زاده: درست است و در این مورد بحثی نیست و این تعداد دانشجویی که امضا کردند کل اظهار علاقه‌ای که این جریان های دانشجویی نسبت به این دو کاندید دارند نباشد و این‌ها امکان این را پیدا نکرده باشند که با همه جریان های دانشجویی تماس بگیرند ولی نفس این حرکت نمادین و مثبت است و ما در دانشگاه چند دسته نیرو داریم، نیروهایی کاملاً سفید، نیروهایی کاملاً سیاه و نیروهای خاکستری هستند. ما از نیروهای کاملاً سیاه انتظار حمایت از جریان‌های مثبت را نداریم، از نیروهای خاکستری نیز انتظار پیشتاز بودن را نداریم اما از نیروهای سفید انتظار پیشتاز بودن را داریم، شما در هر دانشگاه نگاه کنید ببینید میانگین نیروهای سفید آنها چقدر است و نیروهای سفید به معنای دانشجوی فعال، سیاسی، حامی نظام و رهبری و کسی که دغدغه منافع نظام را داشته باشد. سپس اگر از داخل آنها مطلبی انعکاس بیرونی پیدا کند برای ما حائز اهمیت است چون جریانات خاکستری تحت تأثیر جریان‌های سفید و سیاه قرار می‌گیرند و اعلام موضع می‌کنند و برای ما حائز اهمیت نیست که جریانات سیاه چه موضعی دارند و جریان‌های خاکستری هم تابع نوسانات سیاسی هستند و برای ما قدرت تشخیص جریانات سفید که پیشتازان عرصه فعالیت دانشجویی هستند و تعداد آنها در دانشگاه‌ها محدود و اندک است و اگر جمعی از این دانشجویان عکس العمل نسبت به یک جریان داشته باشند حائز اهمیت است. بنابراین ممکن است کمیت افرادی که بیانیه را امضا کردند به نسبت جریان‌های دانشجویی کم باشد اما مهم این است که این جمعیت تأثیرگذار بر جمعیت دانشجویی است و این فرق می‌کند تا این که میانگین سیصد نفر از یک مجموعه عادی از سطح جامعه نمونه گیری شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: یک نقدی که بر جبهه پایداری وارد است این است که اکثر سیاسیون و کارشناسان مسائل سیاسی می‌گویند که جبهه پایداری نمی تواند به لحاظ برد سیاسی از فضای کشور استفاده کند و برای مثال می‌گویند آیت الله خوشوقت که عضو شورای فقهی جبهه پایداری بودند و کسانی که با ایشان ارتباط نداشتند برای مثال آقای قالیباف می‌گوید ما هر هفته در کلاس ایشان حاضر می‌شدیم. جبهه پایداری در این مسئله نتوانست این در مراسم بزرگداشت ایشان یک فضای تبلیغاتی به نفع خودش استفاده کند اما بقیه سیاسیون این کار را انجام دادند. نظر شما چیست؟

 طبیب زاده: شخصیت‌های مانند مرحوم آیت الله خوشوقت که سرمایه نظام و انقلاب هستند و ستون‌های عرفانی و اخلاقی جامعی هستند نباید بهره برداری سیاسی شود و این جفا است و من این رفتار را درست نمی‌دانم که شخص سیاسی مطرح کند که من هر هفته در کلاس اخلاق ایشان حاضر می‌شدم این باعث شود که برای خود وجاهت کسب کند و بسیاری از عناصر جبهه پایداری ارتباط نزدیک و مداوم با آیت الله خوشوقت داشتند و این نباید سوء استفاده سیاسی شود و یک جریان سیاسی باید ختم ایشان را اجرایی در جامعه کند و ببیند فرمایش ایشان در مورد مقام معظم رهبری چیست و چرا مقام معظم رهبری با ایشان یک رابطه ویژه داشتند و چرا جبهه پایداری از میان علمای بزرگی که در کشور وجود دارد سراغ شخصی مانند ایشان می‌رود و ایشان به عنوان شورای فقهی جبهه حضور پیدا کنند و در خط و مشی جبهه اثر داشته باشند و این مهم است که جریانات سیاسی  شخصی را به عنوان مرشد انتخاب می‌کنند این بیانگر این است که اعتقادشان این است که از کسانی که مورد توجه مقام معظم رهبری هستند خط بگیرند و این که من بگویم هر روز پای درس فقیه هستم اما در عمل یک تکنوکرات غرب زده باشم چه فایده دارد در حالی که که تبلیغات و بهره‌وری سیاسی نکنم اما در عمل نشان دهم که معتقد به این تفکر هستم و من فکر می‌کنم که آن سوء استفاده سیاسی از مقام علمی بوده است و این شخصیت نباید فقط برای جبهه پایداری فرض شود و این شخصیت ارزشمند است و باید فرا جناحی در مورد ایشان عمل شود، اما در مورد این که جبهه پایداری خود را مقید می‌دانسته  است که هرشخصی می‌خواهد تصمیم گیری نهایی کند باید توسط این بزرگوار بر آن صحه گذاشته شود و این ملاک صحت آراء یک جریان سیاسی است و زمان رحلت ایشان از این شخصیت ملی بهره برداری سیاسی جناحی کند و این ظلم است.

خبرنامه دانشجویان ایران: تحلیل دیگری در فضای رسانه‌ای و فضایی که در آن کارشناسان و افراد بر آن نظر می‌دهند این است که امکان این است که جریان دولت و جبهه پایداری در یک کاندیدا با یکدیگر به تفاهم برسند، مانند آقای دکتر الهام و نیکزاد و ...، این فضا وجود دارد؟

 طبیب زاده: همچنین موردی وجود ندارد. در مصاحبه‌های متعددی که داشته ام عرض کردم که جریان دولت بخصوص در دولت دهم، زاویه اش با دیدگاه مقام معظم رهبری با نوع انتصاباتی که داشته است و با نوع تعابیر و تمجیدهایی که آقای دکتر احمدی نژاد از رهبر جریان انحرافی داشته است، نوع صحبت های آقای احمدی نژاد و این ها کاملاً زاویه مشخص دولت نهم، شخص آقای احمدی نژاد و جریان انحرافی اطرافشان و نظام و انقلاب نشان داده است و به وضوح آشکار کرده است، با توجه به این که اگر کسی را دولت کاندید کند آن فرد تحت حمایت وی است و از رمز قدرت آقای احمدی نژاد استفاده می‌کند و تا آخر وامدار آقای احمدی نژاد و جریان انحرافی است و این فرد چه آقای الهام، نیکزاد و هر فرد دیگری باشد اگر این فرد مستقل عمل می‌کرد بحث دیگری بود اما امکان ندارد که جریانی از شما حمایت کند و برای شما خرج کند اما خود را وامدار شما نکند و بنابراین چون این مواضع از نظطر جبهه پایداری، جریان انحرافی و تفکرات آقای احمدی نژاد برای جبهه پایدای قابل قبول نیست و هرکسی که از دولت کاندید می‌شود و وامدار جریان انحرافی آقای احمدی نژاد است طبعاً جبهه پایداری هیچ گونه هماهنگی و هیچ گونه مواضع یکسانی با این فرد نخواهد داشت و به نظر ما فرقی نمی کند که این فرد رأی بیاورد یا شخصی مانند مشابه آقای قالیباف یا مشابه آقایان دیگر و فرقی ندارد و اگر بخواهد همان شیوه آقای احمدی نژاد و جریان انحرافی حاکم باشد و آن فرد طبعاً بخواهد مقاصد آنها را عملیاتی کند و جریان اول نزدیک به رئیس جمهور، این جریان انحرافی باشد و رئیس جمهور پیشنهادی آقای احمدی نژاد که حتماً این مسئله خواهد بود، بنابراین ما به هیچ وجه قائل نیستیم که با کوچکترین وحدتی با این جریانات به عنوان جبهه پایداری داشته باشیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از سایت‌های منتصب به آقای لاریجانی، یک کلیپی را درست کرده بود و در این رابطه که نشان می‌داد افرادی که در جلسات مربوط به بصیرت است شرکت می‌کردند در آن جلسه به سخنرانی آقای لاریجانی نیز اعتراض شده بود و سخنرانی ایشان در رقم بهم خورده بود و در آن جلسه اعتراض کردند و آن کلیپ نتیجه گیری کرده بود که افراد منتصب به جبهه پایداری هستند، این درست افرادی که در آن جلسات شرکت می‌کردند را به این جریان منتصب کنیم؟

 طبیب زاده: من فکر می‌کنم دوستان جبهه پایداری این مسئله را به کرات توضیح داده اند، کسانی که در آن سلسله سخنرانی‌های آن مجمع بصیرت شرکت می‌کنند از افراد تأثیر گذار به عنوان مبلغ و سخنران در کشور هستند و در آنجا لزوماً رابطه تشکیلاتی با جبهه پایداری ندارند و ممکن است مسئولین و مبلغینی که در جبهه پایداری هستند در آنجا سخنرانی کنند و آن جا هر جلسه حدود 5 هزار نفر حضور پیدا می‌کنند و سخنرانی‌ها را گوش می‌دهند این دلیلی نمی‌شود که  این جریان تحریف شده و مسئله آقای لاریجانی ربط به افراد داشته باشد که در این سخنرانی‌ها شرکت می‌کردند و در واقع من فکر می‌کنم جریان سازی غیر صادقانه علی جبهه پایداری است و ممکن است هر شخصی در آن سخنرانی شرکت کرده باشد و بعد به صورت خودجوش به آنجا آمده باشد و یک حرکت نامناسبی انجام داده باشد مهم این است که مسئولین جبهه پایداری از این حرکت دفاع کردند یا نه!

من خودم اولین کسی بودم که دو ساعت بعد از این که این واقعه اتفاق افتاد یکی از خبرگزاری‌ها به من تماس گرفت و این مسئله را به من خبر داد و من موضع جبهه را اعلام کردم که اساساً جبهه پایداری با این برخوردهای سخیف نمی‌خواست رقیب‌های سیاسی خود را از صحنه خارج کند و افرادی که مسئول هستند و ممکن است شخصی از روی احساسات یک برخورد نامعقولی داشته باشد که این برخورد کاملاً غلط است و ما آن را صد در صد رد می‌کنیم و محکوم می‌کنیم و بعد از من یک مصاحبه آقای حسینیان در آن روز موضع مستقیم گرفتند، ما بدون جلسه قبلی و هماهنگی با یکدیگر نظرات خود را گفتیم بنابراین قصد اتهامی به این شکل مطرح می‌شود من فکر می‌کنم مسئولین قضائی می‌توانند پیگیری کنند و با افراد برخورد کنند و کسانی که در این زمینه مقصر هستند مجازات کنند و ما هیچ ابایی نداریم چون نفس عمل غلط است و بنابراین با خاطی باید برخورد شود و موضع جبهه پایداری نیز همین است.    

خبرنامه دانشجویان ایران: شما به عنوان عضو اسبق جنبش دانشجویی انتظار دارید که سال آینده چه گونه کارکند وچه چیزی را دنبال کند؟

 طبیب زاده: این روندی که جنبش دانشجویی به تأثی از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه سیاسی کشور را شروع کرده است و جو دانشگاه‌ها را از آن حالت خمودگی و غرب زدگی مفرط را نجات داده اند باید مقداری فعالانه تر ادامه پیدا کند و متأسف هستم که بگویم بعد از انقلاب به تدریج جو حاکم بر دانشگاه ها کاملاً غرب زده حاکم شده است و فعالیت‌های سیاسی دانشجویی بخصوص بعد از جنگ به سمت غرب زدگی گرایش پیدا کرد و آن هم به خاطر دولت‌ها و تفکر لیبرالی که حاکم بر دولت های اصلاحات و سازندگی بود من فکر کنم جریان دانشجویی فعال کم رنگ شد و هیچ اجازه ظهور ندادند اما خوشبختانه بعد از تغییر فضای مدیریتی که در طول دولت نهم به وجود آمد و جریان‌های دانشجویی تا حدودی فعال شدند و بخصوص جریانات مثبت جایگاه خود را پیدا کردند و نسبت به مسائل کشور تأثیر گذار هستند و من فکر می‌کنم باید نهضتی در دانشگاه‌ها صورت بگیرد و در عین حال که عزیزان دانشجو به شدت به دو قوم علمی دینی و تزکیه نفس اقدام کنند، چون خودسازی اگر در دوران جوانی حاصل شود آثار آن را در میان سالی در نسل جوان ما خواهد گذاشت و غیر از فعالیت سیاسی باید با عمق بخشیدن به اعتقادات دینی خود و حضور در مراکز حوزوی و شرکت در برنامه های اعتقادی و پشتوانه‌های عمیق اعتقادی خود را مستحکم کنند. این تضمینی برای ثبات سلامت شخصیت سیاسی افراد در آینده است و وقتی که بخواهند سکان جامعه را به عنوان مسئول در دست بگیرند نیازمند این اعتقادات هستند و نهایتاً در ارتباط با مسائل سیاسی فعال و پویا باشند و در مسائل کلان کشوری در عرصه‌ها حضور پیدا کنند و همان طور که در سال گذشته حساسیت از خودشان نشان دادند انشالله در سال 92 نیز در مسائل کلان اقتصادی سیاسی  کشور سیاست خارجی و بخصوص داخلی نقش مثبت و تعیین کننده داشته باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جریان اصلاح طلبی برای مثال آقای عارف در جلسات خود این گونه مطرح می‌کنند که اگر اصلاح باید از جریان فتنه براعت بجویند، اصولگرایان نیز باید از جریان دولت براعت جویند، حالا می‌گوییم اصولگریان که در حال براعت از جریان دولت هستند آنها هم می‌گویند آن یک ژست است و مگرنه همچنان حامی دولت هستند. نظر شما در این مورد چیست؟

 طبیب زاده: من فکر می‌کنم در مورد فتنه یک بحث بسیار متفاوتی در میان دولت است. جریان فتنه جریانی است که جریان‌های اصلاح طلب دست خود را در دست مخالفین انقلاب و نظام از هر سنخ سیاسی گذاشته انداز مخالفین سلطنت طلب‌ها گرفته است تا رضا پهلوی و بی بی سی و ... و کمر به تغییر نظام بسته اند، یعنی یک جریان سیاسی ضد نظام و این بحثی است که این افراد توبه کردن و براعت سهل است و بعد از آن باید این افراد مجازات شوند که بسیاری از آنها مجازات قانونی می‌شوند و بنابراین این افراد از دید من حق بازگشت به صحنه سیاسی کشور ندارند چون خطایی که مرتکب شده اند بسیار بزرگ است و براندازی نظام بوده است.

 اما بحث جریان دولت آقای احمدی نژاد به نظرم انحراف فکری است و بحث براندازی با انحراف فکری فرق می کند و با این تشخیص از اسلام و دین در دولت آقای احمدی نژاد مخالف هستیم این نوع تفکر را محکوم می‌کنیم و نوع نگرش لیبرالیستی که با نوع انتصابات و هزینه کرد ها و نوع درآمدها و امکانات دولتی دولت احمدی نژاد مخالف هستیم، مگرنه دولت احمدی نژاد دولت برانداز حکومت نیست که از آن براعت بجوییم ما در شرایطی از آقای احمدی نژاد حمایت کردیم که در واقع سوم تیر 84 جریانی مانند آقای هاشمی رفسنجانی مد نظر بود و در آنجا کاملاً بر حق بود که از احمدی نژاد حمایت شود و الحق در دولت نهم آقای احمدی نژاد خوب عمل کرد و گفتمان امام و مقام معظم رهبری را احیا کرد و سال 88 هم نباید براعتی داشته باشیم و دلیل این که جریان مقابل احمدی نژاد جریان براندازی نظام بود و جریانی مثل موسوی کروبی در مقابل احمدی نژاد بودند و بنابراین در آن جا هم ما بحق تصمیم گیری کردیم اما بحثی که وجود دارد با شیب تندی بعد از انتخابات 88 به سمت گرایشات لیبرالی دولت وی سوق پیدا کرد و ما واقعاً انتظار این دیدگاه را از شخص آقای احمدی نژاد نداشتیم و بنابراین هیچ دلیلی برای براعت از عملکردمان در طی دو انتخابات سال 84 و 88 نمی‌دانیم بلکه در آن مقطع درست ترین انتخاب را کردیم و در آن مقطع فرد دیگری وجود نداشت تا به آن رأی دهیم، اما این که آیا در دوره دهم و تفکر احمدی نژاد همچنین در دوره یازدهم نیز بخواهد کاندید شود و از آن حمایت کنیم، صد در صد آن را رد می‌کنیم و با مواضعی که ایشان در انتخابات دهم نشان داد ما دولت احمدی نژاد و با تفکر آن زاویه مشخص داریم و بنابراین از آقای احمدی نژاد دیگر حمایت نخواهیم کرد و این فرق می‌کند تا این که کسی از یک جریان برانداز حمایت کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: شما به عنوان نماینده مجلس تعطیلات نوروز خود را چگونه می‌گذرانید؟

 طبیب زاده: من سعی می‌کنم در این ایام مقداری مطالعه مسائل سیاسی و اقتصادی کشور داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها