کد خبر: ۱۲۲۶۱۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۶     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
آیا می‌دانید بیشترین سئوالی که مسافران نوروزی در طول سفر می‌پرسند، چیست؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، در طرح راهنمای نوروزی سازمان جوانان هلال احمر که از 28 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شده است خدمات متعدد و متنوعی به مسافران نوروزی توسط جوانان این سازمان ارائه می‌شود.

توزیع 300 هزار کیف امدادی داشبوردی خودرو

یکی از این خدمات توزیع کیف‌های امدادی داشبوردی برای نصب در داخل خودرو است که به گفته محمد جواد جعفریان رئیس سازمان جوانان هلال احمر تاکنون بالغ بر 300 هزار کیف امدادی داشبوردی خودرو بین مسافران توزیع شده است.

توزیع لوازم نقاشی بین کودکان مسافر

از دیگر خدماتی که در طرح راهنمای نوروزی به مسافران ارائه می‌شود توزیع لوازم فرهنگی است که از بیشترین وسایلی که تاکنون بین مسافران توزیع شده است می‌توان به لوازم نقاشی برای کودکان در فضاهای دوستدار کودک عنوان کرد.

آدرس مکان‌های گردشگری، بیشترین سئوال مسافران نوروزی

همچنین رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه بیشترین سئوالی که مسافران از جوانان این سازمان در طرح راهنمای نوروزی در سراسر کشور پرسیده‌اند، آدرس مکان‌های گردشگری در هر استان است که متقابل آن یکی از بیشترین اقلامی که بین این مسافران توزیع شده است نقشه استان‌ها است که دارای نشانه‌های اماکن گردشگری بوده است.


 

تست رایگان خودرو با عنوان ایستگاه‌های سلامت خودرو

همچنین از دیگر خدمات متنوعی که در طرح راهنمای نوروزی 92 توسط سازمان جوانان هلال احمر صورت می‌پذیرد تست و معاینه رایگان خودرو است که در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت خودرو در سراسر جاده‌های کشور انجام می‌شود وبه گفته جعفریان تاکنون در حدود 15 هزار خودرو معاینه و تست رایگان شده‌اند.

توزیع بروشور معایب خودرو در سفر

همچنین تاکنون 250 هزار بروشور محتوی معایب خودرو در ایستگاه‌های سلامت خودرو در سراسر جاده‌های کشور توسط جوانان هلال احمر توزیع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها