کد خبر: ۱۲۲۸۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
شعارهای «غیرت»دار تماشاگران همزمان با ورود علی کریمی به میدان مصادف شد با تحول اساسی در بازی پرسپولیس و برد این تیم برابر پیکان.
کد خبر: 163326 بازدید: 3051 نظرات : 13 تاریخ انتشار: 1392/1/11 ساعت :9:29 PM
برگ برنده پرسپوليس؛ باتری جادوگر یا واژه غیرت؟
شعارهای «غیرت»دار تماشاگران همزمان با ورود علی کریمی به میدان مصادف شد با تحول اساسی در بازی پرسپولیس و برد این تیم برابر پیکان.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی تا کنون نمایشی بد‌تر از یک ساعت اول بازی با پیکان از خود ارائه نکرده بود.


بازی سردرگم، پاس‌های اشتباه، ناهماهنگی در حرکات ترکیبی و... همه و همه باعث شد تا ضعیف‌ترین تیم لیگ دوازدهم از لحاظ سازمان دفاعی یعنی پیکان با ۶۰ گل خورده، ۶۰ دقیقه آرام و بی‌دردسر را سپری کند. اما وقتی شاگردان فیروز کریمی گل اول بازی را زدند و بعد از آن هم تماشاگران با شعارهایی در مورد «غیرت» به بازیکنان طعنه زدند و دست آخر علی کریمی وارد میدان شد، ناگهان پرسپولیس قیافه متفاوتی پیدا کرد.


به جرات می‌توان گفت که علی کریمی در هیچ یک از دو گل پرسپولیس نقش فیزیکی نداشت ولی حالا این سوال پیش می‌آید که آیا روحیه ناشی از ورود جادوگر به میدان باعث تحول بازی پرسپولیس شد یا قلقلک غیرت موثر واقع شد تا قرمز‌ها بالاخره به خود بیایند و با زدن دو گل کاری کنند که سال ۹۲را با ناکامی شروع نکنند و با روحیه‌ای خوب آماده مصاف سرنوشت‌ساز با داماش در نیمه نهایی جام حذفی شوند.


نظر شما در این باره چیست؟ آیا ورود کریمی به میدان موثر واقع شد یا عقب افتادن تیم و شعارهای هواداران؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها