کد خبر: ۱۲۳۲۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
آمدن خاتمی به عرصه انتخابات یک اتفاق بسیار بسیار خوشایند برای انقلاب اسلامی است ؛ چرا که با حضور خاتمی در صحنه انتخابات قطعا صلاحیت وی به خاطر مسائل 88 و حمایتش از موسوی و کروبی رد می شود و این رد صلاحیت اتفاق بسیار بزرگی است و نشان می دهد نظام با کسی شوخی ندارد. ( مگر با توبه و اعلام برائت از سران فتنه)
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز، هر چه این روزها می گذرد و به انتخابات نزدیکتر می شویم افراد بیشتری از سلطنت طلب ها، فتنه گران ؛سازمان های جاسوسی غربی و ...به کمپین حمایت از سید محمد خاتمی ملحق می شوند. بیشتر این افراد که اکنون سنگ خاتمی را به سینه می زنند خرداد 88 با رمز تقلب خواهان ابطال انتخابات شدند و قوانین انتخابات را نادیده گرفتند و آن را رد کرده بودند اما اکنون بعد از گذشت تقریبا 4 سال از آن ماجرا دوباره به انتخابات روی آورده اند و قوانین انتخابات را قبول کرده اند و برای خویش کاندیدا مشخص می کنند!.

بعد از صحبت های مهره های نزدیک به جنبش فتنه گر سبز از عبدی گرفته تا دست نشانده غرب اکبر گنجی و تاجزاده محبوس  مبنی بر ضرورت حضور سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ،ابراهیم نبوی نیز فعال سازی کمپین حمایتی از خاتمی را کلید می زند.

این نویسنده به اصطلاح طنز که بی اخلاقی در آثارش موج می زند در ایام فتنه ۸۸ برای ایجاد آشوب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه بهاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی پروژه ای را طراحی کرده بودند که به علت شکستش در بین اپوزیسیون به پروژه خر تراوا! مشهور شد.




این روز ها بحث حضور خاتمی در انتخابات 92 در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنتی به شدت رونق گرفته است اما در آمدن خاتمی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری چند اتفاق رخ می دهد که نباید این موارد را فراموش کنیم.

 - آمدن خاتمی به عرصه انتخابات یعنی تایید نحوه برگزاری انتخابات و سلامت آن از سوی وی و هوادارانش ؛ این حرف بدان معناست که دیگر بحثی که جنبش به اصطلاح منحوس سبز و یا اصلاح طلبان تند رو در مورد انتخابات و تحریم آن مطرح می کردند منتفی که می شود هیچ آن وقت اصل نتایج انتخابات 88 به تایید سید محمد خاتمی و یاران فتنه گرش نیز در می آید.( نکته :نمی شود کسی کاندیدا برای انتخاباتی بشود و در عین حال نحوه برگزاری آن انتخابات را قبول نداشته باشد! )

- آمدن خاتمی به عرصه انتخابات یک اتفاق بسیار بسیار خوشایند برای انقلاب اسلامی است ؛ چرا که با حضور خاتمی در صحنه انتخابات قطعا صلاحیت وی به خاطر مسائل 88 و حمایتش از موسوی و کروبی رد می شود و این رد صلاحیت اتفاق بسیار بزرگی است و نشان می دهد نظام با کسی شوخی ندارد. ( مگر با توبه و اعلام برائت از سران فتنه)

- دو مورد آخر هم برای سید محمد خاتمی هست ؛ خاتمی اگر کاندیدا شود (و فکر کند که تایید صلاحیت می شود که بعید است مگر با توبه و اعلام برائت از سران فتنه) دقیقا به سرنوشت سال 84 هاشمی دچار خواهد شد؛ خاتمی دیگر محبوبیت لازم را ندارد که به طور مستقیم رای بیاورد چرا که رشد جمعیت در قبال سال ها 76 و 80 که وی رای بالایی آورد بیشتر شده است و امروز حتی اگر خاتمی با فرض تایید صلاحیت هم حضور پیدا کند انتخابات به دور دوم کشیده می شود و مسلما اتفاقاتی که برای هاشمی در سال 84 رخ داد این بار در سال 92 برای خاتمی رخ می دهد.

-  و آخر اینکه خاتمی دیگر توانایی گفتمان سازی را در جریان انتخابات ندارد؛ خاتمی در سال 76 گفتمان سازی نمود و توانست رای خوبی بیاورد و در عین حال احمدی نزاد نیز گفتمان سازی در سال 84 به وجود آورد و توانست رای ملت را کسب نماید اما این بار خاتمی باید حرف جدید بزند مردم به چهره قدیمی اگر می خواستند رای بدهند به همان هاشمی در سال 84 رای می داند.

تعدادی ازکمپین های حمایت از خاتمی

















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها