کد خبر: ۱۲۳۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
بسته اخبار ویژه از رسانه‎هاي خارجي؛ از سايت‎هاي ضد انقلاب چه خبر!؟ /
598 به نقل از رجانیوز: با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری در كنار فعاليت‌هاي سياسي داخل كشور، جستجو در  اخبار، مواضع و جهت گیری های عناصر و رسانه های ضد انقلاب مطالب جالب توجه و بعضا مهمي را از طراحي دشمن براي انتخابات پيش رو در اختيار قرار مي ده.
 از آنجائیکه عملکرد و مواضع عناصر و رسانه های ضد انقلاب و معاند بازتاب نیات و طراحی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و در تشخیص روش مطلوب سياسي موثر به نظر مي‎رسد، به همین جهت پایگاه خبری و تحلیلی رجانیوز تلاش می کند با انتشار بسته ویژه اخبار ضد انقلاب در فواصل معین در این راه گام بردارد.
 
هم‌جهتي معنادار اتاق فکر لندن با برخي رسانه‌هاي اصولگرا در تخريب جبهه پايداري
در حالي كه برخي جريانات اصولگرا تلاش معناداري را براي تخريب جبهه پايداري بواسطه انتساب غائله 22 بهمن قم به اين جبهه پيگيري مي كنند، پایگاه خبری جرس که به اتاق فکر فتنه گران ساکن لندن و متعلق به افرادی همچون سروش، مهاجرانی و کدیور می باشد نيز طی یادداشتی معنادار همين خط خبري را پي گرفته است.
به گزارش رجانيوز، در یادداشت رضا حقیقت نژاد در جرس تلاش شده با استناد به اظهارات برخی مدعیان اصولگرایی و برخی چهره های اصلاح طلب خط خبري برخي جريانات سياسي اصولگرا در تخريب جبهه پايداري بواسطه غائله 22 بهمن قم پيگيري شود.
به عنوان نمونه این یادداشت با استناد به  اخبار کذبی که بر هم زدن جلسه علی لاریجانی را منتسب به جبهه پایداری کرده بود و همچنین با اشاره اظهارت محمدجواد حجتی کرمانی از چهره های اصلاح طلب در مصاحبه با نشریه مهرنامه به ظن خود ثابت می کند که جبهه پایداری در مسیری متفاوت از فرمایشات رهبری گام بر میدارد.
این تلاش معنادار در حالی صورت می پذیرد که برخی رسانه های مدعی اصولگرایی و حتی برخی چهره های سیاسی مدعی اصولگرا نیز همزمان طی هفته های اخیر برای اثبات این موضوع دست به خبرسازی و تحریف برخی اظهارات زده اند.
در این صورت این پرسش پیش می آید که چنین تلاش مشترکی به چه منظور صورت می پذیرد در حالیکه علی الخصوص وقتی ضد انقلاب نیز به چینی رویه ای علاقه نشان میدهد؟!
*نزدیک شدن رای جریان انحرافی به خاتمی!
در حالیکه تاکنون همواره سبد رای خاتمی در میان ضد انقلاب بسیار مطلوب بوده اخیرا جریان انحرافی به عنوان رقیب خاتمی در جذب آرای ضدانقلاب مطرح شده، بگونه اینکه در برخی یادداشت های ضد انقلاب اینک میان انتخاب جریان انحرافی و خاتمی به عنوان گزینه ریاست جمهوری رقابت وجود دارد!
سایت ضد انقلاب روز آنلاین که توسط تعدادی از خبرنگاران فراری اصلاح طلب در فرانسه به روز می شود در اینباره می نویسد: در حالیکه بحث و نظر درباره سود و زیان حضور آقای خاتمی در انتخابات پیش رو در محافل اصلاح طلب و ایضا مخالفان این گروه در جریان است، در گوشه دیگری از صحنه رقابت این معرکه فرمایشی، تیم یاران رئیس دولت وقت، با تهدید و شکستن تابو های نظام، سعی در تثبت رحیم مشایی بعنوان کاندیدا ی مورد نظرخود در انتخابات پیش رو دارند.
 در ادامه این یادداشت به نکته قابل تاملی اشاره می شود و می آید: به گمان صاحب این قلم در این دوره از انتخابات مهندسی شده نظام، با همه ازدحام حضور کاندیدا های خودی، تنها دو کاندیدا، آن هم بعد از محاسبه سود و زیان حضورشان برای حاکمیت، می توانند قابلیت طرح موضوع انتخاب ملت از بین بد و بدتر را داشته باشند و آن دو کاندیدا کسانی جز آقای خاتمی از گروه اصلاح طلبان و رحیم مشایی مشاور ارشد احمدی نژاد نخواهند بود.
این یادداشت تصریح می کند: انتخاب هریک از کاندیدا های دیگرغیر از آقای خاتمی و کاندیدای مورد نظر دولت، بعنوان رئیس جدید قوه مجریه، نه تنها تغییری در وضعیت نابسامان مردم ایجاد نمی کند بلکه این کاندیدا ها قادر به تغییر شرایط فعلی نظام درتعاملات بین المللی نیستند.
در این یادداشت تاکید می شود که حضور و یا عدم حضور اصلاح طلبان و شخص خاتمی در انتخابات در هر صورت به نفع نظام تمام خواهد شد ولی جریان انحرافی سبب چالشی عظیم تر از موسوی و کروبی برای حاکمیت خواهد بود.
این یادداشت تلاش می کند اینگونه تحلیل کند که نهایتا حضور اصلاح طلبان و حتی شخص خاتمی در انتخابات ضمن آنکه باعث ریزش آرای اصلاح طلبان و نابودی این جریان برای همیشه می شود سبب مشروعیت بخشیدن به انتخابات ایران نیز خواهد شد و این در حالیست که حضور کاندیدا جریان انحرافی سبب خطر بیشتر برای حاکمیت خواهد بود.
سایت ضد انقلاب اخبار روز نیز تحلیلی مشابه ای را مطرح می کند و می نویسد: محمد خاتمی شخصیتی بسیار ضعیف النفس و ترسیده دل است. چنین فردی در هیچ کجای دنیا بدرد رهبری سیاسی که یکی از پیش شرطهای آن حداقل تهور و پرنسیپ سیاسی است نمی خورد. چرا بجای دور رویم، کافی است خاتمی را در زمینه جربزه سیاسی با افرادی مانند بازرگان، بنی صدر، موسوی و حتی احمدی نژاد مقایسه کنیم!
این سایت ضد انقلاب نیز تلاش می کند اینگونه تحلیل کند که در حال حاضر جریان انحرافی چالش بیشتری می تواند برای حاکمیت ایجاد کند تا برخی اصلاح طلبان!
سایت اخبار روز در اینباره می نویسد: فاصله سیاسی اصلاح طلبان حکومتی به دستگاه ولایت فقیه نزدیک تر است تا فاصله احمدی نژاد به ولایت فقیه. مواضع و عملکرد یکی دو سال گذشته احمدی نژاد در مورد یکی از کلیدی ترین مسائل جامعه ایران یعنی کنار آمدن با جامعه جهانی و غرب بر سر مسأله هسته ای بسیار به خواست مردم – منظور اپوزسیون - نزیک تر است تا مواضع اعلام شده اصلاح طلبان حکومتی
*روايتی متفاوت از ماجرای شیر خر خوردن مهاجرانی
سایت ضد انقلاب خود نویس در مطلبی طنر روایتی متفاوت از ماجرای شیر خر خوردن عطاالله مهاجرانی وزیر پر حاشیه دوران اصلاحات که این روزها در لندن به لابی ها صهیونیستی مشاوره می دهد، منتشر کرده است.
در بخشی از این مطلب طنر آمده است:
" خواهرش دچار سیاه‌سرفه شد و حکیم‌باشی ده، حکم به خوراندن شیر خر به طفل معصوم داد، پس عطا راهی ده مجاور شد و تا کره خری دید، از هوشیاری فهمید که کره خر، مادر دارد و ماده خر، شیر! کاسه‌ای شیر خر دوشید و کاسه‌ای شیر بز ابتیاع کرد...در راه ده مهاجران، کاسه شیر خر خورد و به خواهر بیمارش شیر بز نوشاند...خواهرش مرحوم شد اما از آن وقت، صفات بزرگی در عطا هویدا شد که تنها خودش کشفش فرمود تا روزی که یک فال‌گیر به روستای مهاجران آمد و کف دست چپ عطا را دید وقتی تازه نوجوان شده بود...مژده داد که عطا وزیر خواهد شد چون در جوانی شیر خر خورده و مژده داد که معجزتی رخ خواهد داد"
*بعد از 35 سال از گذشت جمهوری اسلای به خاطر مشایی رای می دهم!
افکار التقاطی رحیم مشایی سبب شده برخی افراد منحرف فکری و مذهبی در خارج از کشور به وی ابراز علاقه نشان بدهند بگونیکه حمید برهانی فعال ضد انقلاب در بلژیک طی یادداشتی نوشته است: تاکنون در طول دهه ها و یا شاید صد ها سال گذشته هر گاه ما دور هم نشسته ایم تا نقشه ای برای ساختن و آبادانی سرزمینمان ترسیم کنیم، فرهنگ انتظار که در لایه های اجتماع ما به ناحق و نادرستی با نام دین خود را تحمیل کرده است ما را از آبادانی و خوشبختی بر حذر داشته و وعده آنرا به پایان دوران انتظار سپرده است!
سخنان خاص جریان انحرافی درباره فرهنگ انتظار و همچنین کلید وازه انسان کامل از جمله موضوعاتی است که سبب جلب توجه نویسنده مذکور شده و این فعال ضد انقلاب به تفسیر فرهنگ انتظار انحرافی و منظور انسان کامل انحرافیون می پردازد و می نویسد:" اگر توجه داشته باشیم که تفکر شیعه بر فرضیه انتظار استوار است، گروهی از روحانیون شیعه پایان انتظار را پایان دوران خود میدانند زیرا برای بعد از چنین دورانی دیگر برنامه ای نگاشته شده ندارند. تصور کنید این امکان وجود دارد که در تفکر شیعه و شبکه های قدرتمند آن جهشی صورت پذیرد، دوباره به یکتا پرسی قناعت ورزد و از پرستش امامان و امام زاده ها دست بردارد. گفتمان انتقام گرفتن هایی مانند کشته شدن امام حسین توسط شمر را ببخشد و اجازه دهد روح امام حسین به آسودگی در بستر تاریخ آرامش پیدا کند. دشمن داشتن مانند شیطان بزرگ را توهم بشناسد، دوستی و رقابت را توسط طلبه های جوان تبلیغ و ترویج کند. بوسیدن گونه های مادران، مادران دوستانمان و مادران فرزندانمان را نشانه ای از دوستی زن و مرد بداند که به تقسیم حقوق برابر رضایت داده است. آنچه که به نام آخوند در بین ما شناخته شده را به مروجین صلح و دوستی از طریق سازندگی و آبادانی باز بشناساند."
این فعال ضد انقلاب در بخشی پایانی یادداشتش می نویسد:" تا کنون در تاریخ شیعه تفکری به کرات تلاش نموده بود به این شرایط مناسب برسند، اما به اشتباه یک شخص را به عنوان رهبر، امام یا ناجی بشریت معرفی کردند و همه آنها بدون استثنا نا موفق کارشان را نیمه تمام به نسل بعد سپردند. پیشنهاد انسان کامل و تصور ناجی بشریت به صورت انرژی مثبت، یا روش زیستی اخلاقی میتواند ناجی بشریت را از خطر هجوم تروریست ها و بمبهای چند تنی سنگر شکن حفاظت نماید. اگر چنین بهاری فرا رسیده است و اگر تیم آقای مشایی کاندیدای هماهنگ کننده چنین گذاری باشد من برای اولین بر در طول ٣٥ سال تاریخ حکومت مذهبی ایران در انتخابات شرکت خواهم کرد!"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها