کد خبر: ۱۲۴۳۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش صابرنیوز، یک سایت به عنوان ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی از سران فتنه 88 و رئیس جمهور دولت های هفتم و هشتم، رسما آغاز به کار کرد.
 
جدا از بحث های مطرح در مورد رد صلاحیت وی و حامیان سینه چاک خارج نشین و ضد انقلابش و رپرتاژ رسانه های بیگانه برای حضور وی در انتخابات، نوع امضا گرفتن این سایت و آمار دروغی که ارائه می دهد، بسیار خنده دار و جالب است.
 
در بخش ثبت نام، جلوی قسمت های «نام» و «ایمیل» عبارت «اختیاری» نیز آمده است! البته اگر شما بعد از اقدام به ثبت امضا، بخواهید با ننوشتن نام و نشانی خود، امضای دوباره ثبت کنید، با پیغام ممانعت سایت روبرو می شوید. اما این تمام ماجرا نیست.
 
 
چون هر نفر می تواند با عناوین مجعول و ایمیل های ساختگی هزاران هزار بار در این سایت امضا کند!! و البته اگر این سایت برای فرستاده شدن امضا توسط یک دستگاه رایانه هم محدودیتی قرار بدهد، آنگاه باید تعداد امضاهای خاتمی از تعداد رایانه ها بیشتر نشود!!! البته مسدله بسیار مضحک تر از این حرف هاست، چرا که این سایت هر کلمه فارسی را به عنوان نام و هر حرف انگلیسی که در آخر آن از عباراتی مانند example@yahoo.com یا example@gmail.com باشد را به عنوان ایمیل قبول می کند.
 
برای مثال به تصاویر زیر توجه کنید. (به قسمت تاریخ و ساعت آن هم دقت بفرمایید):
 
 
 
با تعجب مشاهده می شود که بعد از کلیک روی «امضا می کنم» این اسم مورد قبول واقع می شود!
 
 
این روش جمع آوری امضا آنگاه مضحک تر می گردد که با جمع آوری امضا برای دعوت از آقایان لنکرانی و جلیلی مقایسه گردد. در دعوت نامه های مذکور، تمامی امضا کنندگان با نام و نشان حقیقی، اقدام به امضا می کردند که می توان در رسانه ها به آن مراجعه نمود. اما در این سایت، امضاکنندگان بسیاری بی نام و نشان خواهند بود.
 
شاید دوستداران خاتمی در توجیه این اقدام خنده دار، از فضای امنیتی بگویند و گله کنند که «اگر آزادی بود!!!» آنگاه مجبور به این نحوه جمع آوری امضا نمی شدیم. اما باید به این افراد که نمی خواهند قبول کنند که یکی از مسئولان خون های ریخته شده در فتنه 88 شخص محمد خاتمی است، گفت که اگر ایشان در چارچوب نظام اسلامی حرکت می کردند و به دامان ضد انقلاب و دشمن های خونخوار صهیونیستی پناه نمی بردند و به جای ترویج مفاهیم اومانیستی غرب به انحاء مختلف، سعی در حرکت در مسیر گفتمان اسلام ناب داشتند، هیچ کدام از این اتفاقات روی نمی داد.
 
باید یادآور شد که هنوز خاتمی اعلام کاندیداتوری نکرده، از سوی رسانه های دشمن به عنوان گزینه مطلوب معرفی می شود. آیا کسی که نسبتش با جبهه کفر و استکبار، نزدیک تر از نسبتش با گفتمان انقلاب و نظام اسلامی است، شایستگی تصدی مسئولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران را دراد؟ البته انگونه که شواهد نشان می دهد و می توان تحلیل کرد، گویا قرار است که اطرافیان خاتمی دوباره بلایی که سال 88 به سرش آوردند را بیاورند، جلو فرستادن وی و سپس اجماع بر گزینه دیگر!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
اینا مردمو بیسواد فرض کردن...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها