کد خبر: ۱۲۵۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
کتاب قبیله باران که مجموعه ای از خاطرات سرداران و همسنگران و خانواده شهید سرلشکر مهدی باکری می باشد که در اسفند ماه سال 1389 منتشر گردید.

این کتاب که به قلم شیوای حجت الاسلام دکتر محمد مهدی بهداروند مزین است به تبیین شخصیت این شهید بزرگوار و به تصویر کشیدن حقیقت فضای معنوی حاکم در سراسر جبهه ها پرداخته است.

در عناوین این کتاب بعد از مقدمه و اشاره، مطالبی چون «سال شمار»، «مهدی باکری از نگاه مقام معظم رهبری»، «اندوه بی پایان»، «همسایه آفتاب»، «غریبستان»، «لحظه وداع»، «شب آخر»، «قبیله باران»، «اولین دیدار»، «قاب شهادت»، «آن یار دلنوازم»، «آفاق بی انتها»، «حرف پایانی» و «وصیت نامه» را مطالعه خواهید کرد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم: 

"ولایت محور اصلی جامعه ما است. یعنی همه چیز ما بر حول محور ولایت شکل میگیرد و امام امت این را دقیقا برای ما تفهیم کرده اند و به ما گفته اند که چگونه این محور را نگه داریم و حول آن حرکت کنیم تا این که در جمع جامعه اسلامی و حرکت صحیح اسلام باشیم."

(شهید مهدی باکری)

این کتاب به همت موسسه مستشهدین وصال در ابعاد خشتی منتشر شده که علاقه مندان برای تهیه این کتای می توانند به سایت پاتوق کتاب مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفن 7746992-0251 تماس حاصل فرمایند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها