کد خبر: ۱۲۵۳۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
ادعای وطن‌پرستی شیرین عبادی و شادی صدر و همکاری صمیمانه با گروهک‌های تروریست تجزیه طلب آبروی نداشته آن‌ها را حتی در بین سایر ضد انقلاب بر باد داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حضور صمیمانه عارف کعبی(سركرده يك گروهك تروريستي تجزيه طلب) در کنار شیرین عبادی که با استقبال گرم معاون پارلمان اروپا روبرو شد بار ديگر چهره ضد ايراني کشورهای غربی را برملا كرد.
 
عبادی که در سال ۱۳۸۱جایزه به اصطلاح صلح نوبل را دریافت کرده (جایزه‌ای که شیمون پرز و باراک اوباما هم به دلیل کشتارها و جنگ افروزی‌هایشان موفق به دریافت آن شده‌اند) و قدمی بر خلاف میل غربي‌ها بر نمی‌دارد به همراه شادی صدر و سایر مجامع مدعی حقوق بشر در قبال زندانی و گردن زده شدن ۱۸ ایرانی در زندان‌های عربستان سعودی و کشتار مردم بی دفاع بحرین و غزه و افغانستان و مسلمانان ميانمار و... سکوت می‌کنند اما در مقابل برای محکومیت تروریست‌های بمب‌گذار و قاتلان و جانیان سينه چاک می‌کنند با دستگیری تعدادی از بمب‌گذاران یکی از گروهک‌های تجزیه طلب خلق عرب که با انفجار بمبی در سال ۸۴ در خوزستان ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه را مجروح و به شهادت رساندند داد حقوق بشرشان به آسمان بلند شده است.
 
یکی از راهکارهای قدیمی کشورهای استعمارگر در گسترش نفوذ خود برانگیختن اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای هدف است بر همین اساس شبکه‌های ماهواره‌ای غربی به خصوص BBC در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند با تحریک قومیت‌ها اهداف خود را در تجزیه ایران پیش ببرد به طور نمونه چندی قبل شبکه بی بی سی با تریبون دادن به برخی از گروهک‌های تجزیه طلب به عنوان کارشناس به تبلیغ تجزیه طلبی بر ضد تمامیت ارضی ایران پرداخت.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها