کد خبر: ۱۲۵۵۰۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
عادل فردوسی پور و تیم تولید برنامه 90 در حال ساخت برنامه ای درباره فوتبال اروپا بودند و قصد داشتند که آن را به صورت هفتگی از طریق شبکه ورزش روی آنتن ببرند .

جام ورزشی، عادل فردوسی پور و تیم تولید برنامه 90 در حال ساخت برنامه ای درباره فوتبال اروپا بودند و قصد داشتند که آن را به صورت هفتگی از طریق شبکه ورزش روی آنتن ببرند که با حکمی از سوی مدیران شبکه 3، آینده این برنامه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

شبکه ورزش در مدت زمان کوتاه از افتتاحش، با پخش مستقیم مسابقات فوتبال مخاطبان زیادی کسب کرده و به نوعی باعث ریزش مخاطبان تلویزیونی از شبکه 3 به سمت شبکه ورزش شده است. به این خاطر مدیران شبکه 3 سیما در رقابت با این شبکه نوظهور تصمیم گرفته اند مانع از حضور مجریان و تهیه کنندگان ورزشی خود در شبکه رقیب شوند.

 

به همین دلیل با عادل فردوسی پور و عوامل دیگر این برنامه صحبت کرده اند و شرط گذاشته اند در صورتی که برای شبکه ورزش برنامه تولید کنند، حق حضور در برنامه های شبکه 3 را نخواهند داشت.

 

پیش از فردوسی پور، رضا جاودانی هم برنامه ای با عنوان «آن سوی نیمکت» داشت که به تهیه کنندگی و مجری گری خودش روی آنتن می رفت، گفته می شود به او هم تذکر داده شده که از این به بعد حق ندارد برنامه جدیدی برای این شبکه تولید کند. جواد خیابانی هم در حال تهیه برنامه ای بود که با توصیه مدیران شبکه 3 از این کار منصرف شد.

 

به چندین نفر دیگر از مجریان و برنامه سازان هم چنین موضوعی به شکل های مختلف گفته شده است. به دانه درشت ترها با مذاکره و کوچکترها هم با تهدید و خط و نشان کشیدن اعلام کرده اند که آنهایی که در شبکه 3 تصویر داشته اند، حق ندارنددر شبکه ورزش هم تصویر داشته باشند.

 

گفته می شود جز فردوسی پور، جاودانی و خیابانی چهره های سرشناس دیگری مثل مزدک میرزایی، بیژن خراسانی، پیمان یوسفی، محمدرضا احمدی، محمد میثاقی و بهزاد کاویانی چهره هایی هستند که با این ممنوعیت روبرو شده اند. این تصمیم مدیران شبکه 3، به نوعی آشکار شدن جنگ رسانه ای با شبکه ورزش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها