کد خبر: ۱۲۵۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
سازمانهای امدادرسان بین المللی از رهبران جهان خواستند برای جلوگیری از فاجعه هر چه سریعتر راهی دیپلماتیک برای حل بحران سوریه بیابند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، والری آموس، مسئول امور بشر دوستانه سازمان ملل، ارتارین کوزین، مدیر اجرایی برنامه‌های سازمان جهانی غذا، آنتونیو گوتیرس، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل، آنتونی لیک، مدیر اجرایی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) و مارگارت شان، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت با امضای بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به دلیل بی امنیتی و تحریم‌های اعمال شده علیه سوریه و هم چنین موانع مالی ممکن است هفته‌های آتی مجبور شویم که ارائه بخشی از کمک‌های بشردوستانه خود را به حالت تعلیق درآوریم.

آنها در بیانیه خود اعلام کردند: ما به عنوان مدیران سازمان‌های بین المللی از رهبران سیاسی جهان می خواهیم تا به مسئولیت‌های خود در قبال مردم سوریه و هم چنین آینده منطقه عمل کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیش از آن که هزاران تن دیگر خانه، جان و آینده خود را از دست بدهند، ما از رهبران جامعه جهانی می خواهیم تا برای دستیابی به راه حلی سیاسی جهت پایان دادن به بحران سوریه از نفوذ خود استفاده کنند.

سازمان‌های مذکور به حدود 3 / 1 میلیون آواره سوری در خارج و حدود چهار میلیون آواره سوری در داخل این کشور کمک‌رسانی می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها