کد خبر: ۱۲۶۱۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
به‌گزارش جام نیوز، سایت ضد انقلابی خودنویس در واکنشی تند و صریح نسبت به سخنان دیروز محمد خاتمی خطاب به وی نوشت: «آقای خاتمی اگر بوی کباب شنیدید، خر داغ می‌کنند آقای عزیز، شاید بهتر است یادآوری شود که چه شد که این بلا بر سرمان آمد، چه شد که از اصلاحات بریدیم و انتخابات را تحریم کردیم؟ یادتان رفته! ما یادمان نرفته. دلیلش بی‌غیرتی شخص جناب‌عالی بود. دلیلش حرف‌هایی شبیه همین است که گفته ای.»
این سایت در ادامه افزود: «ببخشیم!!! چشم شما را هم بعدش میگذاریم رییس جمهور شوی، رهبر چطور است؟ با عبای شکلاتی. از هیچ چیزی نمی‌گذریم آقای خاتمی، روزهای بعد از انتخابات همه به هم می‌گفتند اگر خاتمی به جای موسوی بود نتیجه را قبول می‌کرد و فوقش هم کمی گریه.ما در مورد شما فقط یک باراشتباه کردیم. جناب خاتمی ما که هیچ لااقل از موسوی و کروبی خجالت می‌کشیدی.»
خودنویس در پایان نوشت: «خاتمی عزیز شما از اول هم سبز نبودی، لطفی کن و تبری بجوی، رییس جمهور سابق که روزی امید زیادی به تو بسته شد، امروز مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.»
شایان ذکر است خاتمی در پی نا مساعد دیدن اوضاع، بر پا فشاری بر سر مواضع پیشین خود در بخشی از سخنان ریا کارانه خود گفته بود که، اگر ظلمی شده است که شده است همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم و اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد و آن وقت همه به آینده بهتر رو خواهیم آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
جای شرم است از لفظ ریاکار در مورد مردی که در بدنه کشور بعنوان ریاست جمهور منتخب مردم شناخته شده و امروزه چون از حمایت رسانه ای برخوردار نیست هرآنچه که بخواهید میگویید و با کمال تاسف خود را مسلمان و تعالی یافته مکتب محمدی میدانید شما خود فتنه اید مسلمان نماهای مخرب شریعت علی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
زنده باد خاتمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
پاينده و زنده باشي خاتمي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها