کد خبر: ۱۲۶۶۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
کارگردان مستند «ما آنجا بودیم» گفت: نقد و بررسی مستندهای من به شرطی که منتقد مسلط بر کار باشد اقدام پیشرویی در تلویزیون است.قرار است این مستند فردا عصر از شبکه مستند پخش و بررسی شود.
به گزارش تسنیم، مستند «ما آنجا بودیم» ساخته نادر طالب‌زاده فردا یکشنبه اول اردیبهشت ماه از شبکه مستند سیما پخش و سپس در برنامه «شبها‌ی‌مستند» نقد و بررسی خواهد شد. 
نادر طالب‌زاده در خصوص این مستند گفت: «ما آنجا بودیم» مستندی است که در سال 2006 در آمریکا ساخته شده و درباره شواهد عینی سقوط برج‌های دوقلو بوده است.
 
این مستندساز ایران خاطر نشان کرد: در این مستند سعی شده است تا ابعاد واقعی این حادثه را در گفتگو با اندیشمندان و مردم ایالات متحده بررسی کنیم و باور آنها را نسبت به حقیقت واقعی این رخداد و نقش مسلمانان و صهیونیست‌ها را در شکل‌گیری آن مورد کاوش قرار دهیم.
 
وی اضافه کرد: سعی من همواره این بوده که تصویر درستی از فضای ایالات متحده در هنگام حادثه و بعد از آن، از نگاه افرادی که در آن حضور داشتند ارائه کنم.
 
طالب‌زاده پخش این گونه مستندها از شبکه‌های رسانه ملی را مطلوب دانست و افزود: نقد و بررسی مستندهای من به شرطی که منتقد تسلط بر کار داشته باشد اقدام رو به جلویی است.
 
مستند «ما آنجا بودیم» ساعت 17:30 دقیقه فردا به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
ایکاش در سالگرد یازده سپتامبر (شهریورماه) پخش میشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها