کد خبر: ۱۲۶۷۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
توهمات یک ورشکسته سیاسی
رادیو دیروز: رادیو فردا باز هم از تاجزاده، مهره سوخته و زندانی، سوء استفاده کرد.
به گزارش 598 به نقل از  رادیو دیروز، رادیو فردا که همیشه با پرداخت کمترین هزینه به دنبال القای تفکر و پیشبرد اهداف آمریکایی اش است، از ورشکستگان سیاسی استفاده می کند که چیزی برای از دست دادن ندارند و چون غلامی حلقه بگوش و بی هویت، عقاید منحط آنها را نشخوار می کنند. امثال تاجزاده هایی که از سعه صدر و لطف نظام سوء استفاده کرده و عقده هایشان را با هتاکی و زیر سؤال بردن نظام، مسئوولان و سازمانهای سیاسی و اقتصادی کشور می گشایند، با نامه های توهین آمیزی که معلوم نیست چطور با این جو اختناق و خفقانی! که ادعا می کنند، به سرعت از زندان بیرون آمده و به تیتر یک رادیو فردا و شبکه های ضد انقلاب تبدیل می شوند.
در تازه ترین مورد، تاجزاده مثلاً به آیت الله خامنه ای نامه ای نوشته و احتمالاً توسط شاهدان عینی همیشه حاضر رادیو فردا به تحریریه آن رسیده آمده: 

" تاجزاده از آقای خامنه‌ای خواسته است فرصت را از دست ندهد(!) و «برای رفع مشکلات و پیشرفت همه جانبه کشور و اعتلای جایگاه میهن در سطح جهان»، داوطلبانه «انتخاباتی مطابق با استانداردهای جهانی» برگزار کند."
شاید جهان تاجزاده به کوچکی آمریکا است و سر سپردن به تقاضاهای نابجای آنها را اعتلای میهن درسطح جهان، وگرنه کیست که نداند جایگاه ایران در جهان کنونی، رأس بدنه ای از انقلابهای انسانی و اسلامی است که ابتدا مصر و تونس و لیبی و بحرین را فراگرفته و به سرعت قلب اروپا و حتی خود آمریکا را در خواهد نوردید. تاجزاده در حالی از "انتخاباتی مطابق با استانداردهای جهانی" سخن می گوید که به اقرار رادیو فردا در همین خبر خودش رئیس ستاد انتخابات کشور بوده. چطور می شود آن زمان که ایشان رئیس بود و آقای خاتمی منتخب، انتخابات کاملاً آزاد بود اما حالا که نامزد آمریکایی شان رأی نیاورده، سیستم اشکال دارد؟ در عین حال داعیه استبداد حکومت هم دارد؟
در ادامه تاجزاده نوشته است : 

"در جهان امروز استبداد آخوندی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد." این گفته تاجزاده، یعنی به هر حال با توجه به لباس خاتمی، می توان گفت او آخوند است و به گفته تاجزاده، آخوند ها هم که مستبدند! حال چرا خود همین تاجزاده کمپین حمایت از استبداد راه انداخته و رادیو فردا هم خبرش را منتشر کرده و می گوید: 

"آقای تاجزاده پیش از این در ۲۱ اسفند در یادداشتی خواستار افزایش دعوت‌ها از محمد خاتمی برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شده بود." 

در ادامه نامه معاون سیاسی وزیر کشور دولت آقای خاتمی و رئیس ستاد انتخابات کشور در دولت او، نوشته است:
«با کمال تأسف در این سی سال، انتخابات ما با فراز و نشیب‌های زیادی برگزار شده است، نه کاملاً آزاد و نه صد در صد فرمایشی».
احتمالاًمنظورش این است که هر وقت نتیجه به نفع تاجزاده و رؤسای انگلیسی و آمریکاییش بوده، انتخابات آزاد و هر وقت مخالف نظر آنها فرمایشی."
رادیو فردا همچنین می نویسد: 

"آقای تاجزاده با مقایسه چگونگی برپایی انتخابات در ترکیه، فلسطین، پاکستان، عراق و افغانستان با ایران (!) نوشته است: در کشوری که دموکراسی بر آن حاکم باشد، مرسوم نیست که نهاد ناظر بر انتخابات، خود رأساً به رد صلاحیت منتقدان حکومت بپردازد. " 

در این مورد قضاوت را به مخاطب فهیم رادیو دیروز می سپاریم تا خود داوری کند که آیا انتخابات در ایران (که وابستگی ای به آمریکا ندارد) با وابستگان مطلق به آمریکا مانند: افغانستان و پاکستان و عراقی که از بیست نامزد انتخابات، دوازده تایشان ترور می شوند، اصلاً قابل مقایسه هست؟ واقعاً تاجزاده شعور مخاطب را در چه حد می داند که چنین مقایسه جاهلانه ای می کند؟ و جالب آنجاست که نتیجه می گیرد که ما باید از آنها درس بگیریم و سیستم را اصلاح کنیم!
در پایان رادیو فردا از یادداشت۲۱ اسفند تاجزاده به رهبر نوشته که وی می گوید: 

"«محبوبیت و مقبولیت» (!) آقای خاتمی افزایش یافته و اقتدارگرایان از این عصبانی هستند. آقای خاتمی باید بداند که هرگز نمی‌تواند نسبت به سرنوشت میهن و آئین و آینده ایرانیان در این شرایط حساس بی‌تفاوت باشد و خدای ناکرده غفلت و کوتاهی کند.» 

و البته آقای تاجزاده حق دارد از محبوبیت خاتمی سخن بگوید، چون ۹ دی زندانی بوده و از دستنوشته های مردمی، که خواهان رسیدگی سریع به جرم سران فتنه و حتی اعدام آنها بودند، بی خبر است. مقبولیت خاتمی در حد زندانیان خودفروخته ای چون شما، ضد انقلابهای فراری مثل نوری زاده، سلطنت طلبها و منافقین، سردمداران خونخوار آمریکایی و اسرائیلی، خواننده های فاسق لس آنجلسی و ... است. اگر واقعا آنقدر که شما می گویید خاتمی مقبولیت دارد، چرا از انتخابات هراس دارد؟ چرا یک روز در انتخابات شرکت می کند، روز دیگر تکذیب؟ چرا اینقدر اما و اگر در شرکت اصلاح طلبان به چشم می خورد؟
بله آقای تاجزاده، اقتدارگرایان مردم هستند که خیلی هم از شما عصبانی هستند. زیرا برای حفظ این نظام هزینه بسیار کرده اند و حاضر نیستند مانند وطن فروشانی چون شما که دین و انقلاب و هویت اسلامی- ایرانی تان را به مشتی دلار فروختید، از دست بدهند. آقای خاتمی هم هشت سال فرصت داشت تا هنر نمایی کند و در دفتر وزیر اطلاعاتش طرح کودتا علیه نظام بریزند، بیاورند بر سر فرهنگ این مملکت آنچه با وزیر ارشادی چون مهاجرانی آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها