کد خبر: ۱۲۷۱۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از دادن فرصتی دوباره به مدیر مسئول نشریه نوآوران برای حضور در دادگاه مطبوعات خبر داد و گفت: بر اساس رأی هیئت منصفه تهران از مدیر مسئول سایت خبری مشرق رفع اتهام شد.

علی اکبر کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره نتایج برگزاری دادگاه مطبوعات اظهار داشت: برای رسیدگی به تخلف نشریه نوآوران به دلیل اینکه مدیر مسئول این نشریه در دادگاه حضور نداشت، دادگاه تشکیل شد و نماینده مدعی ‌العموم کیفرخواستش را خواند اما هیئت منصفه راجع به نشریه نوآوران به دلیل اینکه تفهیم اتهام نشده بود، فرصتی دوباره به مدیر مسئول این نشریه برای حضور در دادگاه داد.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: هیئت منصفه معمولاً به نفع نشریات سعی می‌‌کند تا متهمان در دادگاه حضور داشته باشند؛ بر همین اساس به دادگاه پیشنهاد داد فرصت دیگری به مدیر مسئول نشریه نوآوران بدهد.

وی بیان داشت: برگه احضاریه دادگاه به دلیل نبود آدرس به دست مدیر مسئول این نشریه برای حضور در دادگاه نرسیده بود، بر همین اساس مقرر شد تا احضاریه جدید به آدرس این مدیر مسئول ارسال شود.

کسائیان بیان داشت: هیئت منصفه دادگاه نشریات تقاضای استمهال برای مدیر مسئول نشریه نوآوران کرد و بر همین اساس مقرر شد تا درآینده به اتهامات این نشریه رسیدگی شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دادگاه اتهام سایت خبری مشرق مورد رسیدگی قرار گرفت، مدیر مسئول و وکیل این سایت خبری دفاعیات لازم را در دادگاه ارائه دادند که در نهایت هیئت منصفه استان تهران، مدیرمسئول سایت خبری مشرق را مجرم ندانست.

کسائیان خاطرنشان کرد: لازم به یادآوری است که اتهام این سایت خبری، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها