کد خبر: ۱۲۷۶۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی حزب منحله مشارکت با بیان اینکه نظر قطعی را برای حضور خود خاتمی اعلام خواهد کرد گفت: بحثی که وجود دارد این است که با توجه به شخصیت آقای خاتمی احتمال آمدن وی بسیار بیشتر از نیامدن اوست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس آذر منصوری سخنگوی حزب منحله مشارکت در حاشیه مراسم ختم پدر تاجر‌نیا که در مسجد نور تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور خاتمی در انتخابات هنوز مشخص نشده است اما تا روز ثبت‌نام وی نظر قطعی خود را اعلام خواهد کرد.

منصوری با بیان اینکه نظر قطعی را برای حضور خود خاتمی اعلام خواهد کرد؛ اما بحثی که وجود دارد این است که با توجه به شخصیت آقای خاتمی و دغدغه‌ای که برای کشور دارد احتمال آمدن وی بسیار بیشتر از نیامدن اوست.

سخنگوی حزب منحله مشارکت در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرایط برای حضور خاتمی همچون سال 88 تحت فشار قرار دارد تصریح کرد: خیر اینطور نیست و نباید شرایط فعلی را شبیه‌سازی کرد و به افراد برچسب بزنیم، به هیچ وجه شرایط امروز با سال 88 قابل مقایسه نیست و آرایش سیاسی کشور در حال حاضر متفاوت است اما مطالبه‌ای که بر اساس دغدغه‌های حامیان خاتمی وجود دارد در حضور خاتمی در انتخابات موثر است و نمی‌توان این را به فشار تعبیر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها